1.bölüm Nasip Olsun

25.1K 1K 1.6K
                                    

İnsan her zaman acıdan ağlamaz ya beni de sevinçten ağlatan biri vardı.ESLEM...

Adım Asaf 29 yaşındayım .Bir an önce oğlunun mürüvvetini görmek isteyen bir annem ve bana her zaman destek olan bir babam var.

Bu arada mahallemizde bir kitapçımız var orda babamla beraber çalışıyorum.Galiba babamla ortak yanlarımızdan en güzeli onun gibi kitap sevgisine sahip olmamdı.

-Asaf oğlum

- Efendim baba

-Gel bakalım baba oğul senle önemli birşey konuşmamız lazım.

-Buyur baba

-Annen de ben de senin güzel bir yuva kurmanı istiyorum.

-Biliyorum baba .

-Bu zamana kadar bekledin en azından benim uygun gördüğüm bir kız var.
Bilmem hatırlar mısın?
Gerçi sen çok küçükken taşındık oradan ama buradan önce oturduğumuz eski mahalleden benim bir arkadaşım var Ahmet .

-Sık sık görüştüğünü biliyorum ama ben pek hatırlamıyorum.

-Ha işte onun bir kızı var adı Eslem onunla bir görüşsen diyorum.

-Madem bu kadar istiyorsun olur baba peki annem ne diyor?

-Annen daha tam bilmiyor oğlum onun aklında başka biri olduğunu ikimiz de biliyoruz sen kabul etmediğin için çok sesini çıkarmıyor ama ona sorsan çoktan gelini olmuş .
Ama haklısın benim içime sinmeyen bir şey var o kız hakkında Allah vere de annen çok ümitlendirmiş olmasa bari .

-İnşallah baba ben de ümit vermemişken birinin kalbinin benden dolayı kırılmasını istemem.

-Tamam oğlum bugün giderken bir uğrayalım eğer uygunsa anneni ben ikna ederim bir şekilde merak etme .

-Tamam baba.

Aradan geçen birkaç saate dükkanı kapatıp yola koyulmuştuk.

Babam:

-Oğlum bu arada kız 26 yaşındaymış kızın bir yanlışını görmedim duymadım ama mahalledeki insanlar evde kaldığına dair çok konuşuyorlarmış kim gelse görücüye uygun bir dille kabul etmediğini söylüyormuş bir de-

-Evet baba bir de

-Bir de kızın yüzünde derin bir yara izi var benim için insanın dışı değil yüreği önemli bilirsin bunu da bil istedim.

-İnsanlar konuşmayı sever baba bu benim için hiç önemli değil dedim ya olur da olursa yüreği yeter bana hakkımızda hayırlısı olsun.

-İnşallah oğlum.

Evlerine varmıştık çoktan babam arkadaşıyla konuşurken ben de Eslemin annesi Zeynep teyze ile konuşuyordum .

Eslem hoşgeldiniz diye seslendi.

Ve herşey onu görmemle başladı.

Dedim ki Allah'ım sen hayırlısı ise görür görmez onu nasıl sevgisi düştüyse yüreğime nasip et bizim yuva kurmamızı ona da benim sevgimi düşür ..

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin