"Martinus tilføjede dig som ven," kom frem på min telefon. Jeg stod bare med den i hånden, og stirrede på skærmen. For 1 uge siden havde jeg tilføjet ham tilbage i sekundet, men nu ved jeg virkelig ikke. Det tog ham over en hel uge at tilføje mig igen? Har jeg så lyst til at skulle rodes ind i sådan et underligt akavet venskab igen? Jeg havde vel egentligt næsten glemt ham. Jeg slukkede min telefon og smed den i min seng...
2 sekunder efter tog jeg min telefon op igen, gik ind på snapchat og tilføjede ham tilbage igen, hehe. Jeg vil gerne være et ordentligt menneske, som ikke bare ignorer folk.
"Hvad skal du?" havde han allerede kommenteret på min my story. Han er sørme hurtig hva. "Skal bare besøge en ven:)" skrev jeg. "Hyggeligt!" skrev han tilbage. Wow en akavet samtale egentligt haha. Jeg svarede ham ikke men lagde bare min telefon ned i min seng, bagefter gik jeg i bad, og så i seng.
***
"Hej Emma," sagde jeg og gik hen og krammede hende, da jeg så hende i skolen. "Hej Olivia," sagde hun og smilte skævt til mig. Noget var galt. "Er du okay?" spurgte jeg hende. Hun kiggede trist ned i jorden. "Du forlader mig snart..." sagde hun trist. "Nurhh Emma! Kommer virkelig til at savne dig, men bare rolig er hjemme før du ved af det," sagde jeg opmuntrende. Hun smilede til mig, og så ringede klokken.
Hele dagen arbejdede vi på sådan et fysik projekt i grupper, men vi havde desværre ikke selv valgt grupperne, så jeg var i gruppe med Carl og Emil, som er de to mest dovne mennesker i hele verden. Såååe det var en total nedtur.
***
Da jeg kom hjem smed jeg mig direkte i min seng. Det gør jeg egentligt virkelig ofte. Solen skinnede flot, så jeg tog et billede og smed det på min my story. 4 minutter efter havde Martinus skrevet til mig. Den dreng må virkelig have et stramt liv, eftersom han er så hurtig til at se mine my stories.
Chat:
Martinus:
Det er et rigtigt flot billede.Olivia:
Mange tak<3
Martinus, det her er akavet
ja...
Hvorfor tog det dig så lang tid at tilføje mig igen?
min far er lidt sur på mig
hvorfor?
Da vi bare skred midt under optagelserne...
Nåår jo, ups hehe
Blev reklamen egentligt færdig?Jaja, de fik noget ud af det alligevel, den bliver "udgivet" i morgen faktisk :))
Men stadig, hvorfor?
Jeg ved det faktisk ikke...
Min far var sur på mig over at vi var smuttet, og han synes ikke at jeg bare skulle rende rundt med en tilfældig fanØhh av?
Jeg fortalte ham så hvem du var, og at du bor i Danmark, og man kan vel godt sige at han ikke er kæmpe fan, af at jeg er venner med dig
Såååe det du siger er at vi skal slette hinanden som venner?
NEJ!
For så var jeg trist i et stykke tid efter, og så gik det op for mig, at jeg ikke kan leve uden dig Olivia;))Nurh du sød Martinus
Er vi så venner igen?
Altid venner!;))
Haha super <33
"Chat afsluttet"
Hvis der er nogen i verden der kan forvirre mig så er det Martinus! Jeg har aldrig haft den her følelse før, altså jeg har jo haft kærester før, men de var ikke engang halvt så forvirrende som Martinus, og mig og Martinus er endda kun venner? Lad os håbe det forbliver på den måde...
//
I næste part tager Olivia til Norge, bare lige sådan hvis I skulle være i tvivl;))
YOU ARE READING
Det hele startede med et spil (MG)
FanfictionOlivia spiller tetris ligesom en hver anden, indtil hun spiller mod en dreng, som pludselig får større betydning for hende, end hvad hun lige havde regnet med. Lad spillet begynde... //Højeste: #1 i fan fiktion// Startet: 4. September 2017 Afsluttet...