Görseli Eslem ve Asaf olarak hayal ediyorum ♥️
Kore dizisinin adı (The King Eternal Monarch)
🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻
Bize Bir Şey Olmaz (Murat Yürük )
Benim de korkularım var
Ayrılık kazanır diye
Benim de telaşlarım varAşkına inancım var
Vazgeçemem senden öyle
Sonunda kavuşmak varİzin verme
Mesafeler siler, acımaz duyguya
Benim hala ümidim varBin kez uyansak ayrı yerde
Bekleyip sabrettikçe
Bize bir şey olmazYeter ki aşkla atsın o kalbin
Özlemi hissettikçe
Bize bir şey olmazSöz - Müzik : Murat Yürük
🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶🌻🎶
Asaf'ın attığı yeni müziği keyifle dinledikten sonra kızını uykusunda bir kez daha kontrol etmişti.
Beşiğin yanındaki turkuaz rengi koltuğa oturup yarım kalan kitabını okumaya devam ediyordu.
İnsan ve imtihan arasındaki dengeyi anlatan kitap üzerinde düşünüyor , kendince cümleleri yorumluyordu .
6 aylık derken 9 aylık olan Elif Zümra neredeyse 12 aylık olmak üzereydi.Doğanlar büyümekte diye boşuna demiyorlardı .
Mesele büyümenin ne şekilde gerçekleştiği ile ilgiliydi.Yaşamı zor hayat ya da kolay hayat diye sınıflandırmak ne kadar çok gerçeklik taşıyordu.
Bebek anne karnında ilk vücut bulduğu andan itibaren doğacağı ailenin durumu ile hemhal oluyordu.
Elbette Allah doğan her bebeği rızkı ile dünyaya emanet ediyordu.Az ya da çok her birinin ömür yolculuğu ve dönüş yolculuğu külli iradede belliydi.
İnsana göre belki az belki de çok olan hayat yolculuğunun nasıl olduğunu belirleyen etkenler arasında çevre kadar insanın kendi cüzi iradesi ile verdiği kararlar büyük önem taşıyordu.
Bir bebeğin doğacağı evin ,çevresinin etkisi doğmadan önce de doğduktan sonra da yaşayışını, düşüncesi, öğrendiklerini şekillendiriyordu .
Aynı anda gözünü dünyaya açan iki bebek düşünelim.Birbirinden kilometrelerce uzakta ve belki ömürleri boyunca hiç birbirini görmeyecekler .
Tek ortak yanları , doğum tarihleri aynı olan dünyanın birbirinden habersiz iki vatandaşı olacaklar.
Irkları,dilleri,dinleri birbirinden çok farklı olacak belki de .Biri zenginliğin içinde güzelce büyürken ,diğeri daha anne karnında fakirliği yaşayacak .
Biri zor bir hayatın içinde diğeri oldukça rahat bir hayatın yaşayanı olacak .
Zor hayatın yaşadığı imtihanlar kendisine ağır gelecek.Allah korusun isyan , kişinin kapısından öteye gitmeyecek.
Rahat bir hayat yaşayan ise belki de hayatın gerçek yüzü ile yıllar yıllar sonra tanışacak.
Biri zorluklar ile mücadele etmişken diğeri rahata alışmış olacak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritual-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...