32.Bölüm Asaf'ım

3.1K 289 100
                                    

Not: Görsel Aleykum Selam Beijing(Pekin) filminden bir sahnedir.
Endonezya-Çin ortak yapımı bir film 😍😍😍(Asaf ve Eslem )

*******************

Ömer Bey oğlunu bir kenara çekip durumu anlatmaya çalıştı .

-Evladım anlayışla karşılayacağını düşünüyorum .Kazanın isteyerek olmadığını başta söylemiştim sana .

Eslem'in kurtardığı kız ve ona çarpan bey benle görüştüler ben Eslem'in anne babasına sordum onlarda gelsinler de senden de aynı anlayışı bekliyorum oğlum .

Ziyaret etmek geçmiş olsun demek ve bilhassa Orhan Bey özür dilemek için gelmiş .Asaf biraz düşündü kalbini aklını yokladı eğer konuşsa sabrına zarar verebilirdi .

En iyisi büyüklerin bir bildiği var demekti .Hem kimse bile isteye birşey yapmamıştı ki babasının da anlattığına göre .

-Peki baba madem öyle diyorsun öyle olsun .

Ömer Bey oğluna tebessüm ederek sırtını sıvazladı yavaşça .

-Sağol evlat hadi gel yanlarına gidelim de bekletmeyelim daha fazla .

Baba oğul bekleyen misafirlerin yanına geçti .Doktorların kontrolünden sonra sırasıyla kısa bir süre Eslem'i görüp geçmiş olsun diyerek gözleri sevinçle çıktılar odadan .

Asaf ilk Eslem'e sordu Meryem'i ve ailesinin ve ona çarpan Orhan Bey'in ziyaret etmek istedi .Ailesinden gelen anlayışı Eslem de hiç şüpheye düşmeden kabul etti .

Gelen çiçeklere gelenlere teşekkür etti .Özellikle de Meryem 'i çok sevmişti Eslem .Hele onun kurulmasına vesile olduğu için Rabbine şükür etti .

Ailesi ile de tanışıp sürekli görüşelim diye anlaştılar .Meryem ise kendisi için kahraman olan bu ablaya doyasıya sarılıp yanaklarından öpmüştü .

Hatta Asaf 'a doğru yönelip :

-Asaf abi kahramanıma iyi bak .O çok çabuk iyileşsin olur mu?

Eslem de çocukla çocuk olup onun yaşına uyup :

-Tabi ki Meryem 😊kahramanın çabucak iyileşecek inşallah .Eslem ablan iyi olunca seni ziyarete de geliriz olur mu ?

--Olur tabi Asaf abi o iyi olsun da ben de size gelirim değil mi anne ?

-Tabi anneciğim gideriz inşallah .

Ilk Meryem ve ailesini uğurladı Asaf .Sonra babasıyla beraber Orhan Bey'i de odaya çağırdı .

Gelen Orhan Bey mahçup bir şekilde neredeyse iki metre olan adam iki büklüm bir üzgünlükteydi.Uzun uzun kimsenin vaktini almadan Eslem'den ve eşinden durumu anlatıp özür diledi ve geçmiş olsun dileklerini iletti .

Asaf Orhan Bey ile baş başa görüştü tamam kardeş diyebildi çok şükür eşim iyi siz de kendinize dikkat edin diyebildi .Ve bu şekilde vedalaştılar .

Nihayet eve gelebilmişlerdi.Asaf eşini kucağında taşıyıp yavaşça yataklarına yatırdı .

Eslem ise eşine :

-Asaf ben uyumak istemiyorum artık bak hem iyiyim sen de yanımdasın.

Asaf eşinin yüzünü avuçlarına alarak :

-Çok şükür ki iyisin canımın içi .Hem tabi ki yanındayım tamam uzanmak istemiyorsun dikkat ederek şuraya oturabilirsin .

Iyice koltuğa yerleştirip :

-Başka birşey istiyor musun Eslem ?

-Asaf sana yük oluyorum ama -

Asaf ise eşinin cümlesini bile tamamlamasına izin vermeden bir kere de konuştu .

-Bak Eslem sen asla bana yük olmadın şimdi de değilsin .Bir daha böyle birşey duymayacağım senden sen benim eşimsin bir daha duyarsam sana asla kızmam ama kırılırım.

-Tamam Asaf tamam bir daha demem .Peki şimdi eşine yardım eder misin ?

-Tabi ne için ?

-Hastaneden çıkarken ezan okunuyordu .Zaten kaç gündür uyanamadığım için namazlarımı kılamadım .Abdest alıp namaz kılmak istiyorum .

-Bile bile kılmadın değil ya canım Allah biliyor ya .Hadi gel abdest alalım.Kaç gündür kendini bilmeden uyuduğun, baygınlığın için gusül abdesti alman gerekiyor.

-Haklısın aklımdan çıkmış .

Eşinin örtüsünü çıkarıp banyoya götürdü En azından kendinde olduğu için banyoda yardımcı olabildiği kadar olduktan eşinin kıyafetlerini hazırlayıp dışarıda bekledi .Ne olur ne olmaz diye kapıyı kapatmak istemedi.Yavaşça abdestini tamamlayan banyodan çıktıktan sonra eşinin yardımıyla giyindi .Sonra Asaf eşinin başını örttü.

Seccadeleri serdi önde kendisi arkada eşi yavaşça ve huzurla namazlarını eda ettiler .

Her ikisi de sıhhat nasip eyleyen Allah'â şükrediyor .Tüm insanlığa Müslüman alemine dua etmeyi de ihmal etmiyorlardı .

Eslem eşinin kaç gündür yorgunluğunun,uykusuzluğunun ve özellikle de ağlamaktan kızarmış gözlerinin farkındalığı ile eşine seslendi .

-Asaf hadi uyuyalım .

-Hani uykun yoktu canım ?

-Benim uykuya ihtiyacım yok ama sana sarılmaya senin uykuya ihtiyacın var .

Asaf eşinin güzel sözleri ile aklına gelen mektupla eşine cevap verdi .

-Asaf'ın uykuya değil de Eslem'ine ihtiyacı var .Güzel karımı kırmayıp hadi uyuyalım .Ben de sevgili eşimi bağrıma basayım değil mi ?

Sana sarılamıyorken kalbimin üstünde yazdığın mektup vardı şimdi mektubu yazan olmalı değil mi ?

Eslem mektubu anca Asaf söyleyince hatırlayabildi.

Ikisi de yatağa uzanmış konuşuyorken Eslem Asaf'ın mektubu okuduğunu anlayınca yüzünü iyice Asaf'ın kalbinin üstüne doğru gömdü .

Asaf ise mutlulukla gülümsedi utangaç olan sevgili eşine :

-Bir daha utandığın zaman kaçıp gitmek yerine böyle kocana saklan olur mu ben seni göğsüme de sığdırırım inşallah ?

Bir cesaretle saklandığı yerden kafasını kaldırıp nasıl olsa yazdığım mektubu okudu diyerek eşiyle göz göze gelen Eslem tabiri caizse yine iki çift kahverengi göz buluşmuştu .

-O zaman senin sözünü dinliyorum gelirim yine böyle beni göğsüne sığdırmaya beklerim Asaf'ım dedi ve yine çok sevdiği yüreğe saklandı .

Eslem'ini şefkatiyle sarmalayan Asaf ve yerinden çok rahat olan Eslem güzel bir uykuya dalmışlardı bile .

Hayırlı geceler sevgili okurlar 🍁🍁🍁
🍁🍁😊😊😊😊
Allaha emanet olun şimdiden okuyan herkese sonsuz teşekkürler🌷🌺🌿🌼

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin