Meryem kendisine yöneltilen soruya :
-Zeynep Hanım erken kalkmak istediler .Sağolun yardımlarınız için.
Eslem ve Zeynep Hanım erken gitmelerine şaşırsa da birşey demediler .
Zaten sonra da Zeynep Hanım biraz dünürü ile sohbet ettikten sonra vedalaşıp eve koyuldu .
Eslem ise mutfağa geçtiğinde ikramlardan misafirler yemiş olsa da daha fazla hazırlık yapıldığı için sunumu bile bozulmamış tepsileri Meryem Hanıma danışıp yetimhaneye götürmeye karar verdi.Meryem Hanımda onay verdikten sonra Betül'ü aramaya karar verdi .
-Efendim Eslem abla.
-Canım nasılsın müsait miydin?
-Müsaitim dersim bitmişti benim de .
-Buna sevindim canım vaktinin oluşuna .Ben sana birşey soracaktım .
-Buyur abla .
Eslem biraz tereddüt ederek ve yanlış anlaşılmaktan korkarak sordu.
-Canım bir kaç çeşit tatlı ve tuzlu ikramlar vardı da ben çocuklara getirmek istiyorum sıkıntı olur mu?
-Olmaz inşallah abla ben idareye haber veririm .Genelde evlatlık almak için geldiklerinde de böyle şeyler getiren oluyor nadirde olsa .
-Ayy çok şükür canım çok sevindim.Sonra aklına gelen bir fikirle :
-Şimdi ben sen nerdeysen alayım taksi ile gelirim inşallah .
-Zahmet olmasın abla .
-Yok canım ne zahmeti .
-Tamam ben sana bulunduğum yeri mesaj atıyorum .
-Tamam canım Allaha emanet ol .
-Sen de abla.
Allah'ım çok şükür yanlış anlamadı inşallah hem ayrı tepsideler,fırından çıktıkları gibiler.
Tam taksi çağıracaktı ki sevgili görümcesi aradı .
-Eslem hanım müsaitler mi acaba?
-Kız niye öyle söylüyorsun .Kırıldın mı sen bana ?
-Bilmiyorum artık ben aramadan arayan yok ya .Gözden uzak olan gönülden uzak olurmuş şu an deyim yerini buldu .
Birgül gerçekten kırılmıştı Eslem hemen gönlünü almanın derdine düştü .
-Olur mu hiç benim canım görümcem .Ben seni arayacaktım da bugün Meryem Hanım'ın misafirler vardı .Onun telaşı vardı .
-Meryem Yengemin klas arkadaşları mı geldi?
-Canım çok konuşamadık ki biraz ikramlardan yediler,çay içtiler ;çay ve ikramları tazelemek için mutfağa geçtim salona geldiğimde kimse yoktu gitmişler ben de anlamadım ne olduğunu .Acaba misafir ağırlarken bir kusurum mu oldu .Meryem Hanım'a da soramadım .
-Vardır birşey ben öğrenirim yengemden .Sen ne yapıyorsun şimdi .
-Kırgınlığın geçti mi ?
-Vallahi Eslem yenge biraz düşünmeliyim şu an neyse telaşeniz varmış bunu sonra konuşuruz .
-Peki konuşalım ama lütfen kırılma bana canım sen benim kız kardeşim gibisin .
-Bilmem belki başka kız kardeş bulmuşsundur.
-Olur mu kuzum senin yerin ayrı .
-Iyi madem ne yapıyordun yengeciğim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritual-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...