67.Bölüm Neşeli Huzur

1.6K 149 87
                                    

Günler tüm tatlı telaşları ile birbirini uğurlarken Eslem istirahat dönemini tamamlamak üzereydi.Çünkü merakla beklediklerini kontrol günü gelip çatmıştı.Asaf ise Eslem'den daha heyecanlıydı .Ne kadar eşinden ayrı durmak istemese de aklı Eslem'de olmakla beraber babasıyla işe devam ediyordu .

Aslında şu 15 günlük dinlenme Eslem'in ve bebeğin sağlığı için çok iyi olmuştu .Eslem zaruriyet harici çok fazla hareket etmiyor , doktorun tüm tavsiyelerine harfiyen uyuyordu.Ve annelerin hummalı ve telaşlı hâlleri en çok babaları güldürüyordu .

Aradaki ufak tefek atışmaları saymazsak herşey güzel ilerliyordu .Ama tabiki Eslem'in ve bebeğin sağlığı ön planda oldukça kimseye zararı olmuyordu bu tatlı atışmaların .

Bebek haberini çok fazla kişi bilmediği için Eslem'e yandığı için geçmiş olsuna geliniyordu . Birgül kendi dertleri ile hemhal olmuşken yengesini yine de yalnız bırakmamış, kısa da olsa geçmiş olsun demek için yanına uğramıştı . Eslem'e kısa süreliğine de olsa Güney Kore'ye dönmesi gerektiğini söylemiş, döndükten sonrası için güzel planlar kurarak vedalaşmıştı.Tabi Eslem'i her ziyarete gelenin kurduğu dikkatli ol tembihleri ile .

Öyle ya da böyle 15 gün nihayete etmişti .Doktor kontrolü erken saatte olduğu için sabah namazından sonra uyumamıştı ikisi de . Geçen günler içinde Eslem'in yanıktan duyduğu acılar da geçmişti Allah'a şükür.Sargı bezleri çıkarıldığında koyu kahverengi izler kalmıştı .

Aslında Eslem izlere alışıktı .Ve bu yara izleri insana bir hatıra gibiydi . İnsanoğlunun başına herşey gelebilirdi .Yeterki güzelce sabretmesini bilip acının,zorluğun sonundaki güzele ulaşabilsindi .

Her insanın kendine ağır gelen,belki de kendince geçmeyen yara izleri vardı . Kimine göre görünürde ,kimine göre de yüreğinde .

Eslem yine düşünceler deryasında sefer yaparken Asaf'ın onu çağırdığını duymadı.

-Eslem Eslem Eslem'im !

-Efendim Asaf ben yine duymadım kusuruma bakma benim bu dalgınlığım da hep sana denk geliyor,gerçi geçen gün de Birgül'e denk geldim.Artık ailecek dalgınlığım onaylandı.

Asaf Eslem'i sakinleştirmek adına:

-Hanım ne varmış bunda bir sakin ol hem düşünceli olmanın düşünmenin kime zararı olacak ki ,hem ben senin adını 3 kere değil daha fazla söylesem de yorulmam Allah'ın izniyle merakta kalma sen .

-Ya Asaf'ım dalgınlığıma bile bu bakışla bakıyorsun ya ben daha ne diyeyim .

-Birşey deme güzelim Asaf'ım dedin ya o yetiyor .

Asaf'a cevap aramanın telaşı ile odada göz gezdiren Eslem bir yandan utangaçlığını saklamaya çalışıyordu ki masadaki saati görünce :

-Hih hadi Asaf'ım bir an önce çıkalım benim dalgınlığım derken geç kalacağız.

-Korkma hanım geç kalmayız Allah'ın izniyle sadece şu merdivenleri sakin sakin inelim yeter .

Asaf uygun bir dille uyarırken Eslem de gayet iyi anlamıştı . Merdivenin her bir adımını yavaş yavaş inmişlerdi .Kendilerini elbette düşünüyordular ama birbirini düşünmekten geri kalmayan karı kocanın şimdi öncelikte ilk sıra bebeğe verilmişti.Şu an daha anne karnında ikamet etse de onun için iyi ve sağlıklı olan tercih ediliyordu .

Eslem de elinden geldiğince hareketli yapısını sadeleştirmeye özen gösteriyordu zaten takıldığı ya da unuttuğu noktalarda en büyük destek kocası Asaf'dan geliyordu .
Evden bismillah ile çıkan karı koca arabaya binip hastaneye doğru yol almışlardı bile .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin