15.Bölüm Örtü

4.8K 418 64
                                    

Eslem kendini hemen toplayarak ;

-Kusura bakmayın dalmışım .Buyrun hoşgeldiniz.

Asaf Eslem de olan dalgınlığı anlayamadı.Karısına yaklaşıp kollarını omzuna koyup gözlerini gözlerine dikti .

-Canım iyi misin?

-Iyiyim canım iyiyim şaşırdım sadece kim misafir .

Asaf rahatlayıp ;

-Canım o misafir sayılmaz .

Süt kardeşini yanına çağırıp ;

-Birgül benim hem halamın kızı hem de süt kardeşim .Yurt dışında okuyordu .Sınavlarının bitmesini bekliyordu o yüzden düğüne gelemedi .Seni çok merak ediyordu .

-Aman Asaf abi ne çok konuştun ya ben tanışırım kendim yengemle.

Birgül Asaf ı kenara çekip Eslem e bir hızla sarıldı .

-Selamun aleykum yengecim.

-Aleykum selam Birgül.Tanıştığıma memnun oldum.

-Ben de yengecim ben de .

Arkadan annem seslendi.

-Aman ne uzattınız evladım hadi gelin resmen tanışma merasimi düzenlediniz gelin sofraya bakalım.

-Geldik anne geldik .Birgül annemin de elini öptükten sonra ellerini yıkayıp sofraya geçtiler.

-Dayı sen nasılsın ?

-Çok şükür güzel kızım iyiki gelip bizi sevindirdin.Bir de gelmiş kitapçıya kitap soruyor müşteri gibi sürpriz yapıyor bize .Rabbim de seni sevindirsin.

-Amin dayı amin .

-Meryem yenge sen nasılsın ?Hayırlı olsun yeni gelinin .

-Ne yapayım kızım iyi olmaya çalışıyorum işte .Ailen nasıl ?

-Onlarda iyiler çok şükür selamları var biraz burda kalıp onların yanına geçeceğim inşallah .

-Burası da senin evin kızım istediğin kadar kal .

Asaf kendinden bir yaş küçük olan süt kardeşini çok seviyor Eslem ile de çok iyi anlayacağını düşünüyordu .Hem ona arkadaş da olurdu .

Aynı zaman da Birgül psikoloji alanında yüksek lisans yapıyordu .Kendisi zaten çok anlayışlı bir insandı .Eslemin kendini daha iyi hissetmesine vesile olur .

Yemeklerimizi yedikten sonra Birgül yol yorgunu olduğu için izin isteyip dinlenmek için burada bulunan odasına geçti biz de salona geçtik .Ayşe teyze çayları getirdi.Ayşe teyze ve eşi bu evin emektarlarıydı.

Evimizin yanındaki evde onlar kalıyordu .Babamla bana sorsan onlar bu ailenin fertleriydi.Ama anneme göre çalışan ve iş veren ilkesi önemliydi.

Aslında annem kırıcı bir kadın değildir.Disiplini çok sever .Sevdiklerini kolay kolay paylaşamaz .

Ama Allahın izniyle Eslem bu duvarları yıkacak gibi .Yüreği kocaman güzel hatunum benim .Allahım hamdolsun .

Çayın yanında kek de gelince ben tabi ayrı bir mutlu oldum .Hem de limonlu keki görünce çok sevindim .Servisleri bıraktıktan sonra mutfağa geçti .Hemen tadına baktıktan sonra ;

-Ayşe teyze çok güzel yapmış ya ama sanki tadı bir değişik daha farklı lezzetli olmuş.

Annem :

-Sabahtan beri mutfaktan çıkmadı zaten yeni gelin .Bir keke karışmadığı kalmıştı .

-Hanım ne demek öyle o .Ne güzel işte evimize mutfağımıza alışıyor gelinim .Bir de elleriyle bize yemekler yapıyor.

Ben anneme cevap vermeden ki zaten babam cevabı vermişti  eşimin ellerinden yemiş olduğum limonlu kekin etkisiyle ;

-Eslem çok güzel olmuş ellerine sağlık canım benim ya hatunum en sevdiğim keki yapmış.Ben bu keki çok severim zaten.

Sözlerim üzerine utanan ve mutlu olan Eslem:

-Beğenmene çok sevindim Asaf .

Eslemin eve alışması birşeyler hazırlaması beni çok mutlu ediyordu.

-Ben artık sık sık isterim senden güzel hanımım.

-Tabi sen iste yeter ki .

-Güzel kızım Asaf ile bana bir dilim daha getirir misin? Gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık.

-Tabi babacığım afiyet olsun .

Aslında yemekten sonra Eslemi dışarı çıkaracaktım ama süt kardeşimin gelmesi yemeğin geç bitmesi derken yarına gitmeye karar verdim.

Eslem ile çaylarımızı da içip anneme ve babama hayırlı geceler dedikten  odamıza geçtik .

-Sevgili eşim bugün seni çok özledim bir sarılmayı hak ettim ama değil mi?

Ben Eslem den cevap beklerken o yine en güzelini yaptı ve bana sarıldı .Ben de onu kollarımın arasına aldım .Güzel saçlarına ne kadar aktarabilirsem sevgimi ulaştırmaya çalıştım.

Sevgi ne kadar dallı budaklı ne kadar çabuk kök salabiliyor .Bir de sevgimiz helalinden olunca birbirimize eş olunca dünyanın en mutlusu bizdik .

Elbette engebeler olacak ama biz böyle bir elmanın iki yarısı olduktan sonra Allahın izniyle her engeli aşarız.

-Söyle bakalım güzel karıcığım ne bu dalgınlık bizi kapıda görünce şaşırdın kaldın .

-Dalgınlık değil sadece şaşırdım ama kesinlikle yanlış birşey düşünmedim sonuçta sen helalini haramını benden daha iyi bilirsin .

-Estağfurullah canım benim içlerimizi kalplerimizi sadece Rahmân bilir.Olur da yanlışa düşmekten Rabbim muhafaza buyursun .

-Inşallah Asaf inşallah .

-Bu arada bana bu kadar güvenmen beni mutlu etti.

-Sana alıştığımı söylemiştim.

-Evet ve güzel eşimin bana alışması beni ne kadar sevindiriyor anlatamam .

-Açık bir kitap gibisin Asaf sevgini benden esirgemiyorsun.

-Tabi ki senden başka kime bu kadar yakınım ki .

-Olmada zaten ben burada eşinim sonuçta .

-Birileri beni mi kıskandı .

-Kıskanmak değil de Asaf öyle güzel seviyorsun ki bu sevginin bitmesinden benden vazgeçmenden benimle evlendiğin için pişman olmandan çok korkuyorum .

-Hâlâ mı Eslem ?

-Evet sen hissettirmiyorsun ama

-Ama şeytan vesvese veriyor galiba .
-Sen dememişmiydin her halin bir imtihan olduğunu öyleyse benden niye çekiniyorsun.

Ben sana ilk günde demiştim o güzel yüreğini gördüm diye .Yüzündeki yara izi kusur değil ki .Hem eşler birbirine örtü değil midir?

Benim yapabileceğim tek şey sadece o güzel yüzündeki senlikten hiçbirşey kaybettirmeyen o yara izini şefkatimle sarmalamak olur .
Şimdi izninle güzel eşimi sevebilir miyim ?...

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin