"Haha, jeg vaaandt!" grinte jeg. "Det snyd, det hele stod på dansk!" udbrød Martinus og krydsede armene. "Dårlig taber," konstaterede jeg. "Næste gang spiller vi det på norsk!" forslog han så. "Deal!" grinte jeg. Han lænede sig lidt tættere på mig. Stemningen var pludselig blevet meget intens. Ingen sagde et ord, men roligt lænede vi os begge tættere på hinanden. Vores ansigter var 5 centimeter fra hinanden. 4. 3. 2.
Vi blevet afbrudt af en pludselig utroligt irriterende lyd. Martinus ringetone.
"Hej mor," hilste han modvilligt. "Ja, jeg er stadig hos Olivia," sagde han. Jeg kunne se han så koncentreret ud. "Jeg kan godt se det er mørkt ja," sagde han så. "Det vidst på tide jeg tager hjem," hviskede han til mig. "Kan du ikke bare sove her?" forslog jeg. "Jeg håbede du ville spørge," grinte han.
"Jeg sover hos Olivia," sagde han så bagefter til sin mor. "Ej mor styr dig!" udbrød han pludselig. Jeg vidste ikke hvad det handlede om, men jeg havde en ret klar idé. "ilm mor, vi ses i morgen," afsluttede han så, og lagde på. "Det var fint med min mor," sagde han og kiggede på mig. Jeg smilte, og han smilte stort tilbage. "Nurh!" udbrød jeg. Han kiggede akavet på mig. "Hvilken dreng elsker ikke når en pige siger nurh til ham," sagde han sjovt. "Du bare sød," fniste jeg. "Men jeg synes også du er sød, Olivia," sagde han og lænede sig tættere på mig. Jeg lænede mig tættere på ham, og lige som jeg troede vi endelig kunne komme helt tæt på hinanden, åbnede min dør sig pludselig.
"Hey Oli, har du gæster, ohhh, undskyld venner, jeg smutter igen!" blev der sagt. "Jonas!" råbte jeg surt, og kastede en pude efter døren.
"Så hvor kom vi fra?" spurgte jeg flirtende. "Olivia, skal Martinus sove her i nat?" hørte jeg min mor råbe fra stuen. Jeg anstrengte mig virkelig for ikke at få et flip. "Ja, det gør han!" råbte jeg tilbage.
Jeg kastede mig tilbage i min seng. "Kan vi dog aldrig få lidt fred?" spurgte jeg udmattet.
"Måske vi bare skulle lægge os til at sove?" Spurgte Martinus så. Jeg satte mig op igen, og kiggede på ham. Han så faktisk også lidt træt ud haha, men han havde jo trods alt også holdt en mini koncert og alt muligt den dag.
"Det lyder som en god idé," svarede jeg, og rejste mig fra sengen for at skifte til nattøj. Jeg hev et par shorts og en T-shirt frem. Jeg vendte mig akavet mod Martinus.
"Kan du eventuelt lige kigge den anden vej?" Spurgte jeg forlegent. Han skød trist underlæben ud.
"Hvis du siger det," sagde han trist. "Hvor er du klam," grinte jeg. Jeg trak hurtigt min bukser af og skiftede til shortsene, og bagefter trak jeg også min trøje af, men hele tiden kunne jeg godt mærke, der var nogen, som stirrede på mig. Jeg vendte mig pludselig om, og fangede Martinus i at stirre. Jeg grinte lidt.
"Jeg går lige ud på badeværelset og renser mit ansigt," sagde jeg og smilte. Martinus nikkede bare.
Da jeg kom tilbage lå han i sengen under den ene dyne. Han lå med sin telefon.
"Jeg er tilbageee," sagde jeg, for at få hans opmærksomhed. Han rettede øjnene mod mig og smilte stort. Så slukkede han sin telefon og lagde den på mit natbord.
Jeg gik langsomt mod sengen og satte mig på kanten. Jeg smed trøjen, eftersom jeg havde en bralette inden under, og personligt syntes jeg det er ubehageligt at sove med trøje. Jeg kunne se på Martinus, at han prøvede at være helt rolig med det, men det gik vidst ikke så godt. Så lagde jeg mig ned i sengen, og vendte hovedet mod Martinus.
"Godnat Olivia," sagde han sødt. "Godnat Mar-" længere nåede jeg ikke før han lænede sig helt hen til mig, og lod sine læber ramme mine. Jeg kyssede selvfølgelig med, og der gik ikke ret lang tid før det havde udviklet sig til snav. Vi lå bare der, Martinus lå en smule ovenpå mig, men støttede stadig med sin arm, så det ikke skulle blive tungt for mig. Man kan vidst roligt sige at det begyndte at blive lidt groft, så lige så roligt skubbede jeg Martinus lidt væk, inden han blev alt alt for ivrig.
"Endelig," grinte han, og refererede nok til de tidligere tre gange hvor vi hele tiden var blevet afbrudt. "Endelig," grinte jeg også, og så sjovt på ham.
Jeg vendte mig om og lagde mig til at sove. Lige så langsomt snoede en arm sig rundt om mig, og holdte mig fast. Wow hvor kunne jeg dog godt vænne mig til det her...
//
;)
BINABASA MO ANG
Det hele startede med et spil (MG)
FanfictionOlivia spiller tetris ligesom en hver anden, indtil hun spiller mod en dreng, som pludselig får større betydning for hende, end hvad hun lige havde regnet med. Lad spillet begynde... //Højeste: #1 i fan fiktion// Startet: 4. September 2017 Afsluttet...