"Kommer du ned og spiser morgenmad?" Spurgte Thorbjørn mig. "Ja selvfølgelig, 2 sekunder så er jeg der," sagde jeg og rejste mig op fra sengen. Jeg tog min telefon i hånden. 1 ubesvaret opkald fra min mor. Jeg måtte hellere ringe tilbage. Hun tog den allerede efter 3 sekunder. "Hej skat!" Udbrød hun glad. "Hej mor, du har ringet," sagde jeg. "Ja, jeg ville bare fortælle at din Peter og jeg, kommer og henter jer om 5 dage," sagde hun, og der stivnede jeg fuldstændigt. Hvad ville der ske med mig og Martinus? Vi kan jo ikke klare et langdistanceforhold, er en kendt sanger? Det ville jo overhovedet ikke funge...
Jeg gik nedenunder. "Hvem snakkede du med?" Spurgte Karoline mig venligt. "Martinus!" Grinte Molly. Jeg gav hende et dask på skulderen, og kiggede underligt på hende. Hvad ved hun??!! "Det var bare vores mor. De kommer og henter os her om 5 dage," fortalte jeg. "Ej bliver da helt trist når I ikke er her," sagde Karoline med en trist men stadig sjov stemme. "Jaaa, det har virkelig været hyggeligt!" Sagde jeg glad. Jeg kunne mærke min telefon brumme i min hånd. Jeg kiggede på skærmen. Det var en besked på messenger.
"Hvad med Martinus...?:( - Thorbjørn." "Hahah sjovt, hva," skrev jeg bare tilbage. Måske er Martinus og mig ikke så diskrete som vi selv troede vi var. Min telefon brummede igen. "Var I ikke sammen i går på din 'løbetur'?" Havde Thorbjørn skrevet. Han kiggede grinende op på mig, jeg rullede bare øjne af ham. "Der er ikke andet end et venskab!" Skrev jeg til ham. Han rystede bare på hovedet."Sååe, hvordan fortæller du det til Martinus," spurgte Thorbjørn på vej til skole. Jeg kiggede på ham med et er-du-seriøs-blik. "- OG Marcus!" Udbrød han. Jeg grinte af ham. "Helt ærligt så ved jeg det virkelig ikke," sagde jeg trist. "Hvordan holder dig og Emma egentligt kontakten?" Spurgte jeg så. "Hmm, vi er begyndte at FaceTime meget," forklarede han. Men det er jo ikke nok! Jeg har jo brug for at kunne kramme Martinus sådan hver dag!
"Hey, Lisa fra vores klasse holder en overnatning for nogle fra klassen inklusiv mig, Martinus og Marcus. Jeg kan prøve at få dig inviteret?" Spurgte Thorbjørn. Jeg nåede ikke ét sekund at tvivle. "JA! Det vil jeg gerne!" Udbrød jeg. "Easy Tiger!" Grinte Thorbjørn. "Jeg skriver til hende nu," sagde han bagefter.
//
Så Wattpad kan vidst ikke så godt lide mig, for havde egentligt skrevet et ret langt kapitel, men det havde den altså slettet :((
KAMU SEDANG MEMBACA
Det hele startede med et spil (MG)
Fiksi PenggemarOlivia spiller tetris ligesom en hver anden, indtil hun spiller mod en dreng, som pludselig får større betydning for hende, end hvad hun lige havde regnet med. Lad spillet begynde... //Højeste: #1 i fan fiktion// Startet: 4. September 2017 Afsluttet...