63.Bölüm Kaybetmek

1.7K 161 75
                                    

Asaf'ın evde kalıp günü güzelce tamamladığımızdan beri günler yine koşa koşa ilerliyordu .Tabi buna sebep Birgül 'ün Ali abisinin nişanını gösterebilirdik .

Birgül'ün tatil için geldiği günlerden birine karar verilecekti zaten nişan günü .Nişan telaşı için ben de gelin olarak geldiğim bu güzel ailenin bireyleri için elbette koşacaktım .

Ve tabiki aileye gelin gelecek Fatıma ile birkaç kez görüşmüştük . Tüm hafta boyunca Birgül'ün peşinde nişan için hazırlıklar yaptık .İnsan yorulsa da ailen için, sevdiklerin için birşeyler yapabiliyor olmak bu tatlı yorgunluğa değerdi .

Günler nişan gününe ulaştığında yine tüm aile bir arada bir işin ucundan tuttuk . Şeyma, Birgül ve ben hanım misafirlere ikramdan sorumluyduk .Çok kalabalık olmasa da güzel,bereketli bir gün olmuştu .

Kur'an'ı Kerim tilaveti ve meali ile güzelleşen ve anlamlı hale gelen gün akşam sade bir tören ve dualar ile tamamlanmıştı.

"Allahım hayırlısı ile Ali abimin ve Fatıma kardeşimin düğününe de ulaşalım ."(Amin )

Onlar mutlu olsun,biz yine seve seve koşar ve yine seve seve yoruluruz .

Asaf başlayacağımız yeni kitabı getirmişti .Bu sefer farklılık olsun diye tarihi kurguya sahip bir kitap getirmişti .Bakalım bu kitap ne gibi hatıralar bırakacaktı bizde .

Asaf akşam unuttuğu için sabah bırakıp gitmişti kitabı ve kitabın içinde fazladan bir kalınlık vardı .Açtığım  dörde katlanmış bir mektup ile göz göze geldim .

Anlaşılan sevgili kocacığım o derken bu derken mektuplara ara verdiğimizi fark ettiği için kendince yeni bir başlangıç yapmıştı.

💌💌💌💌💌

Selamün aleyküm benim güzel karıcığım ☺🌷💚

Biliyorum biraz olsun şaşırdın .Çünkü mektuplarımız sanki zamanda takılı kaldı ve ben seninle herşeyi özlediğim gibi mektuplaşmayı da özledim .💐💐💐

Son mektuptan bu yana birçok şey yaşadık .Mutluluk ,hüzün ,neşe bizimle bir aradaydı .Ve tekrar Rabbime hamdolsun biz yine beraberdik .🍁🌿

Tıpkı insanoğluna ölçü ile verilmiş duygular gibi yeri geldi gözyaşının hakkını verdik ,yeri geldi birbirimizin gülümsemesinde ruhumuzu dinledik .☺☺☺

Yanımda olduğun için,karım olduğun için teşekkür ederim güzel hatunum .💙

Ve tekrar tekrar söylüyorum daha doğrusu bu sefer yazıyorum .😉

Bizi birbirimize nasip eyleyen Rabbime şükürler olsun.💚

Ve şimdi sana güzel bir haber vermek istiyorum .Aslında senin fikrine danışmak istiyorum güzel karıcığım ☺

Hani beraber dünyayı gezmek gibi hayalimiz vardı ya istersen bu hayalimize ülkemizi gezerek başlayalım .Şimdi gezmek istediğin yere akşama kadar karar ver olur mu ?☺

Akşam beraber çay içerken bu yer ile ilgili konuşuruz .Bu arada sana ne zaman uygun olacaksa o zaman gidebiliriz .☺Seninle her yere koşa koşa giderim .Yeter ki sen ol .

Yine sevgimizin aşırı olmasından Rabbimize sığınalım .Çünkü biz önce bize bu sevgi nimetini veren ,bizi en güzel ölçüde yaratan Rabbimizin rızası için sevelim .

Çok sevip de kaybedenlerden ,yolunu şaşıranlardan ,aciz bir kul olduğunu unutanlardan olmayalım .Rabbim muhafaza buyursun.(Amin )

Bu arada güzel karıcığım gün içinde sana zahmet olmazsa limonlu kek istesem olur mu ?
Çünkü gerçekten çok marifetli karım var ve ellerinden yemek yemek er zaman isterim .Şimdiden o güzel ellerine ve sevgine sağlık ☺

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin