"Hvad fanden har du lavet? - Emma."
"Hvad mener du?" skrev jeg tilbage. Både Emma og Martinus var godt i gang med at skræmme røven ud af bukserne på mig... hvis det altså overhovedet er et rigtigt udtryk.
"Det med Martin og dig i dag!" skrev hun, og sendte et billede. Eftersom min totalt red-verden-ved-at-købe-mindre-wifi-stedfar ikke havde sørget for wifi i hele huset, var mit signal dårligt, og jeg havde derfor svært ved at indlæse billedet. Eller også var jeg bare ret utålmodig...
Endelig var billedet indlæst. Det var et billede af mig og Martin fra i dag. Man kunne tydeligt se der var zoomet meget ind og det var taget på den anden side af en glasrude, så det må have været nogen, der gik forbi på gaden. Det var slemt nok i sig selv at der fandtes et nyt billede af mig og Martin, men det var slet ikke det værste. Det var taget i det ene splitsekund, hvor Martin havde flettet sine fingre ind i mine, og hvor jeg ikke var begyndt at få tårer i øjnene. Det hele så lykkeligt ud. En kæmpestor fejl.
"Hvor har du det billede fra?" skrev jeg til Emma, med pulsen helt oppe i halsen. Tænk hvis Martinus ser det?
"Over det hele på instagram?" svarede hun. Jeg tror jeg har mærket hvordan det føles at dø, for det var nogenlunde den følelse jeg havde der.
Chat:
Olivia
Tænk hvis Martinus har set det!Emma
Det tror jeg han har...Det her er virkelig ikke godt!
Hvorfor fanden fletter du fingre med Martin?!
Hvad.. nej, det gør jeg ikke! Hvis du havde svaret mig ville du også vide at billedet er ude af kontekst, og at jeg løb grædende ud af døren 2 sekunder efter
oh...
ja://
Hvad skete der?
Martin fortalte mig at han havde ændret sig, og så fortalte han at han stadig har følelser for mig, at han var en kujon, og han gerne vil prøve igen osv.
ejejjej...
og så blev jeg forvirret, og før jeg kunne nå at reagere havde han flettet sine fingre ind i mine
Men vil du også gerne have ham tilbage?
Altså nej, men jeg ved det ikke. Jeg elsker Martinus, men jeg har jo også en lang historik med Martin, så det er bare forvirrende...
det er virkelig ikke godt!
Nej virkelig? tell me something I don't know
Nu skal du ikke være flabet
Undskyld... Martinus svarer mig bare ikke
Hvorfor ignorer I altid hinanden når I har problemer?
Amen jeg ved det ikke, hvor skal det her forhold dog føre os hen
Rolig Olivia! I får det løst
Det håber jeg ...
Ellers griber mig og Marcus ind haha. kald os for parterapeuterne!
ja... det sødt hvis I hjælper, men det kommer jeg aldrig til at kalde jer!
øv... det var forsøget hver
...Martinus er aktiv
Du har den Olivia, det skal nok gå!
"Chat afsluttet"
Jeg afsluttede samtalen med Emma, og gik i stedet ind på Martinus og min samtale. Han havde lige set min besked. Burde jeg forklarede billedet?
"Martinus... hvis det er billedet, så lover jeg dig, at det er ude af kontekst. Der skete intet mellem os!
"Jeg har set billedet, og det ser slemt ud... men jeg ved også at vores fans er gode til fotoshop og at tage forkerte billeder på forkerte tidspunkter, så selvfølgelig tror jeg på dig!"
En kæmpe stor lettelse ramte mig. Jeg troede virkelig at det ville starte problemer.
"Du den bedste, håber snart vi kan finde en weekend eller noget igen<33," skrev jeg tilbage til ham. Han sendte bare et hjerte tilbage. Øh tak?
Var han mon okay med det? Ej, han sidder sikkert til interview eller sådan noget et eller andet sted! Måske er Martinus og mit forhold slet ikke så kompliceret... det fik vi jo løst nemt! Med mindre han lyver... er han mon okay med det?
//
Når jeg ikke skriver drama, så ved jeg ikke hvad jeg skal skrive om, det ret struggle
BINABASA MO ANG
Det hele startede med et spil (MG)
FanfictionOlivia spiller tetris ligesom en hver anden, indtil hun spiller mod en dreng, som pludselig får større betydning for hende, end hvad hun lige havde regnet med. Lad spillet begynde... //Højeste: #1 i fan fiktion// Startet: 4. September 2017 Afsluttet...