Şarkının güzelliğinde mutluluktan havalara uçan Eslem şarkının bir kaç kez tekrarının sonucunda kalpleri pır pır eden genç çift huzur dolu evlerine varmışlardı bile .
Akşam yemek sofrasında herkes bir arada huzurla yemeğini yerken Meryem Hanım hala özür konusundaydı .Eslem büyük bir özrü hak ediyordu .Ne kadar yüce gönüllülük yapıp özür beklemiyorum dese de .
Yemekler yendikten sonra ailecek kahve içmek için salona geçmişlerdi.
-E anlat bakalım gelinim nasıl gidiyor çocuklar ile dersler ?
- Çok şükür babacığım iyi gidiyor hem bana yardımcı olan üniversite öğrencileri de var .
-Çok sevindim kızım .
-Zaten etüt şeklinde geçiyor dersler .Çoğunluğu hevesli derslere .Izinde olan öğretmenleri çok iyi ilgilenmiş hem çocuklar ile hem dersleri ile .
-Buna çok sevindim kızım .Özellikle o yavrucakların ayaklarının üzerlerinde durmaya ihtiyaçları var .Zor bir başlangıçları olsa da Rabbim her birine güzel ömürler nasip eylesin .
-Amin babacığım amin .Sadece üç öğrenci var hiçbir şekilde benle iletişime geçmiyorlar ne yapacağımı bilmiyorum .
-Güzelce sabret kızım biraz vakit geçmesi lazım .Kolay değil hayatlarına yeni birini almalarını .Sen elinden geldiğince çabala duanı da eksik etme .Gerisini tevekkül et Allaha bırak .
-Doğru söylüyorsun baba ben biraz acele ediyorum galiba .Ama öğretmenleri gelene kadar onlar ile en güzel şekilde ilgilenmek ,hallerinden anlamak için uğraşıyorum .Sanırım daimi öğretmenleri gelince daha iyi olacaktır .
-Herşeyin hayırlısı güzel gelinim .
-Öyle tabi gelin hanım sen anlayışlı insansın onlara biraz süre ver .
Meryem Hanım konuşmaya dahil olup bir şekilde gelinine destek olmak istiyordu .
Eslem ise konuya samimi bir şekilde müdahil olan kayınvalidesine teşekkür etti .
-Inşallah dediğiniz gibi olur .
Birbirlerine hayırlı akşamlar dileyip odalarına çekildiler .
Asaf ise eşine işaret dili ile ilgili bilgiler vermeye başlamıştı .
Eslem ise heyecanla ve öğrenme isteği ile eşinin her dediğini can kulağı ile dinliyor ilk fırsatta Büşra ile onun dilinden konuşabilmek için can atıyordu .Asaf ise işaret dilini bildiği için hep kendini iyi hissederdi .Aslında o da üniversiteye kadar bilmiyordu .Sonra babasının tanıştırdığı bir arkadaşı olmuştu .O da duyabiliyor ama konuşamıuyordu .Asaf ise yeni arkadaş olduğu Agah ile konuşabilmek için ilk işi işaret dilini öğrenmek olmuştu .
Şimdi ise arkadaşı Agah kendisi gibi özel çocuklara öğretmen olmuş şehirden şehire gidiyordu .Derdini sevip dertli gönüllü çocuklara Allahın izniyle koşuyor .Eğitimlere bizzat katılıyordu .Sanırım Agah ile görüntülü konuştuğunda ayrı bir teşekkür borçluydu.
Bak hala aklına geldikçe kıskançlık duygusu tavan yapıyordu .Kız kardeşini kıskanmak gibi değil ki bu .Tek başına olduğunun rahatlığı ile samimi bir şekilde konuşmaya içini dökmeye başladı:
-Eslem'i elbet ilk andan beri,sevdiğini kıskanan her insan gibi kıskandım .Saçlarını kıskandım görenlerden .Örtününce de çok güzel olduğu için bir kez daha kıskandım .
Bir de kaza yaptığında kabul ediyorum babam olmasa arada Orhan Bey 'in getirdiği çiçeği almazdım ya .Geçmiş olsuna özür dilemeye gelmiş .Aslında çok da güzel bir davranış .Ama arada Eslem olunca benim devreler yanıyor normal davranış bana anormal geliyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritual-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...