52.Bölüm Toprak

1.8K 194 66
                                    


Eslem kahvaltıdan sonra eşinin bu sefer masanın üstüne koyduğu ;söz verdiği üzere bu seferlik saklamadığı mektubu okumuştu .

Bir an önce mektuba cevap yazmak sevgiye sevgi ile konuşmak istiyordu .

Ama şimdilik mektubu ertelemeye karar verdi .Çünkü Birgül için hazırlık yapılacaktı .

Canı gönülden kendisi ile muhattap olan ve artık kendisini kızı olarak kabul eden Meryem Hanım ile çalışacaktı .

Bunun üzerine Eslem de salona Meryem annenin yanına inmeye karar verdi .

Çok şükür ki dizinin acısı bile kalmamıştı .Rahat bir şekilde hareket edebiliyordu .

Meryem Hanım kahvesini içmeye başlamışken gelininin merdivenden indiğini fark ettim .

Tebessümle seslendi :

-Gel kızım gel şöyle güzelce kahvemizi içelim .Sonra başlarız olur mu ?

-Olur tabi Meryem Hanım.

-Hanım mı sen de haklısın tabi benim yüzümden anne demeni istemediğim için .

Meryem Hanım mahçubiyet duygusu ile üzülürken Eslem kayınvalidesinin kötü istemesine izin vermedi .

-Lütfen Meryem anne üzülmeyin ben unuttum hem birşey olmamıştı ki sen üzülme benim hatam anne diyeceğim tabi ki .

Meryem Hanım yanlış yapan kendisi olduğu halde kendisini hatalı bulan gelinine bir kez daha hayran kalmıştı.

Insanoğlu işte kendi doğrularında direttikçe bazen gerçek doğru ve gerçek yanlışı ayırt edemiyordu.

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

Meryem Hanım ve gelini Eslem öncelikle Birgül'ün geleceği günün akşamı için tüm aile ve yakınlar tek tek çağrılıp davet edilmişti .

Akşam yemeği için neler yapılacağına çoktan karar verilmişti .Eksikler tamamlanmıştı .

Bu güzel günde gelecek tüm misafirler için küçük küçük hediyeler hazırlanmıştı .

Birgül'ün hediyesi ise o kadar güzeldi ki; hele bir sapasağlam gelsin bakalım hediyesine nasıl bir tepki verecekti .

Tüm işlerini bitirdikten sonra hem biraz vakit geçirmek için hem de yorgunluk çayı içmek için gelin kayınvalide beraber Eslem'in annesi Zeynep Hanım oturmaya gitmişlerdi .

Hele hele Zeynep Hanım kızının mutlu olduğunu görünce ve özellikle de kızının kayinvalidesi ile arasında gerçekten çok iyi olduğunu anlayınca ayrı bir mutlu olmuştu .Rabbime şükürler olsun içinden defalarca .

Nihayetinde özellikle de kız annesi ve babası daha bir dertli oluyordu :

-Acaba kızım yeni yuvasına alışacak mı ?

-Ailesine alışabilecek mi ?

-Ya bir derdi olurda bize anlatmazsa ?

-Ya kızımın kıymetini bilmezlerse ?

Aslında erkek evlat içinde aynı sıkıntılar,dertler geçerliydi .O da aynı imtihanlar ile muhattap olabilirdi .

Birgül ise bir aydır özlediği ne kadar görüntülü konuşsa da sarılmak gibi olmuyordu .Ama yine görüntüleri de onu mutlu ediyordu .

Kiraladığı arabayı teslim etmişti bile .Eşyalarını hazırlamış sunumlarını bitirip teslim etmişti.

Ve ailesine küçük küçük hediyeler almıştı bile .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin