"Så hvordan starter vi det bedst muligt?" spurgte Martinus og kløede sig i nakken. Vi sad et par stykker ved et bord, og var i gang med at planlægge hvordan vi skulle skrive "forholdet" til drengenes fans.
"Først og fremmest, Olivia, vil du have noget i mod at de følger dig på instagram?" spurgte en af mændene. Jeg rystede på hovedet, "det fint." "Så skal du nok lige tjekke din instagram igennem for geo-tags, folk du følger, ting du er tagget i, og folk du har tagget på dine billeder," fortalte han. Jeg nikkede, og fandt min telefon frem, og begyndte at rydde op i min instagram.
"Så skal vi bruge et billede af jer," informerede manden os om. Han var vidst et eller andet "sociale medier ekspert" eller sådan noget. "Hvad med det der billede, som allerede ligger mange steder på instagram?" spurgte jeg, Martinus. Han nikkede, "jeps, god idé," smilte han, og tog min hånd.
***
"Hej alle MM'ere, vi har en nyhed vi vil dele med jer! Jeg (Martinus) har fået en kæreste, som jeg er utroligt glad for. Der har været nogle fans, som opdagede vores hemmelige koncert for Olivia for et par dage siden. Olivia er en fantastisk pige, og jeg er rigtigt glad for hende. Der kommer snart et interview ud, så bliv hængende og hold øje med profilen! Vi håber I ikke stopper som fans, for husk, I betyder stadig enormt for mig!"
Jeg slukkede min telefon. Det var vel egentligt meget fint. Inden drengenes koncert i morgen, skal vi vidst til interview, som vi gør på engelsk, og lægger det vidst ud så alle ligesom kan se det. Det skal nok blive vildt spændende.
Opslaget blev lagt ud for 2 timer siden, og det har bare strømmet ind med likes, følgere, tags og kommentarer på min profil siden. Man skulle ærligt tro, at jeg havde brugt en app eller sådan noget. Jeg har sådan et selfie på min instagram, og der er del som har skrevet alle mulige onde kommentarer, og tagget deres veninder og skrevet sådan noget "selv jeg er pænere end hende, waow flot scoring...eller noget," osv. Men jeg tager det ikke så tungt, for der er jo også søde kommentarer.
Jeg lå på maven i sengen på hotellet. "Du er virkelig klistret fast til den telefon," sagde en stemme, og lagde sig ovenpå mig. "Flyt dig tykke," jokede jeg. "Hvad kaldte du mig lige?" spurgte en fornærmet Martinus, og rykkede sig ned ved siden af mig. "Det var bare lidt hårdt for mig," grinte jeg. Han rystede fornærmet på hovedet. Pludselig ramte en arm min hofte, og før jeg vidste af det, lå jeg på gulvet.
"Martinus!" råbte jeg surt. "Hovsa... det blev vidst lidt hårdere end hvad der var meningen." Jeg grinte. Pludselig dukkede et hoved frem fra sengekanten. "Er du okay?" spurgte han sødt. Jeg nikkede. "Hjælp mig nu bare op!" kommanderede jeg. Han gav mig en hånd, men i stedet for at tage sødt i mod den, trak jeg ham med ned. Det var ikke det meste gennemtænkte, for han landede lige oven på mig. Heldigvis nåede han at tage fra med hånden, så han ikke landede direkte på mig. Vi lå helt tæt. Få centimeters mellem. Jeg lænede mig længere mod ham, han fangede øjeblikket, og lænede sig også tættere på mig, så vores læber ramte hinanden på halvvejen. Vi var heldigvis alene på værelset...
"Hallo venner, går det godt?" spurgte en glad Marcus, som lige var brast ind ad døren. "MINE ØJNE!" udbrød han hurtigt og løb ud igen. Jeg brød kysset med Martinus og begyndte i stedet at grine. Martinus vippede sig om på ryggen, så vi lå ved siden af hinanden og grinte af Marcus alt for sjove reaktion.
"Ville du noget, bror?" råbte Martinus til Marcus. "Jeg ville bare høre hvordan det gik for jer... også med jeres offentlige forhold og sådan," svarede han med en helt lille stemme. "Marcus, du synger om at være forelsket og at kysse med piger... du burde kunne klare at se på det," grinte jeg. Marcus stak forsigtigt sit hoved igennem dørsprækken.
"-Og så skal vi forresten ned og spise," forklarede han. Jeg nikkede og rejste mig sløvt op. "Hjælper du lige?" Jeg kiggede ned. Jeg rakte min arm frem, og trak Martinus op. Han gav ikke slip på min hånd, og så fulgtes vi ned til buffeten.
//
Jeg glemte at poste i går, hehe:(
ESTÁS LEYENDO
Det hele startede med et spil (MG)
FanficOlivia spiller tetris ligesom en hver anden, indtil hun spiller mod en dreng, som pludselig får større betydning for hende, end hvad hun lige havde regnet med. Lad spillet begynde... //Højeste: #1 i fan fiktion// Startet: 4. September 2017 Afsluttet...