Görsel : The Heirs ❤❤❤
🌻🌻🌻🌻
Sabah kahvaltısından sonra Asaf eşine :
-Hatun mektubuna karşılık yakında mektubum gelir inşallah merak etme 😉
-Ama Asaf
-Tamam tamam bu sefer saklamadan veririm senin ellerine ödeşmiş oluruz karıcığım olur mu ?
-Bak bu olur işte Asaf'ım.
Sevgi dolu cümlelerin gönüllere mıh gibi yerleştiği zaman dilimi ile başlayan sabah mutluluk doluydu .
Asaf ve Ömer Baba işe gitmek için arabaya binip yola koyuldular .
Meryem Hanım da evdekilere haber verip geçen gelen misafirler ile bir toplantısı olduğunu söylemişti.
Eslem de Ayşe teyzeye kahvaltı sofrasını toplamakta yardımcı oldu.
Daha sonra da bahçe de çiçekler ile ilgilenen Ayşe Teyzenin eşi Mehmet Amcanın yanına geçti .
Eslem çiçeklere ile vakit geçirmeyi çok seviyordu.Hele Asaf'ın kendisine benzettiği çiçekten fırsat buldukça küçük saksılara çiçeğin budaklarından kırıp dikiyordu.Ve çiçekler tuttukça seviniyordu.Etraf minik minik yaprak güzelleri ile dolmuştu.
Kendisi hastanedeyken görümcesinin getirdiği fesleğenin de otlarını temizleyip ve onlarla beraber birçok çiçekle bitki ile söyleşmiş muhabbet etmişti .
Annesinden öğrendiği gibi çiçekler ile konuşuyordu.
Bu tatlı konuşmadan telefonunun çalması ile çıkış yaptı .
Arayanın Betül olduğunu görünce tebessümle aramayı cevapladı .
Gerçekten de Birgül'ün kıskanacağı kadar iyi anlaşmıştı Betül ile .
-Efendim Betül☺
-Günaydın Eslem abla
-Günaydın canım da aramızda çok yaş farkı yok bana ismimle sesleneceksin diye anlaşmıştık sanki .😉Sayende kendimi yaşlı sayacağım artık :(
-Ay unutmuşum abla ya aman aman Eslem diyecektim sabah sabah rahatsız ettim ama müsait miydin ?
-Estağfurullah canım ne rahatsızlığı müsaitim buyur?
-Ben seni haberdar etmek için aramıştım bugün yeni bir çocuk geldi buraya.Büşra 11 yaşında .
Allahım bir çocuk daha ya yetim ya öksüz .Ya da başka sebepler ile ailesinden ayrıldı .Sen selamet nasip eyle bizlere .(amin)
-Sağol canım haber verdiğin .
-Ne demek Eslemciğim.😉
Yalnız yeni misafirimiz özel bir çocuk diyebilirim .Küçük arkadaşımız ile konuşabilmemiz için işaret dili öğrenmemiz gerekiyor.Gelince tanışırsın kendisiyle .-Tabi canım şimdiden merak ettim bile .
-Hem zaten bugün etüt yapacaktın ayrı olarak öğrenciler ile .Çocuklar da sorularını hazır etmişler dört gözle seni bekliyorlar ellerindeki kitapları ile .
-Canlarım ya😍😍😍.Saat 14.15 gibi orda olurum inşallah .
-Bu arada öğreniriz inşallah canım işaret dilini elbet onun halini anlamamız gerektiği için .
Peki öğrenene kadar ne yapacağız?-Aslında bizi duyabiliyor ama konuşamıyor .Yazarak birşeyler anlatabiliriz.
-Inşallah canım Rabbim kızımızın da bizimde yardımcımız olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritual-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...