60.Bölüm Hatun ve Bey

1.6K 170 101
                                    

Eslem

Yaşanan olayların telaşıyla günleri şaşırdığım da oluyordu haliyle .

Gerçekten de doğru insanoğlu bir dünya uğraşı bulduğunda koşup duruyor arkasından durmadan .Ama yine de herşey dünyalık değil ya .Ikisi arasında dengeyi kurmak gerekiyordu .

Tabi şimdi yetimhaneye de gitmeyeceğim için kendime günlük planlar yapmam gerekiyordu .

Ama yine de ilk fırsatta öğrencileri görmek istiyordum .Bununla beraber Birgül ile vakit geçirmek bana ayrı bir mutluluk veriyordu .

Hele hele Birgül 'ün kafası dağılsın diye kızı oradan oraya sürüklediğimii düşünürsek .☺☺☺

Neyseki sevgili görümcem beni kırmıyor ve bana ayak uydurmaya çalışıyordu .Hatta o da mutlu oluyordu .Zaten bu bebek ziyaretine gittiğimizde bebek bezi çok önemli ihtiyaç deyip alma işi de onun başının altından çıkmıştı .😊

Aile olduktan sonra birlik olunca herşey daha güzel oluyordu .Belki her ailede yaşananlar,muhatap olunan imtihanlar derece olarak bir değildi ama elbet vardı Rabbimin bir bildiği .

Birgül demişken onu ve yakın arkadaşı Şeyma'yı ağırladığım günü de unutmamam lazım .

Gerçekten zaten yaptıkları ve Birgül 'e destek oluşu ile önceden sevdiğim biri olmuştu .Ama tanıyınca haklı olduğumu da bir kez daha anlamıştım .

Bu ikisi gerçekten de tam birbirine uymuş ,tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş hesabı iki güzel arkadaştı .

Güzel günlerin kıymetini bilen ,zor günlerinde birbirinin desteği olan iki güzel arkadaştı .

Şimdi onları gözümün önüne getirdikçe rahmetli ninemden duyduğum dua geliyor aklına .

Aslında her büyüğün,anne,babanın ettiği ortak bir yakarış gibi Allaha evlatları için .

-"Allahım ömrünüz boyunca sizi hayırlı insanlar ile karşılaştırsın."(Amin)

Ve onlar karşılaştıkları imtihanlarda birbirine hayırlı arkadaştı .

Ve tabi ömrümüzdeki hayırlı insanlardan önemlilerinden biri de hayırlı eşti .

Çok şükür Rabbime eşim benim için hayırlı olmuştu inşallah bende Asaf için hayırlı bir eş olmuşumdur.Ve inşallah bundan sonra birbirimize hayırlı birer eş oluruz .

Düşüncelerim arasından bu kez kendi isteğimle sıyrılırken kimseye yakalanmadığım için mutlu olmuştum .

Çünkü nerden baksanız sülalede dalgınlığımı bilmeyen kalmamıştı diyebilirim .

Ama bu konuda en çok Asaf ve Birgül uğraşıyordu benimle .

Birgül genellikle:

-Benim sevgili yengeciğim yine eşini mi düşünüyor acaba deyip beni utandırırken Asaf 'ın da süt kardeşi Birgül 'den aşağı kalır bir yanı yoktu .

-Benim sevgili karıcığım beni mi düşünüyor acaba ?

Sonra Eslem kaçacak yer arasın ama tabi mümkün mü ?

"Kalk Eslem kalk birazdan yine  düşünceler arasında mekik dokurken bu dalgınlığın ile birine yakalanacaksın "

Eslem kendi kendini uyardıktan sonra babasının yanına çay bahçesine gitmeye karar verdi .

Evdekilere haber verip ,Asaf ile de konuştuktan sonra yola koyuldu tabi Asaf 'ın tüm uyarıları ile beraber .

Çünkü Asaf telefonda konuşurken bir bir tembihledikten sonra bir de bu tembih listesini eşine mesaj olarak göndermişti .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin