29.Bölüm Bekleyiş

3.2K 317 110
                                    

Asaf'ın ise kitapçıya geldiğinden beri içinde bir sıkıntı vardı. Hayırdır insallah dedi .Yeni gelen kitapları yerleştirmeye ve rafları düzenlemeye devam etti .Bu işi yapan çalışanlar olsa da kendisi kitap kokusu almayı kitaplarla vakit geçirmeyi çok seviyordu .

Yanlarında çalışan iki genç olan Akif ile Efe'nin konuşmalarına kulak verdi .

-Kitapçının köşesi öyle kalabalık ki .

-Ne olmuş ki kavşakta.

-Kaza olmuş galiba baya insan toplanmış başına .Ambulansı aramışlar .Polise de haber etmişler.Çarpan adam da kaçıp gitmemiş .Ben de kitap siparişi götürürken duydum .

-Allah yardımcıları olsun .

-Amin .Allah şifalar versin .

Bir yandan işini yapıp bir yandan kitapları yerleştiren gençlerden duydukları ile tuhaf bir şekilde ayakları onu kazanın olduğu yere kadar götürdü sanki içine doğmuştu genç adamın bilinmez belki de yüreği haberdar olmuştu .

Ambulans gelene kadar ilk yardım eğitimi aldığı için belki yardımım olur diye düşünmüştü belkide .

Ne zaman ki oraya vardı yerde kanlar içinde yatanın Eslem'i olduğunu fark edince yanına koştu hızlıca .

Ilk başta dokunmaya kıyamadı ya yanlış birşey yaparsam da zararı olursa diye düşündü .Gözyaşları çoktan dökülmeye başlamıştı .

Bildiği ilk yardım bilgilerini ise o an unutmuştu bile .Allahım yardım et diyebiliyordu sadece .Kimseyi gözü görmedi o an eşinden başka .

Allaha şükür ki ambulans çabuk gelebilmişti.

Sedyeye yavaş ve dikkatli bir şekilde Eslem'i yerleştirdiler.Ambulansa taşırken :

-Eşiyim ben de gelebilir miyim diyebildi sadece .

-Tabi buyrun acele edin lütfen .

Ambulansın içinde hareketli dakikalar ilerliyor Eslem'e ilk müdahale yapılıyordu .Asaf ise eşinin elimi sımsıkı tutup Rabbinden şifalar diliyordu.Bu arada eşinin kaza esnasında düşmüş çantasını da eline tutuşturmuşlardı.

********************

Kazayı yapan kişi ise istemeden birine zarar verdiği için olay yerinde üzüntü ile bekliyordu .Polis birazdan burda olurdu .Inşallah çarptığı kişiye birşey olmazdı.

Karısına çarptığı halde kendisine hesap bile sormayı bırak çarpanı aramayıp karısına odaklanan adama da hayret etti .Herhalde eşinin endişesiyle kimseyi görecek durumu yoktu .

Kim bilir kendi ne olurdu bu durumda .Kendini öyle kötü hissediyordu ki bir kazaya sebebiyet verdiği için .Halbuki arabası daha yeni servisten gelmişti .

Polis arabası gelince olay yeri kaza mekanını incelemeye başladı .Tabi kazayı yapan kişiyi de ifadesini almak için karakola götürdüler .

Polis bir yandan görgü tanığı bir yandan da olayı kaydeden bir kamera arıyordu .
Kazayı en iyi gören kamera ne tevafuk ki Asafların dükkanıydı .

Günay Kitabevi'nin sahibi olarak Ömer Bey en iyi şekilde kamera konusunda yardımcı oldu .Tabi kaza geçiren kişinin gelini olan Eslem olduğunu fark edince apar topar dükkandan çıktı .

Önce dünürlere ,Meryem Hanım'a ve Birgül'e haber verdi .Tam Asaf'a nasıl haber edeceğim derken Asaf'tan gelen mesajı görünce hastaneyi öğrendikten sonra gelecek olanlara hastaneyi haber etti .

-Baba şimdi anlatmak uzun sürecek Eslem ile yakındaki devlet hastanesine gidiyorum kaza geçirmiş sen haber verir misin bizimkilere ne olur çabuk gel .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin