22.Bölüm Ziyaret

3.8K 385 127
                                    

Tam zamanında Birgül gelmişti .

Arabadan inmeden :

-Selamun aleykum yengecim.😉Atla bakalım .Hadi götüreyim seni sevdiceğinin yanına.

-Aleykum selam görümcecim.😉

Dedikten sonra arabaya bindim .Emniyet kemerini bağladım.Birgülün takılı mı diye baktım .Takılı olduğunu görünce :

-Ilahi Cancan ille görümcelik yapacaksın değil mi ?

-Tabiki canısı .Boşuna mı görümce olmayı bekledim ben çok şükür Asaf abimden yüzüm güldü .

Inşallah benim bir büyüğüm olan Ömer abim ve onun büyüğü olan Ali abimden de yüzüm güler .Allahım inşallah onlara da hayırlı eşler nasip eyler .

-Amin canım amin.Sen bize geliyordum programını bozmadım inşallah .

-Yok canım ne olacak bana uyar .Ben ortamların kızıyım .Tabi tırnak içinde "helal" bana yetiyor da artar bile .Allah'â şükür.

Vallahi benden önce dikkatli yaşamasam Allah rızası için kendi vicdanımdan önce bak söylüyorum muhteşem üçlü gözümü çok korkutuyor .

-Öyle tabi .Helal olan şeyler yeter de artar bile Rabbim harama meyil etmekten bizi muhafaza buyursun .

-Amin .

-Bu arada muhteşem üçlü de ne ?

Birgül hatırı sayılır bir miktarda kıkırdadıktan sonra :

-Ilahi yenge kim olacak ? Başta Ali ve Ömer abim bir de üzerine Asaf abim .Maşallah bak sayarken bile yoruldum .Işte bir araya geldiklerinde benim için muhteşem üçlü oluyorlar .

-Anladım .Ne güzel bak benim hiç kardeşim yok .Rabbime şükürler olsun hayırlısı buymuş demek ki .Senin maşallah bir süt kardeş ile beraber 3 kardeşin 3 tane pırlanta gibi abin var Allaha şükür .

-Hamdolsun yengecim öyle öyle. Nasıl kardeşin yok bakayım senin .Ben de ne kadar görümce olsam da kardeşin sayılırım.

-Allah razı olsun .Birgül öyle bu kısa sürede kardeşim gibi oldun .

-Tabi ki yenge .Hadi bakalım yola koyulalım da .Geç kalmayalım daha fazla .

Eslem ve Birgül Bismillah diyerek yola  koyuldular .

************************************

Meryem Hanım kendini sanki sessize almıştı. Kimseyle konuşmuyor.Derin derin düşünceler içinde soluksuz kalıyordu .Tuhaf bir şekilde Asaf'ın gitmesine engel olduğu için mutlu oluyordu.

Benim vazgeçiremediğimi elin kızı vazgeçirdi diye düşünüyordu.İşin içinden çıkamıyordu .Hele eşiyle konuştukları aklına geldikçe ne yapacağını bilemiyordu .

-Hanım 35 yıllık eşimsin kimseye böyle davrandığını görmedim .Bak Eslem oğlanı vazgeçirmiş olabilir ama sen düzelmedikten sonra  Asaf alır yine eşine gider yanımızdan .Ne olur aklını başına devşir .Ne gelinimizi üz ne de oğlumuzu üz .Yoksa o paylaşamadığın oğlunu tamamen kaybedersin .Ne olur şu kıza biraz şans ver .

-Düşüneceğim Ömer Bey .

-Peki hanım düşün bakalım .Umarım doğru kararlar verirsin .Bu yaştan sonra ömrümü paylaştığım hanımımı hiç mi tanımamışım dedirtme .

-O kadar eminsin yani ?

-Evet eminim .Hatta Eslem'i tanıdıktan sonra pişman olacaksın kıza dediğin her şeyden .Umarım daha fazla pişman olacağın şeyler yapmazsın .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin