Part 77 || Paris

1.2K 43 9
                                    

Dagen var kommet. Jeg skulle til Paris med Marcus og Martinus, og bagefter havde jeg ovenikøbet fået lov til at bo hos min far i Norge nogle dage, så jeg glædede mig bare endnu mere!

"Den er her nu!" Råbte min mor fra køkkenet. Jeg smilte for mig selv. Så tog jeg min lille rejsetaske på og min kuffert i hånden.

Jeg blev mødt af en taxa chauffør, da jeg var kommet udenfor. Min mor stod i døråbningen.

"Du kan bare proppe kufferten om bag i," informerede taxa chaufføren mig om. I mens jeg ordnede det, gik han hen til min mor, hvor hun forudbetalte for turen. Det var nemlig aftalt inden. Vildt smart.

Aftalen var at jeg skulle tage ud i Københavns lufthavn, hvor drengene alligevel skulle mellemlande, og så kunne vi tage flyet sammen til Paris. Det var min første tur til Frankrig, så jeg var mega spændt. Hele ugen havde jeg bare google franske seværdigheder, specialiteter og typiske fraser. Det der med fraser var sådan lidt mindre vellykket. Skal vi bare sige at duolingo altså ikke kan lære en alting, hvis I altså kender til den sprogapp.

I taxaen besluttede jeg mig for at lave lidt stalking på Instagram. Jeg elskede at se på fanprofiler. Det var så hyggeligt. Jeg likede også et par opslag, hvilket fik nogle til at flippe helt ud. Virkelig sødt.

"Glæder du dig til Paris?" Poppede op på min skærm. Det var Martinus.

"Om jeg gør!" Svarede jeg. Intet skulle ødelægge den her tur...

***

"Omg, er Marcus og Martinus derinde?" Spurgte en gruppe piger, mens jeg var på vej hen til Security.

Jeg var ankommet til lufthavnen, og vidste at jeg snart skulle møde Martinus. Jeg glædede mig egentligt helt vildt, for vi havde ikke ses i en måned, hvilket er utroligt lang tid, for er kærestepar!

Jeg nikkede til pigerne. "Ja, de venter lige på den anden side af Security," svarede jeg.

Pigerne var fulgt efter mig til Security, hvilket jeg ikke rigtigt havde noget i mod, for de virkede egentligt ret søde.

"Orv, se der er de sørme!" Fortalte jeg, og pegede hen mod dem. De stod ovre i en tax free butik, som var på den anden side af Security.

Pigerne hvinede helt vildt og vinkede voldsomt meget til drengene. Et par vagter kiggede lidt surt på pigerne.

"Vi ses!" Hilste jeg til pigerne, inden jeg gik igennem den der Security dims.

Jeg var pludselig tættere og tættere på Martinus, og til sidst lignede han heller ikke en der kunne holde det ud, så før jeg nåede at få min taske med mig, var Martinus allerede ved mig.

"Hey smukke!" Hilste han med et stort smil. Han lagde sin ene arm rundt om min læn og trak mig helt ind til ham, hvor jeg så skubbede mit hoved en anelse op, så vores læber kunne mødes i et kys. Det var virkelig tiltrængt. Det havde været en hel måned siden sidst, men alligevel føltes det som om vi så hinanden i går. Intet ved vores forhold var ændret, udover at vi selvfølgelig nød hinandens tilstedeværelse mere.

Pigerne hvinede helt vildt. Jeg grinte lidt og trak mig fra kysset.

"Det bliver aldrig nemt at vænne sig til," konstaterede jeg grinende. Martinus smilede bare, og flettede sin hånd i min.

Hvinende fra pigerne blev svagere og svagere, som vi trådte længere ind i lufthavnen. Pludselig føltes det bare som om det bare var Martinus og mig mod verden... men sådan var det slet ikke.

"Er vi lige klar på kærlighedens by eller hvaaad?" Spurgte det vilde tredje hjul, Marcus, mens han havde brudt vores hænder, og i stedet stilt sig mellem os.

Martinus skulede irriteret med øjnene.

"Måske du snart skulle finde noget kærlighed," snerrede han irriteret.

Marcus tog sig såret på brystet. "Hvordan kan du dog sige sådan noget?" Jeg grinte let af dem. Jeg havde egentligt ret ondt af Marcus. Han var jo bare et Tredjehjul...(:

//

Det hele startede med et spil (MG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin