12.Bölüm Kitaplar

5.1K 441 82
                                    

Dün kahvelerimizi içtikten sonra Meryem Hanım gayet sakindi.
Hiçbir olumsuzluk göstermedi .Ben de buna çok sevindim.Asaf da gayet mutluydu.

Sakin ve huzurlu bir şekilde kahvelerimizi yudumladık.
Hem de ben fincanları toplarken Meryem anne :

-Eline sağlık bakalım gelin hanım .Kahven güzel olmuş.

-Afiyet olsun Meryem hanım.(tam anne diyecektim ki son anda onun istediği şekilde hanım demiştim.)

Dün akşamı böyle sessiz sakin bitirdikten sonra herkes odalarına çekilmişti.
Asaf ve ben yatsı namazını kıldıktan sonra bizim kattaki kütüphaneye geçtik .

Merakla Asaf'â:

-Bu kitapların hepsini okudun mu ?
Hepsini diyemem ama bir kısmını okuyabildim daha .Ama babam çoğunu bitirmiştir.

-Ben de yeni bir kitaba başlamalıyım ama burda o kadar çeşit kitap var ki hangisinden başlasam bilemedim .

-Benim yardımcı olmamı ister misin ?
-Tabi ki Asaf .

-Ne tarz kitaplar seviyorsun?

-Kendimi kitapçıya gitmiş gibi hissettim .

Şu an ki durumumuza tebessüm etti Asaf .

-Orda da farklı olduğu söylenemez .Tabi ben şu an sadece eşime yardımcı oluyorum o yüzden ayrı bir ilgi gerekiyor .

-Teşekkür ederim Asaf ben çok fazla kitap ayırmam ama fantastik romanların bende yeri çok ayrıdır .

-Tamam o zaman şu taraftaki rafa geçsek daha iyi olabilir .Buradaki rafta fantastik romanlar var .Senin dikkatini çeken merak ettiğin biri varsa onu seçebilirsin .Ben de diğer kitaplara bakarım.

Ben raftakilere bakarken yan raftaki bir kitap dikkatimi çekti. Onu elime aldım .Ismini daha önce duyduğum ama okuyamadığım bir kitaptı.Asaf kitapları karıştırırken ona doğru yöneldim .

-Asaf ben bakarken farklı bir kitap buldum .Eyvallah (Hikmet Anıl Öztekin)

-Eslem bu ne güzel tevafuk ben de bu kitabın ikincisini okuyordum.Gerçekten çok güzel bir seri oldu hem üçüncü kitabı da çıkmıştı.

-Buna çok sevindim .Ben Elif Gibi Sevmek 1 ve 2 kitaplarını okumuştum mutlaka bunlarda çok güzeldir .Peki ben bu kitaba başlıyorum o zaman .

-Tamam canım ben bitirmek üzereyim zaten sen bitirince haber ver bana ben sana ikinci kitabı(Eyvallah 2) vereyim .Üçüncü kitabı(Fesleğen) da dükkandan alırım inşallah .

-Olur Asaf çok teşekkür ederim .

-Teşekkür etme Eslem ben de senden bir yardım isteyeyim beraber okuduğumuz kitapları not al sende .Sen bana hatırlat birbirimizle paylaşarak okuruz. Öyle daha güzel olur.

-Tabi yazarım isimlerini .Zaten benim de okuduğum kitaplardan notlar aldığım bir defter var .Kitaplarla beraber anılar biriktiririz.

-Seninle geçen her anım çok güzel .

-Benim de Asaf benim de .

**********

Sabah kahvaltısından sonra babam ve Asaf işe geçecekti.Asaf benimle vedalaştı.Bende onları hayırlı işler diyerek Allaha emanet ederek uğurlamıştı.

Asaf ve babamı yolcu ettikten sonra Meryem Hanım salona geçti ve Ayşe teyzeden sabah kahvesini istedi ben de odaya geçtim .

Dün gece başlamış olduğum kitabı okumaya devam ettim.Daha bir sayfayı bitiremeden telefonum çalmaya başlamıştı.

Masanın üzerindeki telefonu elime aldığımda babamın görüntülü aradığını anladım.

-Efendim babacığım.

-Selamun aleykum güzel kızım.

-Aleykum selam baba .

-Nasılsın bakalım kızım .

Annem de telefonda görünmüştü.

-Iyiyim anneciğim çok şükür .Siz nasılsınız?

-Biz de çok iyiyiz güzel evladım. Sana güzel haberlerim var .

-Yoksa halam mı?

-Evet kızım bugün sabaha karşı doğum yaptı.Allaha şükür canım halan da çok iyi doğum gece başladı uzun sürdü ama ikisi de çok sağlıklı hamd olsun .

-Anneeeee çok sevindim ya Allaha şükürler olsun.Ikisinin de iyi olmasına çok mutlu oldum .Peki adını ne koydular?

-Evet kızım belliymiş zaten biliyorsun yıllar sonra çocukları oldu zor da olsa Allah nasip etti .

-Öyle anne Allaha şükür .Analı babalı büyüsün, hayırlı bir evlat, saliha ve güzel bir ömrü olsun inşallah .

-Amin kızım inşallah kızımızın adını Sena(ismin anlamları; 1. Övgü ile ilgili. 2. Şimşek parıltısı ve ışık 3.Şükretme )koydular.

Hem anlamları da güzel şükretmek anlamı da olunca ismi de bebeğe çok uydu.Hem burada ismi de kolay söylenirmiş.

-Çok güzelmiş anne .Peki halamı görebilir miyim ?

-Kızım dinleniyor şuan biz biraz daha iyi olunca ararız görüşürsün.

-Halama ve enişteme selam söyle tebriklerimi ilet .

-Tamam kızım aleykum selam .Sen iyisin değil mi kızım ?Alışabildin mi eşine ,yuvana ?Asaf oğlum nasıl ?

-Iyiyim anne çok şükür alışıyorum tabi Asaf da çok yardımcı oluyor.O da iyi çok şükür .Ömer babam ve Asaf işe gittiler.

-Çok şükür yavrum .Eşine ve dünürlere çok selam söyle biz kapatalım da eniştenin yanına geçelim .Sonra yine konuşuruz .Kendine iyi bak kızım. Allaha emanet olun .

-Aleykum selam baba .Siz de Allaha emanet olun .

Birbirimize el salladıktan sonra aldığım habere çok mutlu olmuştum .Nasip işte .Rabbim nasip buyurunca oluyor işte .Allahıma
şükürler olsun .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin