Part 40 || Overraskelsen 2/3

1.6K 58 16
                                    

Vigtig besked i bunden:)

Da var i sidste omkvæd i Dance With You, og selvom Martinus og mit forhold var lidt mærkeligt på det sidste, kunne jeg ikke lade vær med at blive revet med i musikken. Der var kommet vildt mange mennesker både små og store. Mange af dem skreg, og andre stod og filmede, der var faktisk vildt god stemning. Selv havde jeg en kæmpe dansefest med Emma, som også så ret glad ud.

"Næste sang er Please Don't Go!" råbte Marcus i mikrofonen. Der blev skreget helt vildt. "I know I messed up once or twice," begyndte Martinus at synge. Med det samme fik han øjnene på mig, og vi fik en dyb øjenkontakt. "-Followed som really bad advice, yeah," han kiggede forlegent ned i jorden. Sang han til mig?

"Omg Martinus stemme er virkelig on point i den her sang i dag!" råbte en pige ved siden af mig. "Er den ikke altid det?" grinte hendes veninde. "Joo, men kan du ikke høre hvor meget følelse han lægger i teksten?" sagde den første pige igen. Den anden pige tøvede lidt. "Ej jo egentligt, tror du han synger den til en speciel pige?" spurgte den anden pige. "Omg, 100 p han synger den til hende der pigen på billedet!" udbrød den første pige. Jeg stivnede fuldstændigt. Var det mig de snakkede om? Var jeg pigen... på billedet? Øjenkontakten. Byturen. Helt rolige Emma. Var det hele planlagt?

"I hope you know that I never meant to hurt you!" sang Martinus i andet vers. Han havde rettet alle sine bevægelser mod mig, og han var ikke bange for at holde øjenkontakten. "Baby please don't go!" sang han, og lagde virkelig følelserne i det. Havde han dedikeret en sang til mig? ...Ej det var nok bare en tilfældighed. "I'd understand if you hate me, with everything that I did lately, Olivia please don't go!" Sang han videre, og sendte mig et kækt smil og et blink. Vent lidt. Han sang Olivia. Jeg kiggede hurtigt til højre hvor en meget glad Emma smilede til mig. "Han nævnte dit navn!" sagde hun glad, og smilte megeeet stort. "Emma, hvad er det her?" spurgte jeg forvirret. "Din overraskelse," svarede hun kort. "Min hvad?!" udbrød jeg forvirret. Hun kiggede mærkeligt på mig. "Shh, de skal til at sige noget, du må hellere være stille, så vi kan høre det," forklarede hun. Jeg kiggede undrende på hende.

"Så Please don't go, har en rigtigt stor betydning for mig, da den virkelig beskriver det, hvor man bare fortryder at man har fejlet, og man håber at personen ikke forlader en. Det er en følelse som jeg tror de fleste kender, og jeg må vidst også indrømme at jeg også selv kender følelsen," fortalte Martinus, og alle piger begyndte skrige helt vildt. "Den her koncert er egentligt lidt lavet som en overraskelse til en helt speciel pige. Den pige hedder Olivia, og hun står faktisk blandt publikum lige nu," fortalte han og kiggede ned i jorden.

"Olivia er min kæreste," sagde han, og alle begyndte at skrige helt sindssygt. Tårerne løb frem i øjenkrogen på mange piger, og jeg vidste slet ikke hvordan jeg skulle forholde mig til det hele. "Hun betyder utroligt meget for mig, men desværre er jeg elendig til langdistanceforhold, så nogle gange kommer jeg til at gøre noget dumt. Olivia, siden jeg har mødt dig, har jeg altid følt jeg har manglet noget, så snart du ikke er hos mig... " forsatte han. Jeg mærkede også tårerne komme frem i øjenkrogen på mig. Det her var noget af det sødeste nogen nogensinde havde gjort for mig.

"Den her sang går sjovt nok også ud til Olivia!" råbte Martinus, og starten på One flight away, kunne høres over højtalerne. Det var nok min yndlingssang med drengene, fordi man kunne perspektivere den til Martinus og mit forhold. Efter sangen snakkede de lidt, og fortalte at de nok snart skulle skrive ud om alt kærsteriet, og så var de væk...

"Du har hele tiden været en del af den her plan?" Spurgte jeg Emma, og lød sikkert stadig super forvirret. "Jeps," grinte hun. "Jeg sagde jo at det nok skulle blive en romantisk bytur!" Tilføjede hun. Jeg gjorde store øjne. "Det jo klart! Det hele var en løgn, og jeg skulle klæde mig pænt på for Martinus skyld," udbrød jeg. Emma nikkede stolt. "Se bare, jeg kan godt finde ud af at lyve en smule," grinte hun. Jeg sukkede. "Men nu er de jo væk igen..." sagde jeg trist. Emma blinkede bare til mig, "det skal du ikke være så sikker på," sagde hun. Pludselig var der en som rømmede sig ved siden af mig...

//

Jeg ved ikke med jer, men jeg skal i hvert fald se MGP i aften. Sagen er nemlig den, at jeg kender en deltager fra MGP ret godt. Hun er med i sang nr 4, sangen hedder "Til næste år," og den er altså vildt god! Hvis I ikke lige ved hvem I vil stemme på, må I sindssygt gerne stemme på sang nr 4, da det ville gøre min veninde og mig helt vildt glad!
Tak for opmærksomheden!<33

Det hele startede med et spil (MG)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz