Eşine ne olduğunu anlamaya çalışan bir yandan endişe ile dolan Asaf eşine tekrar ne olduğuna dair soruyu yöneltti:
-Eslem ne oldu sana böyle ?
-Birşeyim yok canım benim normal bir durum benim için ?
-Nesi normal canım bu durumun ?
Nasıl anlatacağının derdinde olan Eslem ağrısının olması sebebiyle bir cesaretle söyledi .Nasıl olsa eşi değil miydi ?Hem Asaf ne olursa söyle demişti .
-Hanımlara özel bir durum canım .
Asaf anlayış ile karşılayıp daha önceki döneminde böyle olmayan eşine soruları yöneltti.
-Peki ne yapayım canım ne yapmamız lazım .Hastaneye gidelim hiç iyi görünmüyorsun canım .Geçen sefer ki böyle değildi başka birşey olmasın Allah muhafaza .
-Öncelikle sakin ol Asaf .Benim bazen ağrılı olurken bazen de sakin geçiyor .Normal de annem yardımcı olurdu bu kadar ağrım olduğunda .Zaten hastaneye gitsek ağrı kesici iğne vururlar .Doktorum ağrılı dönemler için bana yazdığı ağrı kesici iğneler var yanımda .
-Canım ben varım şimdi hadi söyle.
-Iğne yapmayı biliyor musun annem yapardı normalde bana .
-Biliyorum canım .
-Ilaçların olduğu dolapta ağrı kesici iğne var şu an ne yapsak geçecek gibi değil inşallah iğnenin faydası olur .
Asaf bir telaşla banyoya koşup bir elini yüzünü yıkadı ki yanlış bir şey yapmasın .Eslem ağrıyla muhatap olurken sakin olmalıydı .Daha önce ki böyle olmamıştı .Demek ki değişiklik olabiliyor diye düşündü .Dolapta ismini söylediği iğneyi bulup hazırladı .Allahım şifayı veren Sensin diyerek bismillah ile iğneyi vurdu eşine.
Aslında bu özel durum Rahmân'dan bir lütuftu.Allah kulu için en iyisini bilendi .Sanki doğum sancısına hazırlık gibi olan bu ağrı sağlıklı bir durumdu hanımlar için .
Inşallah canı çok yanmaz diye düşündü .Eslemin ağrısının geçmesini beklerken ilaçla ilgili bilgileri okumaya başladı .Eşine yardımcı olmaya çalışıyor .Bilmediği bu konu hakkında internetten ne yapılabileceğine bakıyordu .Çünkü şu an Eslem 'in anlatacak hali yoktu .
Geçen 15 dakikanın ardında Eslem in ağrısı hafiflemişti .Çok şükür daha iyiydi şimdi .Eşinden yardım isteyerek kendisini banyoya götürmesini istedi .Eşini biraz daha iyi gören Asaf sakinlikle eşi ne derse yardımcı olmaya çalışıyordu.
Banyoda eşinin elini yüzünü yıkadıktan sonra yalnız kalması için dışarıya çıktı Asaf .Eslem de ihtiyaçlarını halledip eşinden daha kalın bir pijama takımı istedi .
Asaf 'ın verdiği pijama takımlarını da giydikten sonra kendini iyice toparladı .
Ne çok destek olmuştu Asaf bana .Sanırım eş olmak buydu .Her olayda daha da iyi anlıyorum sanki evliliği .Biz bir bütündük birimizin canı yansa diğerimiz de o acıyı yaşıyordu .En azından Asaf bu inceliği sahip nadide bir eşti benim için .
Banyodan çıktığında tabiri caizse hazır durumda bekleyen bir Asaf vardı kapının önünde .Daha yapılacak birşey var ise hazırım demek gibiydi bu .
-Teşekkür ederim canım .
-Ne teşekkürü Eslem sen iyi ol o bana yeter.
Şimdi daha iyi misin ?
-Iyiyim Allaha şükür .
-Çok şükür hadi uzan dinlenmek gerek değil mi ?
-Tamam canım hadi uyuyalım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritual-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...