47.Bölüm Seninle Hayaller

1.9K 199 48
                                    

Görseldeki film : 🌷Jilbab Traveler Love Sparks In Korea 🌷🌷🌷🌷🌷
Endonezya- Kore arasında geçen çok güzel bir filmdi ☺☺☺☺☺☺☺☺☺
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

11 gün sonra

Geçen zaman diliminde öğrencilere çoktan alışmıştım.Ama hala Ufuk,Anıl ve Esma ile bir bağ kuramamıştım.Haftanın beş günü yetimhaneye gidiyordum .Ilk günler telaşem olsa da derse,öğrencilere uyum sağlamıştım.

Bazen onlar için yiyecekler hazırlarken ,bazen de onların oynadığı oyunlara dahil oluyordum.Ilk derste belirlediğim eksik konularını beraber çalışıyorduk.Hiçbirine yabancı olmak istemem .Dualarımda onlara sık sık yer veriyordum .Asaf'ım gün içinde yaşadıklarımı can kulağıyla dinleyip çözümler üretirken ,sevgili görümcem kaç saat uzaklıktan bana destek oluyorken Betül de çoğu derslerde ve diğer zamanlarda desteğini eksik etmiyordu .

Dünya üzerinde sayamayacağım kadar nimet varken,sevgi en büyük lütufken ömrümde böyle güzel insanların,sevdiklerimin olması tabiri caizse derttaşımın bulunması şükür vesilesiydi .

"Rabbim verdiğin vereceğin tüm nimetlere şükürler olsun ."

Gönlü huzur dolu olan Eslem birkaç güne Birgül'ün geleceğini öğrenmişti .

Tabi sevgili görümcesi sürpriz yapacakmış ama ağzından kaçırmıştı geçen akşamki görüşmesinde.Karşılama için planlamalar ile uğraşan Eslem;aklına gelen mektupla odasına geçip kağıt kalemini hazır etti .

Eşinin yazdığı mektuba hala karşılık yazamamıştı.Aslında daha önce cevap yazabilirdi ama Asaf'ın sorduğu soruya henüz bir cevap bulamamıştı.

💌💌💌💌💌

Sen yokken en büyük hayalim neydi ?

Küçüklüğümden itibaren geçmişimi bir film gibi gözümün önünden geçiyordum.Evet hayallerim vardı ama küçük küçük ya da anın getirdiği hayaller diyebilirim .Ne yaşarsam yaşayayım bir şeylerin geçeceğine inandığım için kabuslara boğulmadım çok şükür .Evet ağlamadım mı ağladım hem de çok .Ama çok şükür ben kurtulanlardan olmuştum .

Sonra hep benden daha büyük imtihanla muhattap olanlar aklıma gelince kendimi bırakıp onlara dua ettim .

Büyüyüne kadar elbet ufak tefek bir hayalim oldu .Ama en büyük hayalim diyebileceğim bir hayalim olmadı .Şimdi sen varsın ve sen benim hayallerimden bile fazlasın.Senden öncesi ve senden sonrası diye böldüğüm hayatımı seninle paylaşıyorum çok şükür .

Senden öncesini bilemem ama senden sonrası için sen benim dönüm noktamdın gerçek sevgiydin.Gönlüne sağlık Asaf'ım.

Ve sen benim umuda sığınıp dualar da büyüttüğüm en büyük hayalim oldun ❤❤❤

Sevgili eşim bunları sana yazdıktan sonra anlamışsındır ki net bir cevabım yok ama sana güzel bir teklifim var ?

"Bizim hayalimiz bir olsun mu ?"

Içinde senin ve benim olduğum gönüllerimizin el ele ,gözlerimizin ışıl ışıl olduğu bir hayal ...

Bu arada daha cici tokalarıma teşekkür edemeden annemlere uğrayıp benim emektar radyomu alıp gelmişsin .Bu arada cidden emektar maşallah çeyrek asırı devirdi .

Ben sana daha ne diyeyim gönlümün umudu .❤

Şimdi fark ettim radyo masada ve ilk çıkan frekanstaki ilk şarkıyı sana ithaf edeceğim sevgili eşim .😍😍😍

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin