28.Bölüm Kaza

3.2K 289 59
                                    

Asaf işe gittikten sonra babam da arkadaşları ile görüşmeye gitti .Biz de annemle ve Birgül ile kahve içiyorduk .

-Madem Güney Kore ' de okuyorsun kızım Eslem'in halası ile de görüş hem yanına ziyarete de gidersin .

-Tabi teyze haberleşelim giderim inşallah .

Biz Birgül ile konuşurken annemin telefonu çaldı .O da konuşmak için mutfağa geçti .

-Birgül  ne oldu biliyor musun ?

-Uyurken rüyamda çok güzel bir ses bana ilahi söylüyordu sadece sesi hatırlıyorum.Sabah ise dikkat edince Asaf'ın sesine çok benzediğini fark ettim .Asaf'a da soramadım .

Eslem utangaçlık ile Birgül'e bakarken Birgül yine dolu dolu bir güldü .

-Ilahi yenge benzemesi mi var ? Rüya sanmışsın sen .Asaf abimdir o bak sen .Öyle çok söylemez ama maşallah sesi de çok güzeldir .Demek ki aşka gelmiş .Eşine gönlünü dökmüş .

-Yaa Birgül anlattığıma pişman etme .Zaten Asaf 'a da hep komik anlarım da denk geliyor .

Birgül durumun farklılığını fark edince ciddiyetle sordu bu sefer :

-Ne oldu Eslem yenge?

-Geçen gün içimden konuşuyorum sanarken dışımdan ne varsa söylemişim öyle utandım ki odadan kaçışım da çok komikti .Rezil oldum resmen.

-Ilahi bu muydu derdin ?

-Ne güzel işte abime sevdiğini anlatmışsın?Helalin ,eşin değil mi ?

-Öyle tabi ama ben mutluyum söylediğim için işte ama karşısında konuşamıyorum resmen saçmalıyorum dilim tutuluyor .

Oysa Asaf ne güzel korkmadan cesaretle içindeki sevgisini anlatıyor.Ben de cesaret sıkıntısı var galiba .

-Merak etme utangaç olman yanlış birşey değil ki sen sıkma canını .Ama bence kaçmadan abimle oturup yüzyüze konuşmalısın siz bir elmanın iki yarısı gibisiniz içine atmaktan ziyade eşinle paylaş .

Eslem samimiyetle Birgül 'e sarıldı .Doğru söylüyordu aslında .Bir cesaretle ayağa kalktı .

-Ben gidiyorum Birgül?

-Nereye yenge ?Dur Bismillah nereye gidiyorsun ?

-Asaf'ın yanına konuşmalıyım.

-Tamam o zaman cesaretin kırılmadan git yanına .

-Gideyim de eli boş gitmeyeyim.Çünkü öyle güzel hediyeler alıyor ki zaten kendisi Rabbimden bir hediye .

-O zaman sen birşeyler düşün .Sadece sen gitsen de ona yeter ama sen bilirsin .

Bu arada Eslem'in annesini komşular çağırmıştı o da kızıyla hasret giderdikten sonra kızlarla vedalaşıp komşulara geçti .

Birgül ise herşey için teşekkür edip,Eslem'e başarılar dileyip evden ayrıldı.

******

Eslem neler yapsam diye düşünüyor karar veremiyordu .
Sakinleşmek için abdest almaya karar verdi .

Biraz olsun sakinlemişti çok şükür .
Madem duygularını dökmekti derdi eşine o zaman kalem ve kağıdı eline alıp yazmaya karar verdi .

Sonra aklına gelen fikirle eski eşyalarını karıştırırken yaprakları saman sarısı olan bir defter buldu ve ona yazmaya karar verdi .

Ve kalem defterin yaprağı ile buluştu .Gönlü dökülmeye başladı .

-Hani duymuştun ya ben içimden konuşuyorum sanarken .Şimdi herşeyi sana anlatmaya yüreğimi dökmeye karar verdim .

-Ben gözümü ilk sana açtım Asaf .Tıpkı kalbimin kapılarını da açtığın,beni sana bize inandırdığın gibi .Sen geldin sanki Rabbimden bana bir hediyeydin.

Sanırım bu cesaret yüzüne bakıp da konuşamadığımdan geliyor .

-Senin yüreğin öyle güzel ki baktıkça hayran kalıyorum .Hani demiştin ya sen benim gözyaşımsın .Sen de benim gözyaşımsın.Sana baktıkça gözyaşlarım mutluluktan dökülüyor.

-Sevmek öyle bir kelime ki sana baktıkça sevmek bir güven oluyor bir muhabbet oluyor yeri geliyor bir saygı oluyor benim için .

Sana alışmak, şefkatini sığınmak ,senin beni sahiplenişin Eslemim deyişin beni sana daha da bağlıyor .

-Allah bilir belki de birçok imtihana muhattap olacağız ama inşallah önce imanımız ile sevgimiz ile güvenimiz ile atlatacağız .Bazen yorgun düşeceğiz,zorlanacağız ama atlacağız inşallah .

-Sen de benim gönlümün ilk ve tek misafirisin .Ve sende sakın gitme .Olur da vaktimiz dolarsa Rabbi bilir orasını artık .Eyvallah diyebiliriz sadece .

Birbirimizi hiç bilmeden tanımadan bizi birbirimize kördüğüm eyleyen Rabbime şükürler olsun .

-Şuna karar verdim sana duygularımı anlatma konusunda bu defterden her bir sayfa dolduğunda sana getireceğim .

Seninle sana olan sevgimi paylaşacağım inşallah gönlü güzel adam .Bu sayfayı senin isminle bitireceğim sevdiğim .

🌹🌹🌹😍😍😍😍😍🌷🌷🌷🌷🌸🌸
Elimi tuttun ya gönlü güzel adam
Sarmaladın ya beni gönlüne
Lal olmuş dilimi çözdün adeta
En nihayetinde sevdiğimsin
Mavi balonlar uçurduğum
Iplik iplik sevgimi işlediğim
Nasıl ki dedin bana yaprak güzelim
Asaf'ım oldun sen de benim
Saf ve tertemiz yüreğinle
Aldın beni koca gönlünün içine
Fısıldıyorum ince ruhuna
Isınmış gönlüm sesleniyor adeta ben eşimi Rabbim için seviyorum .
Allah'emanet ol koca yürekli gönlü güzel Asaf'ım...

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🌻🌻🌼🌼🌼💙💙💛💛🌷🌷💜💜🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺💮🌸🌸🌷🌷🌷🌹🌹

Eslem yazdığını zarfa koyduktan sonra üzerine sevgili eşinden Asaf'ına diye not düştü .Ve hazırlanmaya başladı .Heyecandan içi içine sığmıyordu.

Asafların kitapçısına yakındı burası .Yürümeye karar verdi .

Tam köşeden dönüp dükkana girecekken sağ tarafında küçük bir kız çocuğunun yolda yürüdüğünü fark etti .Annesi de baya gerideydi yetişmeye çalışıyordu .

Eslem bir hızla araba çocuğun üstüne gelmeden çocuğu çekmeyi başardı ama kendini kurtaramadı ve araba Eslem 'e çarptı.Arabayı süren kişi  birkaç dakikadır araba da bir sorun olduğunun farkındaydı ama durduramıyordu da .

Arabaya bakmaktan yola dikkat edemiyordu .Ne zaman ki araba birşeye çarptı araba seslice çarptıktan sonra nihayet durabildi.Adam da neye çarptım diye bakmaya indiğinde gördüğü manzara ile kalakaldı .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin