Acemi bir anne olan Eslem geçen günlerin ardından kendini birazcık olsun daha iyi hissediyordu.Doktorunun tavsiyeleri ile kendi kendi sakinleştiriyor .Aşırı endişeye mahal vermemek adına büyük çaba harcıyordu .
Takıldığı anda eşi ile paylaşıyor,ortak bir çözüm yolu bulmaya çalışıyorlardı.Yeri geldiğinde annelerden büyük destekler görmüştü Eslem .
Bebeklerinin ilk ateşi çıktığında acile kayınvalidesi Meryem hanım ile koşmuştu Eslem.Eli ayağına dolaşan acemi anneye Meryem Hanım destek olmuştu .
Meryem hanımın ilk hallerinden bugüne ne çok şey değişmişti.İnsanın nefsi dağ gibi olsa da sevgi ve şefkat o dağı devirmiş,gururu yerle bir etmişti.Bir nevi ana kız olmuşlardı.
Kolay olmamıştı elbette .Güzel sabırlar zamanla güzellikler doğurmuştu.
Bebeğin ateşinin normale dönmesiyle gerek annenin gerek babanın yüreği ferahlamıştı.Elbette çocuklar, insanlar hasta olabilirdi.Eslem'in anne ve babası ile Asaf'ın anne babası da bu fikirdeydi .
İlk ateşlenmeden sonraki rahatsızlıklarda Eslem daha tecrübeli bir anne olmuştu .Anne
Eslem' deki güzel gelişmeler ile ailenin her ferdi ayrı ayrı bahtiyar oluyordu.En güzeli ise Eslem'in anneliğe alışıyor olmasıydı.Huzur duyan bir diğer kişi de elbette her anında yanında olan kocası Asaf'tı .Elif Zümra ise annesinin neşeli yüzünü gördükçe gülücükler saçıyordu.
Annesinin gülen yüreğini, sakinliğini hissediyordu belki de .His öyle bir şeydi ki ; kelimelere gerek olmadan duygular vücut bulup,zuhur(ortaya çıkmak) edebiliyordu.
Ve öyle bir şeydi ki yürekten yüreğe duygu geçişleri canı gönülden hissedilebiliyordu .İster olumlu ister de olumsuz bir hal olsun bebekten yaşlılığa her insana bir şekilde duygu olarak geçiyordu.Ve elbette ki her bireyde farklı boyutlarda geçiş sağlıyor ve farklı etkiler bırakıyordu.
Eslem'i sakinleştiren birçok şey vardı .Başta da bebeğinin kokusu , bebeğinin sesi bir sebepken asıl şükür vesilesi Elif Zümra'nın varlığıydı.
Geçenlerde Asaf'tan gelen mektup mutluluğuna mutluluk katmıştı adeta .
💌💌💌💌💌💌💌
Güzel bir anne olan Eslemim'e sevgiler ile 💐
Güzel karıcığım bu aralar mektuplara ara vermiş gibiydik, bismillah deyip kağıt ile kalemi buluşturmaya niyetlendim.
Allah'a şükür ki gönlüm yine sana güzelinden döküldü.
Ve yine bu aralar bebeğimiz ile dinlemediğimiz ninni kalmadı neredeyse 😀
İyi ki de dinledik .Ninnileri kızımızla dinlemeye, beraber söylemeye devam ederken arada bir şarkı dinleyelim dedim .
💗🌾💗🌾💗🌾💗🌾💗🌾💗🌾
İki Kalp (Ravi İncigöz)
İki kalp severse adı aşk olur
İki ayrı kalp aynı anda vurur
Sen ben ayrı yazılır
Gel biz olalım n'olurO ilk bakışın bir adı varsa
Hoş geldin de aşka, selam dur kalbim
Dokunduğum yerde güller açarsa
Gül bahçesine dönecek tenin
Gel gel, dokun hisset
Kalbim senin emretİki kalp severse adı aşk olur
İki ayrı kalp aynı anda vurur
Sen ben ayrı yazılır
Gel biz olalım n'olurİki kalp severse adı aşk olur
İki ayrı kalp aynı anda vurur
Sen ben ayrı yazılır
Gel biz olalım n'olur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritüel-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...