59.Bölüm Duygular

1.5K 172 70
                                    

Dün akşamki aile değerlendirmesi gerçekten beklediğimden çok farklı olmuştu .

Aynen bana anlattığı şekilde eksiği olmadan başından geçenleri bir çırpıda anlatmıştı .

Abileri onun için endişeli tepkiler verirken ,beni de herkes gibi şaşırtan Birgül 'ün babası Hüseyin Enişte'nin ve Ömer Babamın sessiz kalışıydı .

Aslında bu sessizlik büyüklerin herşeyi bildiğinin habercisiydi.

Birgül 'e ilk olaylar olduğundan itibaren anlatmadığı için kırılsa da aslında herkes ona destek olmuştu .

Bir aile nasıl yapması gerekiyorsa o şekilde destek olmuşlardı .

Birgül 'ün üzerinden koca bir yük kalkmıştı ve yüreği biraz olsun rahatlamıştı.

Birgül 'ün babasının konuşmayı tamamlamasıyla ;etraf biraz olsun sakinlemişti.

Çünkü o da özellikle Orhan Bey 'in dedesi ve babasının bizzat aile büyükleri ile görüşmesinden dolayı ;sorumluluklarını göstermeleri üzerine gençler ne kadar sinirlense de sonuç Orhan Bey ve ailesinin suçlu olmadığı hatta Birgül 'ü korumaya çalıştıkları yönündeydi .

Ve özellikle bu yaşanan olayda göstermiş oldukları tavır aile büyüklerinin onlara olan güvenini arttırmıştı.

Aslında ailecek önceliğimiz Birgül 'ün iyiliğiydi .

Dün akşam geç saatte ailecek eve geçtikten sonra çekirdek aile olarak kalmışlardı .

Bakalım bundan sonra neler olacaktı .Inşallah Orhan Bey 'in ailesinin ihalelerden çekilmesi Birgül 'ü tehdit ortamından kurtarırdı .

Bu arada Hüseyin Enişte Ali ve Ömer abiler ile konuşup Orhan Bey'in ailesi ile beraber ortak yapılan inşaat projesinin iptal olmayacağını kesin ve net bir şekilde belirtmişti .

Aslında bende buna katılıyordum ,kimseyi yargılamak ve suçlamak gibi bir hakkım yoktu .Bu yüzden gerek Birgül için gerekse Orhan Bey ve ailesi için hayırlısını diledim Rabbimden .

Nihayetinde herkesin içini yüreğini en iyi Rabbim bilirdi .

Tabi bunun yanında gece yarısı eve geldiğimizde Asaf 'a Birgül'ün durumunu onlardan sadece biraz önce öğrendiğimi söylemiştim .

Asaf ise sanırım öğrendiklerini sindirmeye çalışmasının yanında birde bunu öğrendiği zaman tuhaf bir şekilde beni şaşırtmıştı :

-Birgül 'e biraz olsun destek olduğun için ,derdini seninle paylaşabildiği için sevindim .Ve sana teşekkür ederim bunu bana söylediğin için ...

Bir hafta sonra

Olanlardan sonra bir hafta çok sakin geçmişti .Birgül normal haline dönüş yapmış gibiydi .

Tabi ailecek onun güvenliğine dikkat ediyorduk ve anladığım kadarıyla Birgül 'ün babası Hüseyin bey Orhan Bey'in ailesi ile irtibat halindeydi .

Bununla birlikte Birgül 'ün neşeli haline geri döndürmek için çabalarımız da olmuştu .

Yetimhanedeki günlerim dolmadan Inci öğretmen ile görüşüp onu kalabalık birşekilde ziyaret etmek istediğimizi belirtmiştik .

O da sağ olsun seve seve kabul etmişti .

Ben ,annem ,kayınvalidem ,Birgül ve Birgül 'ün annesi olmak üzere bebek ve annesini ziyarete gitmiştik .

Minik bebeğe hayırlı ömürler dilenirken ,güzel elbiseler ,minik minik patikler eldivenler derken büyük bir paketin içinde kimden ne hediye geldiyse içine koyup annesine teslim etmiştik .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin