16.bölüm Vesile

4.7K 408 81
                                    

-Allahım sana şükürler olsun lütufların çok büyük .Böyle bir eşim olduğu için verdiğin,vereceğin bütün nimetlere hamdü senalar olsun.

Tüm insanlığa Müslüman alemine, dertlilere,borçlulara, hastalara selamet nasip eyle .Hakkımızda hayırlısını nasip eyle .Rabbim rızan için örtünebilmeyi bana hayırlısı ile nasip eyle ...(amin)

Eslem sabah  namazından sonra okuduğu duaları bitirip seccadesini toplayıp yatak odasına geçti.

Asaf bugün erken çıkmıştı evden .Yeni kitaplar gelecekti .Dükkana önce o gitmişti.

Eslem ise kapının çalınması ile daldığı düşüncelerden çıktı.

-Buyrun.

Ve Birgülün sesi duyuldu .

-Yenge müsait misin gelebilir miyim ?

Eslem kalkıp kapıyı açtı.

-Gelebilirsin buyur hayırlı sabahlar .

-Hayırlı sabahlar yengeciğim. Hadi hazırlan da seninle dışarıda kahvaltı yapalım.

-Evde yapardık canım .

-Olur mu öyle şey sabah Asaf abim çıkmadan ondan izin kaptım merak etme .Şöyle dolu dolu bir kız günü yapalım canım .

-Peki madem bu kadar heveslisin.Ben hazırlanayım .Meryem Hanım peki .

-Canım ben onu da hallettim.Bugün önce Allaha sonra bana emanetsin.

Asaf abim sıkı sıkı tembih etti .Ailecek benim deli dolu olduğumu bildiklerinden ne dedi biliyor musun?

-Ne dedi ?

-Yüz ifadesi tebessüm barındırsa da çatık kaşlar ile ;

-Bana bak süt kardeş 😊hatunumu sapasağlam bırakıyorum akşam da sapasağlam isterim ona göre .😊😊😊

Eslem gülmekten kendini alamadı .

-Ilahi Asaf çok abartmış.Evet çok eğlenceli deli dolu bir kızsın ama ne zararın olur ki .

-Ciddi ciddi dedi .Resmen tehdit etti ya külahları değişiriz dedi .

Yine de dolu dolu bir gün olacak akşama yorgun argın gelirsin benden söylemesi.Salonda bekliyorum seni .

Eslem boydan ve bol yakası yuvarlak açık olmayan çiçek desenleri olan elbisesini giydikten sonra altına da bir spor ayakkabı seçerek saçlarını da dağınık bir ters örgü yaparak sırt çantasını aldı .

Zaten abdestini almıştı .Çantasına bir örtü de koyarak odadan çıktı.Merdivenlerden hızlıca inerken:

-Inşallah kızı çok bekletmemişimdir yaa.Merdivenin sonunda namı diğer süt kardeş bekliyordu.

-Beklemedim yenge merak etme çok dakiksin maşallah .Asaf abim işi yaptı.Hazırlanması kolay ve çabuk bir eşi var .

-Çıkalım mı?

-Çıkalım çıkalım .

              *****

Biraz park yeri sıkıntı olsa da sonunda Birgül arabayı park edebilmişti.

-Daha önce buraya gelmiş miydin?

-Hayır canım ilk defa seninle geliyorum .Zaten öyle pek dışarıda yemek yemem .

-Burası nezih ve güzel bir kahvaltı salonu .Ayrıca köy kahvaltısında çok fazla seçenekleri var çok çeşitli bu da çok cazip bir yer haline getiriyor.

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin