55.Bölüm Emanet olmak

1.7K 180 91
                                    

Selamun aleyküm sevgili okurlar bu hikayemdeki Birgül karakterinin hikayesine ayrı olarak başladım ve ismi Suskunluğum .🍁🌿🍁🌿🍁🌿🍁

Birgül burada elbette olacak sonuçta o Eslem'in Cancan'ı,birtanecik görümcesi ve Asaf 'ın süt kardeşi😄😄

Şimdi ise Birgül kendi hikayesinin başrolü.Bakalım neler olacak ?
🌻🌹🌻🌹🌻🌹

Suskunluğum adlı hikayeme bütün sevgili okurlarımı bekliyorum .😊😊

Daha 11 bölümü olmasına rağmen vakit ayırıp okuyan beğenen yorumlayan herkese sonsuz teşekkürler ederim .🌟💐🌟💐🌟💐

Gönlünüze gözlerinize sağlık vaktinize bereket 💚🌷💚🌷💚🌷💚

🍁🌿🍁🌿🍁🌿🍁🌿🍁🌿🍁🌿🍁🌿

Asaf

Birlikte fidan dikip Allah'ın izniyle  boş arazinin küçük bir ormanlığa dönüşmesine vesile olduğumuz günün üstünden günler geçmişti .

Ben her zaman ki kitaplarımın yanına huzur bulduğum yerlerden biri olan Günay Kitabevinin kapısındaydım .

Bugün sabah kahvaltısından sonra erken gelmiştim buraya .

Babam benden sonra gelecekti .Bugün yeni kitaplar gelecek ,raflardaki yerini alacak .Okuyacak insanlar ile buluşacaktı.

İlk önce kepenkleri kaldırıp Bismillah ile kitabevinin kapısını açmıştım .

Rabbim günümüzü hayırlı,bereketli ve huzurlu eylesin .(Amin)

Kitaplar gelene kadar çayı demlemeye karar verdim .

Çay belki üç harf dilimden çıkarken ;ama birçok anlam dolduruyor benim için .

Bir içeceğe bu kadar anlam yüklemek doğru olur mu bilmem ama .

Nasıl ki o çay kaynar su ile demlenip içilecek hale geliyordu .

Benim için o sıcak çayı yudumlamak; düşüncelerimi demleyip ruh süzgecimden geçirdiğim ve kalbimi yoklayıp onay alırken bana yoldaş olan bir vesileydi .

En azından benim için böyle bir anlamı vardı .Kitap okurken ,çalışırken ,sevdiklerim ile vakit geçirirken çay sanki bu güzel anlara ortak oluyordu .

Sevdiklerim deyince zihnime Eslem kurulmuştu.

Yetimhanedeki öğrenciler ile dersleri güzel geçiyordu .

Hatta işaret dilini öğrenme konusunda baya baya ilerlemişti .

Akşamları her öğrettiğim için ayrı ayrı heyecanla teşekkür ediyor .Gözlerindeki sevinç ile işaret dili ile konuşmaya çalıştığı öğrencisi Büşra ile konuşabilmesini anlatıyordu.

Yalnız bir yandan da hüzünleniyordu.Onun üzülmesini istemiyordum ama .Karı koca birbirini bulmuş derler ya Asaf ve Eslem ikilisi olarak çok duygusalız sanki .

Nihayetinde vekil öğretmendi .Ve daimi öğretmenleri izni yakında biteceği için gelecekti .

Aslında Eslem bir yandan seviniyordu çocukların sevdiği öğretmenleri gelecekti ve daha iyi olacaktı .

Ama bir yandan da ayrılacağı için üzülse de akşam ki konuşmamız güzel geçmişti .

-Asaf öğrencilere çok alıştım nasıl ayrılacağım ?

Asaf çoktan eşinin üzerindeki naifliği çoktan fark etmişti .

-Eslemim yüreğin gözyaşı barındırsa da bugün illa ki gelecekti değil mi ?

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin