Gece boyu uyku ile dinlenen,anne baba olacağını öğrenen Eslem ve Asaf Günay için farklı bir dönem başlıyordu .
Gelen heyecanın yanında duygular birbirine girmiş durumdaydı .İnsan yaratılış durumu ile başlı başına Allah'ın mucizesiyken ,Allahu Teala yine o insanın vücudunda bir mucizenin yaşamasına imkan veriyordu .
Öyle bir durum ki ;annesinin karnında hamilelik süresi boyunca neye ihtiyacı olacaksa ,öyle güzel bir sistem ile anneden bebeğe ulaşıyordu .
Eslem,Asaf'ın sabah namazını kılması için kendisine abdest konusunda yardımcı olmasından ve namazlarını kılmalarının ardından uyuyakalan eşine bakakalmıştı .Genelde kendisi seccadenin üstünde uyuyakalırdı . Şimdi durumlar değişmiş gibiydi .
Çaydanlık ve yanık macerası ,bebek müjdesi derken o da yorgun düşmüştü .Ama ben uzun süre baygın kaldığım ve sabah namazına kadar uyduğum için gözlerim de bir gram bile uyku yoktu .Çünkü vücudum fazlasıyla uykusunu almış ,dinlenmişti .
Annemin dediği yerin başındayım galiba şu anda .O da her annenin evladına dediği gibi o önemli nasihati bana duyurmuştu .
"Anne olunca anlarsın ."
Bir duyguyu yaşamadan hakkında konuşmak kolay gelir insana ,şimdi ise bizzat o duygu ile hemhal olmuştum .
Elbette endişelerim , tedirginliklerim vardı ;ama Rabbim bize bir emanet nasip eylemişti,ve emaneti merkez alıp düşünüp yaşamamız gerekiyordu .
Anne-bebek arasında fiziksel bağlar ile beraber duygusal bağlar da mevcuttu .Yani ne hissediyorsam ,o his aynı şekilde bebeğe ulaşacaktı.
Namazdan sonra Allah'a şükür dediğimiz bu emanet bir imtihan vesilesi de olabilirdi .Sadece evlatlar mı?
Ayeti kerime de belirtildiği üzere ;insanın kendisi haricinde eşi , evlatları,evi ,işi ve daha nicesi imtihan sınıfındaydı.Kısacası dünyaya gelişi ve dünyadan gidişi arasındaki ömür imtihanlar ile muhatapdı.
Eslem birçok düşüncesi ile zihnini doldururken , refleks misali elini karnına koymaktan da geri kalmıyordu .Orda olduğu hissetmek ister gibiydi .
Sabah saatleri kendisini öğle vaktine devrediyorken uyanmıştı Eslem .Uyumak istemese de uzunca bir süre uymuştu anlaşılan .Gözleri Asaf 'ı arasa da uyanır uyanmaz sessiz odada gözlerini gezdirdikten sonra sehpanın üstünde notu görebilmişti .
-Hanımım beni merak etmesin diye haber veriyorum ☺.Bugün taburcu olabileceğin söylendi .Sabah sen uyurken son kontrollerin de yapıldı .Ben işlemleri halletmeye gidiyorum .Birazdan gelirim yaprak güzelim sonra hazırlanıp çıkarız.
Şakacı ve neşeli hali her zaman üzerinde duran bir eşi vardı ne mutlu . Geçen birkaç dakikanın ardından Asaf da odaya gelmişti . Karısı ile konuştuktan sonra kıyafetlerini değiştirmesine yardımcı olmuştu .
Asaf sabah erkenden diğer doktordan randevu almıştı .Zaten acil doktoru sevk ettiği için uygun bir vakite sıra gelmişti .
Ekranda Eslem Günay ismi çıkınca doktorun kapısını tıklatarak içeri girdiler
Ayşen Hanım ilk çocuklarını bekleyen çiftin heyecanını girdikleri andan beri hissediyordu .Bir yandan mutluluk ,bir yandan endişe ve ne yapacağımızı bilmiyoruz durumu .
Yıllardır mesleğini icra ederken nelerle karşılaşmamıştı ki .
Küçücük yaşında anne olmanın ağırlığını taşıyanlar da oldu .Uzun yıllar sonra ilk kez bebekleri olacak olanlar da oldu .Kimi zaman hamileler tek başınaydı ,kimi zaman tüm ailesi ile burada olan da oldu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spirituální-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...