56.Bölüm "Beni Çok Sev "

1.5K 175 101
                                    

Rüzgarın uğultusu zihnimin uğultusuna eşlik etse de adımlarım sanki kulaklığımdan yankılanan müziğin ritmiyle hareket ediyordu .

Herşey o kadar tuhaf geliyordu ki .Hele hele Birgül'ün önemli bir konu var deyip anlattıklarından sonra .

Insanoğlu işte biz belli bir yere kadar daha doğrusu bir ölçüye kadar görebiliyoruz . Belki de bizim için hayırlı olan bu .

İnsan olarak yaratılışımız ,her insanın parmak izinin farklı oluşunun misali muhattap olduğu imtihanlar çok farklıydı .

Belki ortak sorun adı altında toplanan yaşanmışlıklar vardı ama onda bile her insan da kalan etki bambaşkaydı.

Meseleye iman bilinci ile baktığın zaman herşey daha anlaşılır oluyordu .

Ve bu dünya bana o kadar ağır ve korkutucu gelmeye başlamıştı ki yine de "Allah " dedikten sonra öyle birşey oluyordu ki tüm dünyaya karşı koyabilecek gibi .

Ruhumuza verilen tüm duygular şu an ben de yüksek endişe ve telaş olarak ikamet ediyordu .

Neyse ki konuşmamız bir sonuca varmıştı .

Evet anlatması kolay bir durum değildi .Ama saklamanın da anlamı yoktu.

Her ne olursa olsun ailenden ya da ailen bildiklerinden birşey saklamak doğru değildi .

Birgül nihayet her zaman yaptığı gibi  içindeki sıkıntıyı ve yaşadıklarını ailesine anlatmaya karar vermişti .

Muhtemelen birkaç güne ya da akşama ailede durum değerlendirmesi yapılacaktı .

Birgül ile konuşup meseleyi bir yola koyduktan sonra yüreğimiz biraz olsun rahatlamıştı.

Ona destek olduktan sonra sevgili görümcem daha fazla geç kalmamak için evden ayrılmıştı .

Ben de ise durumlar çok farklıydı .Sanki Birgül'ün korku ,endişe ve telaşesi bana geçmişti .

Ne zaman bir insanın muhatap olduğu imtihanı duysam etkilenirdim zaten .Tabi bir de bu kişi sevdiklerimden biri olunca daha da etkisi artıyordu .

Ben de evde daha fazla duramayacağıma kanaat getirip huzur bulduğum eşimin yanına gitmekte buldum çareyi .

Evdekilere görünüp Asaf 'a da geleceğimi haber verdikten sonra bismillah deyip yola koyuldum .

Aslında arabayla gitmek aklımın ucundan bile geçmemişti .

Ruhen duygusal halin etkisiyle yüreğim ağırlaşmıştı sanki .Ve ben nefessiz kalan benliğime biraz olsun hava istiyordum .

Insanlar hırsları uğruna neleri göze alıyordu böyle .Sevdiğim birinin tehlike çemberine dahil olması adeta  yüreğimi bir sarmaşık gibi sarmalamıştı.

Ve bu sıkıntıyı dünya geneline vurduğunda yeri geliyor susuzluk ,açlık ,hastalıklar ,savaşlar,ölümler ve çıkarlar uğruna mahvedilen insanlık ;hem de genç,yaşlı,çocuk, kadın ayırmadan .

Mesele insanoğlunun istenmeyen kısmının kökünün kurutulmasıydı.

Ve sonuç büyük hırsların getirdiği çıkarlara ulaşıldı .Bu uğurda bir tane engel bile kalmadan temizlendi .

Ne desem bilemedim tüm bu yapılanları Allaha havale edip ;dua ile dertli insanlığın derdiyle yüreğimi bir eylemekti elimden gelenler .Nihayetinde hepimiz emanete en güzel sahip çıkan Rabbime emanettik.

Her insanın küçük bir dünya olduğunu düşünürdüm hep ve bu küçük dünyanın sonu elbet gelecekti .

Ve ölüm ;beni ikiye bölecekti ruhumu emanetin sahibine teslim ederken ;ölene kadar ki kısa ömrümde ne yaptığım ve ölümden sonraki sonsuz hayatta nerede olacağım .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin