Dla KochamSkoki
- Cześć kochanie - usiadłem na ławce koło dębu, naprzeciw miłości mojego życia. - Wiem, że dawno nie rozmawialiśmy, ale miałem masę rzeczy na głowie... Tak jak ostatnio wspominałem, moja siostra wychodzi za mąż, ale ostatnio przygotowania ruszyły pełną parą... Jeżdżę tylko z nią i jej druhną po salonach i szukamy kiecki - zaśmiałem się cicho. - Teraz powinenem zapytać, co u Ciebie, ale tego nie zrobię, skarbie - przymknąłem oczy. - Po co? I tak mi nie odpowiesz - położyłem dłoń na marmurowej płycie nagrobka. - Chciałbym żebyś tu był - po moim policzku spłynęła łza. - Tak bardzo chciałbym żebyś mnie teraz przytulił... Brakuje mi ciebie... Z każdym dniem coraz bardziej... Wszyscy mówią, że ból z czasem minie, ale on tylko rośnie... Mam wrażenie, że ktoś wyrwał mi serce z piersi... I nie ktoś tylko ty, Mac... Zabrałeś ze sobą część mnie... I ta część już nigdy nie wróci... Już nigdy nie będę taki sam... I... I chcę żebyś był obok mnie... Chcę móc cię pocałować, przytulić... Kochać się - wyszeptałem. Spuściłem głowę i pozwoliłem sobie na płacz.
Nagle poczułem dłoń na ramieniu
Odwróciłem się gwałtownie i zobaczyłem starszą kobietę.
- To ktoś ważny? - zapytała.
- Miłość mojego życia - odparłem, a ona spojrzała na mnie zaskoczona.
- Wcześniej widywałam cię tu częściej - usiadła obok mnie. - Odwiedzam męża - wskazała na nagrobek kilka metrów dalej. - Kochałeś go?
- Kocham... Nigdy nie przestanę. Nie umiem.
- Nie musisz... Ale musisz za to żyć... Chciałby żebyś tak wypłakiwał za nim oczy?
- Nie... Pewnie kazałby mi przestać się mazać i zacząć zachowywać jak facet.
- Zrób to dla niego - wstała. - Do widzenia - odeszła.
- Do widzenia - powiedziałem. - Kocham cię, Mac... Nigdy nie przestanę - szepnąłem i wstałem, aby wyjąć z terenu cmentarza.
Nie bardzo wiedziałam co napisać, skoro miał być smutny, ale mam nadzieję, że jest w miarę spoko 😃
CZYTASZ
ONE SHOTS
FanficONESHOTY Można składać zamówienia, ale nie obiecuję, że wszystko napiszę 🎖 # 232 fanfiction - 18.01.2018 🎖 # 209 fanfiction - 19.01.2018 🎖 # 197 fanfiction - 20.01.2018 🎖 # 187 fanfiction - 22.01.2018 🎖 # 174 fanfiction - 23.01.2018 🎖 # 147 fa...