18.bölüm Tevafuk

4.4K 377 122
                                    

Eve girip salona  geçtiğimizde Ömer baba Meryem anne ile beraber salondaydı .Anlaşılan yemek saati bitmiş .Kahveler yudumlanıyordu.

Ömer babam bizi görür görmez elindeki fincanı sehpaya bıraktı .

-Eslem güzel kızım hayırlı olsun .Rabbim utandırmasın .

-Sağolun babacığım .Inşallah .

Meryem Hanım ise gayet sakin bir ifadeyle :

-Yüzündeki yarayı bu örtü ile saklayabileceğini mi düşünüyorsun?

-Hayır Meryem Hanım benim yara izimi saklamak gibi bir derdim yok çok şükür sonuçta herşey ortada değil mi?

-Bunun farkında olman güzel peki niye taktın bu örtüyü?

-Zaten niyetim de olan üzerime farz olan bir durumdu Allah affetsin belki de geç kaldım .Çok şükür ki bugüne nasip oldu .Rabbim kabul buyursun Onun rızası için örtündüm .

-Peki madem Allah kabul etsin .Kimsenin inanışına karışacak değilim .Haddime değil .Kalpleri sadece Allah bilir .

-Eslem hadi biz odaya geçelim .Anne lütfen diyorum lütfen .

-Bir dakika Asaf sen istersen  geç odaya .Biz gelirken dondurma almıştık .Siz de ister misiniz ?

-Yok evladım sağolun.Biz kahve içiyoruz şimdi almayalım size afiyet olsun .

-Peki efendim .Hayırlı geceler .
Eslem kendileri için dondurmayı hazırlamak için mutfağa Asaf ise odaya geçti .

Kafası bir yandan annesine takılırken bir yandan da hediyeleri yerleştirmek istiyordu .

Aldığı elbise ve örtüyü yatağın üstüne kitabı ise masanın üzerine yerleştirdi .Ve tabi hediyelerin üstüne not düşürek.Işığı da kapatıp odadan ayrılıp Eslemin yanına indi .Mutfak kapısında karşılaştılar.

-Ben geliyordum Asaf inmeseydin.

-Olsun canım burda yiyelim diye indim aşağıya .Karısını kollarının arasına alarak;

-Hadi daha fazla beklemeyelim de erimesinler.Asaf da eşini onaylayarak;

- Peki madem .

Ikisi de masaya geçti.Masa da sadece limonlu ve vişneli dondurma vardı .

-Keşke kendi istediğinden de koydursaydın Asaf .

-Işte burda ya canım ben de senin gibiyim ekşi tatları daha çok seviyorum ikimizin de aynı bak .

Git gide ortak noktaları artıyordu .Ikisi de masadan kalktı .

-Eline sağlık canım ben kütüphaneye geçiyorum birkaç işim var sen de üzerini değiştirir yanıma gelirsin .

-Afiyet olsun Asaf Allah halil ibrahim bereketi versin tamam gelirim birazdan .

-Amin canım benim .

Asaf annesiyle konuşmaya karar verdi .Annesi de çalışma odasındaydı.

-Anne biraz konuşabilir miyiz vaktin var ise.

Meryem Hanım gayet sevecen bir tavırla ;

-Gel oğlum gel zaten bayadır ana oğul oturup konuşamadık .

Asaf annesinin ellerini tutarak :

-Anneciğim ben senin yüreğinin pırlanta gibi olduğunu biliyorum .Sadece herkese göstermiyorsun.

Evet zenginliği bolluğu gösterişi seviyor olabilirsin .Bazı düşüncelerimiz uyuşmuyor olabilir ama yine de bir kalbi kolay kolay kırabileceğine inanmıyorum .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin