🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
"Bir garibin duasına gir.Kurtarırsa o kurtarır..."( Tapduk Emre )
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Eslem ile Asaf'ın hüzünlü bir şekilde başlayan mektuplaşma geleneği belirli bir zamana tâbi olmadan gönülden gönüle yazılmaya, yürekten yüreğe dökülmeye devam ediyordu.
Bir de karı kocanın birbirine yazdığı mektuplardan hariç kızları Elif Zümra için yazdıkları mektuplar da epeyce olmuştu.
Varlığından ilk haberdar oldukları andan itibaren ,ona kavuşmayı birlikte beklerken , Elif Zümra dünyaya gözünü açtı açalı anne ve baba olarak onunla beraber büyürken de yazmışlardı.
Zamanı geldiğinde Elif Zümra'dan bu mektupları okumasını isteyeceklerdi.Bakalım kendisine yazılmış,içinde nice sevgi biriken bütün mektupları okuyunca nasıl duygular içinde kalacaktı Elif Zümra.
Elif Zümra annesi Eslem'den, babası Asaf'tan yana nasipliydi.Dedeleri ve nineleri ile birlikte büyüyor oluşu işe başlı başına şükür gerektiren nimetlerdendi .
Eslem girdiği tüm sınavların sonucunda aldığı puanıyla yaptığı tercihlerin açıklanmasını heyecan ile bekliyorken bu sefer olacağına inanıyordu Allah'ın izniyle.Tercih sırası ailelerine yakın yerlerden başlasa da devamında uzak yerlerde bulunuyordu.
Aile bireyleri meseleden haberdardı lakin sonuçların açıklanmasını en az Eslem kadar merakla bekliyordu.
Eslem ve Asaf'ın hasretinden çok torunları Elif Zümra'nın hasretinden endişe duyuyorlardı.Yine de Eslem'in uzaklık zor olsa da mesleğini yapması konusunda hem fikirdiler .
Eslem ve Asaf bu meseleyi ailelerine ilk açıkladıklarında umut , mutluluk söz konusu olsa da özlem bir köşeden göstermişti kendini .
Ne de olsa hep bir aradaydılar .Elif Zümra'dan hiç ayrılmamışlardı.Bunca yıl sonra ayrılık ağır gelecek gibiydi.
Yine de büyükler gönüllerin büyüklüğü ile meseleyi zorda bırakmayıp gönül rızasıyla hayırlısı olsun demişlerdi.
Hele hele Ömer Bey'in dediğini hiç unutamıyorlardı .
-"Ümit etmek her peygamberin sünneti olsa da , her birinin ömrü bizlere en güzel ders ,örnek olsa da, bilhassa Hz.Yakup(a.s) peygamberin oğlu Hz.Yusuf(a.s) peygamber ile yaşadığı imtihan üzere kavuşma ümidini kaybetmemek bu güzel sünnete en güzel örneklerdendir."
Bir tatlı heyecan, bir parça hüzün ile bekliyorlardı işte.
Asaf ise şirketteki projeler ile uğraşıp her ne kadar aile şirketleri olsa da bir stajyer gibi davranıp ona göre çabalıyor , nicedir uzak kaldığı mesleğine uyum sağlamaya çalıyordu.Hakeza Hüseyin bey ve oğulları da akrabalık ilişkilerinden çok Asaf ile aynı tavrı paylaşıp disiplin ile mesleğine odaklanmasını diliyorlardı.
Hele hele Asaf'ın mezun olduğu seneye nazaran yıllar ilerledikçe teknoloji ile kurulan bağın kat be kat fazla olması hasebiyle kağıt kalem ile yaptıkları çizimlerden çok bilgisayar, tablet ve birçok teknolojik alet üzerinden yapılan çizimleri iyice öğrenip hız kazanmayı hedefliyordu .
Ve bu aralar kafası da yüreği de bir yarışmadaydı.Seçilirim seçilmem Allah'u âlem(bilir) diyerek hazırlık yapıyordu.Belki eşinin öğretmenliğe olan sevgisinden mi bilinmez görüp görmez bu proje ile arasında bir bağ kurmuştu.
Bölge genelindeki belirlenen köy okullarının tamir , tadilat, onarım ,yeri geldiğinde toparlanamayacak olanları yeniden inşa etmek adına mimar , mühendis ve daha nice farklı mesleklerden yetenekler aranıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritual-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...