Asaf ile Eslem köyün güzelliğini içinde haylice barındıran çiftliğe ulaşmışlardı bile . Yaklaşık 3 saat süren yolculukta ,ilk başlarda Eslem konuşmaları ile eşi Asaf'a eşlik etse de yolun uzun sürecek olması ona uykuyu getirmişti bile . Yolculuğun geri kalanında tebessüm ile eşini izleyen ama bir o kadar da yola dikkat eden bir Asaf vardı .
Tabi ara ara radyodan çalan şarkılara kulak veriyordu.Bir şarkı yeterince dikkatini çekmişti .Kim bilir belki de karısına yazdığı bir mektup içinde bu şarkıya yer verebilir ,güzel şarkıyı hanımı ile paylaşabilirdi .Şarkının adını zihnine not etmişti bile .Şarkı kendilerine tamamen uymasa da güzeldi .Dertli bir yanı vardı ama yine de güzeldi.Duası ile karısına ve tüm sevdiklerine sevgisinin ölçülü ve hayırlı olmasını diledi Rabbinden .
🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵
Allah'tan Kork (Aşkın Nur Yengi - Mehmet Erdem)
Görür görmez olan oldu
Ay tutuldu, kalp tutuldu
Bir saat durdu yüz yıllık
Ben o gün bu gün leylayımBen kendimi kurban verdim
Sen oldum, sen de kayboldun
Yalnız uçmayı öğrendim
Kanatlarım varmış meğer benimGemiler yanaşır limanlarıma
Seni getirir getirir, geri götürür
Dediler hani denizin nerede?
Denizim benim, bu su benden dökülürAllah'tan kork
Çok sevdim çok
Sen sevemiyorsun ya kimseyi
Kıymetin yokAllah'tan kork
Çok sevdim çok
Sen sevemiyorsun ya kimseyi
Kıymetin yokGemiler yanaşır limanlarıma
Seni getirir getirir, geri götürür
Dediler hani denizin nerede?
Denizim benim, bu su benden dökülürAllah'tan kork
Çok sevdim çok
Sen sevemiyorsun ya kimseyi
Kıymetin yokAllah'tan kork
Çok sevdim çok
Sen sevemiyorsun ya kimseyi
Kıymetin yokAllah'tan kork
Çok sevdim çok
Sen sevemiyorsun ya kimseyi
Kıymetin yokSöz -Müzik : Sezen Aksu
🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵
Namaz vakitlerine denk gelmediği için mola vermeden yolculuğu sağ salim nihayete erdirmişlerdi .Arabayı çiftliğin girişine park eden Asaf karısını uyandırmadan önce arabanın bagajındaki çantayı ve diğer malzemeleri evin kapısının önüne koymuştu bile . Bismillah diyerek anahtar ile koyu gri renkteki kapıyı kilidini birkaç kez çevirdikten sonra ardına kadar açmıştı .
Arabaya doğru döndüğünde evlendikleri zaman buraya yaptıkları yolculukta Eslem'in yine uykuya daldığı hatıra zihnine ulaşmıştı bile . Gönlünden kopan bir "Elhamdülillah" nidası Rabbine şükürler etti .Daha önce buraya geldiklerinde iki kişi olan Günay ailesi Allah'ın izniyle üç kişi olacaklardı
Yavaş ve sakin bir şekilde eşini uyandırma çalışmalarına başlamıştı bile .Neyse ki Eslem Asaf'ı daha fazla bekletmeden gözlerini uyku mahmurluğu ile aralamıştı.Güneşin günden uzaklaştığı bir vakitte gözleri şefkat ile ışıldayan Asaf ile karşılaştı.Birkaç kez yumruk yaptığı elleri ile gözlerini ovaladı .Kocasına gönlünden geçen bir tebessüm bıraktı.
-Yine uyudu değil mi bu uykucu hanımın?Ne yapacaksın benimle Asaf Bey ?Güya yolda sana eşlik edecektim ama bulunduğumuz durum üzere uykunun tatlı haline geçiş yapmışım.
Asaf'ın yardımı ile yavaşça oturduğu koltuktan kalkan Eslem küçük adımlar ile kapıya doğru yürümeye başlamıştı .
-Merak etme sen güzel hanımım senin uykulu halin benim seyre daldığım en güzel manzaralardan sanki .Tabi yola dikkat etmem gerektiği için , bilhassa ailemizin sağlığı için çok fazla izleyemedim seni .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritüel-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...