Dziękuję wam za tyle wyświetleń, gwiazdek i komentarzy (kocham je czytać 💖💖💖) 😘
Jesteście c u d o w n i 😍😘💖
- Sam gotowałem - szedłem za nim, zakrywając mu oczy.
- Wiem, nie chciałeś wpuścić mnie do kuchni - zaśmiał się.
- Zatrzymaj się - poprosiłem, gdy staliśmy przy stole. Odsłoniłem mu oczy.
Uśmiechnął się szeroko patrząc na to, co przygotowałem.
- Aż tak się nie spodziewałem - szepnął.
- To chyba dobrze?
- Oczywiście - odparł.
Daniel usiadł, a ja sięgnąłem po wino, które zostawiłem otwarte na blacie. Podszedłem do stołu, a gdy chciałem mu go nalać, zakrył kieliszek.
- O Boże... Znowu wtopa - uderzyłem się otwartą dłonią w czoło, a Danny zaśmiał się lekko.
- Tak trochę - pokiwał głową.
- Białe też kupiłem - odstawiłem butelkę i wyjąłem drugą z lodówki. - Twoje ulubione.
- Owszem - uśmiechnął się. Otworzyłem butelkę i nalałem nam wina, po czym zająłem miejsce naprzeciw Daniela.
Jedliśmy śmiejąc się i rozmawiając, jakby nigdy nie było mojego skoku w bok.
Po zjedzeniu kolacji, przenieśliśmy się z drugą butelką wina do salonu. Siedzieliśmy na kanapie i rozmawialiśmy.
- Daniel? - szepnąłem. - Jak mi idzie?
- Na razie bardzo dobrze - wyszeptał.
- Cieszę się, bo... - chciałem inaczej usiąść na kanapie i wino, które miałem w kieliszku wylądowało na koszuli Daniela.
- Andi!
- Przepraszam, zaraz dam ci jakąś ściereczkę - zerwałem się z sofy i wbiegłem do kuchni. Złapałem szmatkę, wróciłem na kanapę i chciałem zacząć wycierać rozlany alkohol, ale Danny się roześmiał.
- Wiedziałem, że to tak się skończy - śmiał się.
- Przepraszam - odłożyłem ściereczkę na stolik. - Tego nie było w planie.
- Domyślam się - nadal się uśmiechał.
- Tej wpadki z czerwonym winem też nie planowałem.
- Jakiej wpadki? - zapytał z uśmiechem. - Nie wiem o czym mówisz.
- Kocham cię, Danny. Jesteś miłością mojego życia - wyciągnąłem rękę i pogłaskałem go po policzku.
- Ja ciebie też, Andi.
CZYTASZ
ONE SHOTS
Hayran KurguONESHOTY Można składać zamówienia, ale nie obiecuję, że wszystko napiszę 🎖 # 232 fanfiction - 18.01.2018 🎖 # 209 fanfiction - 19.01.2018 🎖 # 197 fanfiction - 20.01.2018 🎖 # 187 fanfiction - 22.01.2018 🎖 # 174 fanfiction - 23.01.2018 🎖 # 147 fa...