Et par dag efter bruddet
Olivias P.O.V.
Jeg traskede trist ned i køkkenet. Jeg havde det så dårligt med mig selv. Alt ved mig selv. Mit udseende, min personlighed, mine venner. Det var altsammen noget lort."Sikker på du ikke vil have noget aftensmad?" Spurgte min far igen. Jeg rystede på hovedet. Jeg havde mistet appetitten fuldstændigt. Jeg havde skam spist, men bare ikke specielt meget. Det skete også dengang Martin og jeg slog op... wow. Jeg var ikke meget bedre end Martin, og så ved man, at det ikke er godt.
Jeg satte mig i sofaen og fandt min telefon frem. Jeg valgte at gå på Instagram.
Jeg var blevet tagget i rigtigt mange billeder. De var alle sammen de samme billeder. Et billede af Martinus og mig, der står og kysser på toppen af Thailand, med en fantastisk skinnende sol i baggrunden. Kommer jeg mon nogensinde til at blive forelsket igen?
Jeg undrede mig lidt over billedet. Teksten til billedet var næsten altid en trist emoji. Jeg forstod ingenting.
Jeg tjekkede nogle andre billeder. Et andet meget "populært" billede, var et billede hvor man kunne se, at Marcus og Martinus ikke fulgte mig længere, jeg vidste faktisk ikke, at de havde unfollowet mig. Tak Martinus.
Jeg gik ind på filtr kids Instagram. De havde også postet billedet. Jeg tjekkede teksten.
"Seneste nyt: Martinus og Olivia går fra hinanden. Find ud af hvorfor, hvornår og hvordan det skete i vores nyeste interview." Jeg rynkede mærkeligt på brynene. Har Martinus allerede sagt at vi havde slået op?.. Eller at han havde..?
Var han virkelig så hurtigt videre, betød jeg nogensinde noget for ham?
Jeg gik ind på filtr kids youtube kanal.
"Velkommen tilbage drenge!" Hilste en dame, som sad i en lænestol ved siden af drengene, som sad i en sofa.
De første spørgsmål var ret ligegyldige, men så kom spørgsmålet.
"Martinus, hvordan går det med dig og Olivia?" Jeg åbnede mine øjne så meget man skulle tro det var umuligt.
"Vi har desværre slået op," fortalte han. Jeg ventede bare på det næste. Jeg håbede inderligt han ville fortælle hvordan og sådan, for jeg vidste knap nok at vi havde slået op.
"Hvordan kan det være?" Spurgte intervieweren.
"Det simpelthen fordi vi gled fra hinanden. Med alle vores fans, og det her store job, og med en kæreste bosat i et helt andet land, blev det simpelthen for meget for os begge," forklarede han. Undskyld mig hvad?
"Og hvordan har I det med det?" Spurgte hun så. Held og lykke med at svare på det Martinus, tænkte jeg bare.
"Vi taler stadig rigtigt fint, og hun siger at hun stadig vil tage til en koncert en gang i mellem. Lige i starten er det selvfølgelig lidt mærkeligt, men Olivia og jeg klarer det rigtigt godt," fortalte han, og nikkede. Sikke dog en løgner. Jeg har da aldrig hørt noget mere falskt. Jeg ved godt jeg gjorde noget dumt, men hvis han vil snakke om det på den måde i interviews, kan han da i det mindste manne sig op og snakke med mig om det.
"Og I kan sagtens være så gode venner, uden at det kommer til at udvikle sig?" Spurgte intervieweren kækt. Marcus grinte falsk, for at få det til at lyde lidt mere hyggeligt. Det var bare tydeligt det var falsk.
"Ja sagtens, jeg kan roligt sige at der aldrig kommer til at være noget mellem Olivia og mig igen," svarede han. Men jeg kunne se det, den lille tåre som langsomt skubbede sig frem i hans øjenkrog. Hans øjne var helt blanke, man ville kunne spejle sig selv i de øjne, hvis det skulle være. Eller var det noget jeg bildte mig ind? Måske var han glad for at han stoppede forholdet. Måske kunne han faktisk aldrig lide mig...
Pludselig hørtes et råb fra køkkenet, og et kæmpe bump lød...
//
Tam tam taaaam
YOU ARE READING
Det hele startede med et spil (MG)
FanfictionOlivia spiller tetris ligesom en hver anden, indtil hun spiller mod en dreng, som pludselig får større betydning for hende, end hvad hun lige havde regnet med. Lad spillet begynde... //Højeste: #1 i fan fiktion// Startet: 4. September 2017 Afsluttet...