"Og man må nok sige at denne uge er gået hurtigt, i hvert fald for sangeren Martinus og hans eks kæreste Olivia." Jeg spærrede øjnene op en ekstra gang, og udelod alle andre former for lyd.
"Efter sigende skulle begge parter nemlig været kommet videre, tidligere på ugen postede Olivia et billede med en helt ny dreng, som i følge en bekendt faktisk er hendes tidligere eks kæreste, mens Martinus blev spottet gå hånd i hånd med den norske musical.ly stjerne, Ada Schei. Hold da fast," fortalte en irriterende stemme fra Emmas telefon. Jeg tror hun sad og så et eller andet "vi unge ugens nyheder" eller sådan noget bras.
"oh..." udbrød Emmas stemme og kiggede medfølende over på mig. Hun smilte skævt.
"Det er jeg ked af at høre," sagde hun trist, stadig med det medfølende blik. Jeg var faktisk ved at få stress af det medfølende blik. Folk lavede jo ikke andet end at kiggede medfølende på mig. Hvorfor kunne jeg ikke bare få et helt normalt liv igen?
Jeg snøftede. "Jeg troede bare, at hvis jeg gav ham lidt tid til at tænke over tingene, så kunne vi måske få snakket om det," forklarede jeg med øjnene fyldt med tårer. "Men han har allerede fundet en ny..." snøftede jeg.
"Hende der Ada Schei er altså slet ikke lige så køn som dig," konstaterede Emma, og kiggede frastødt på et billede af en eller anden pige. Jeg synes hun var virkelig køn. Men Emma ville jo bare være en sød veninde, hvilket jeg jo værdsatte ret meget.
"Men må jeg spørge, hvad sker der egentligt mellem dig og Martin?" spurgte hun så og smilte kækt. Jeg vidste hendes smil var falsk. Hun hadede Martin på grund af det han gjorde.
"Der sker intet, han ville bare gerne sørge for at jeg havde det godt, efter alt med min far og Martinus, der er faktisk virkelig ikke andet der," forklarede jeg. Emma nikkede forstående.
"Skal vi græde over kærlighedsfilm igen?" spurgte jeg så. Vi havde seriøst ikke lavet andet de sidste dage. Jeg havde fået lyst til mad igen kan man vidst roligt sige, for inden for de sidste 5 dage havde Emma og jeg spist sådan 10 liter ben&jerry is eller sådan noget.
Martinus P.O.V.
Jeg havde været dum. Jeg havde været virkelig utroligt dum.Det irriterede mig bare at Olivia var kommet så hurtigt videre og endda var sammen med Martin igen, mens jeg bare sad inde på mit værelse helt alene. Det var synd for Ada at jeg udnyttede hende, til at få folk til at tro, at jeg er kommet videre. Med folk mener jeg Olivia. Jeg ved ikke om jeg stadig elsker hende, efter hvad hun gjorde, men lidt savner jeg hende vel da... Nej! Hun var mig utro, og fortalte mig ikke engang, at hun også havde sex med min granfætter. Af alle mennesker!
Jeg rejste mig muggent fra min seng, og gik ud i vores baghave. Jeg stod og spillede lidt bold med mig selv, og kom til at skyde bolden ud i søen. Det skete altid når jeg var frustreret. Gudskelov sender vores fans os altid voldsomt mange fodbolde, så intet problem på det punkt kan man vel sige. Jeg satte mig ned i græsset og kiggede ud på søen.
Gad vide om Olivia stadig tænker på mig? Eller har hun mon for travlt med Martin...
Olivias P.O.V.
"Heeej," hilste jeg, da jeg gik ud i køkkenet for at hente snacks til Emma og mig. Min mor nikkede bare tilbage til mig.Jeg var egentligt på vej op på mit værelse, men så stoppede hun mig.
"Olivia, kan du eventuelt passe Molly på fredag?" spurgte hun mig venligt. Jeg tænkte mig kort om.
"Det kan jeg sagtens," svarede jeg og lavede tommel op håndtegn til min mor.
Hun smilte. "Super, Molly skal til noget børnefestival, og hun skal have en værge med, så tænkte du måske ville være der for hende?" spurgte hun.
"Jaja sagtens," svarede jeg bare. "Hvad er det for noget?" spurgte jeg så.
Min mor tænkte sig kort om. "Noget med nogle baseboys, nogle youtubere, mgp og vidst også nogle andre kendte sangere," forklarede min mor.
Jeg nikkede, "lyder spændende," konstaterede jeg sarkastisk og gik op til Emma.
Min telefon brummede, jeg havde fået en besked fra Marcus.
Marcus og mig var faktisk blevet rigtigt gode venner på det seneste, og jeg var virkelig glad for hvor meget han havde været der for mig, det triste ved det, var bare at han mindede mig utroligt meget om hans bror.
//
Nyt afsnit onsdag kl 21!:)
YOU ARE READING
Det hele startede med et spil (MG)
FanfictionOlivia spiller tetris ligesom en hver anden, indtil hun spiller mod en dreng, som pludselig får større betydning for hende, end hvad hun lige havde regnet med. Lad spillet begynde... //Højeste: #1 i fan fiktion// Startet: 4. September 2017 Afsluttet...