86.Bölüm Mutlu Eden Kelimeler

1K 99 211
                                    

Eslem ve Asaf 'ın mutlu olduğu günlere Birgül ve Orhan'ın düğünü de eklenmişti.Ne de güzel gelin olmuştu Birgül.Belki de bunca zaman beklemesi en güzeli olmuştu onun için .Hakeza Orhan için de beklemenin güzelliği yaşanıyordu.Belki de en güzel kelime onlar için bu yüzden nasipti .

Eslem'in kazası olmasa ,yine de bir sebep vesile kılardı Allah,onlar birbirinin nasip olacak olduktan sonra.Ne de yakışmışlardı birbirlerine.

Birgül ve Orhan için sadece bu ömürlük ve dünyalık değil ahiretlik de birbirine eş olsunlar ,Allah onların yuvasını hayırlı eylesin diye iki dünya saadeti dilediler.

Kına gecesinde Birgül'den daha çok Eslem ağladı desek daha doğru olurdu .

Elbette mutluluktandı .Mutlu olunmaz mıydı hiç ?Sevdiğin bir kişinin senin için seni düşünerek bir şey yapmasından çok düşünmesi bile yetiyordu insana.

Eslem'i mutlu eden hediye sevgili görümceciğim dediği , kendisine yeri geldiğinde bir arkadaş , yeri geldiğinde bir kardeş olmaktan geri durmayan Birgül'den gelmişti.

Birgül'ün Eslem için düşündüğü güzellik aile bireylerini sevindirecek cinsten bir incelikti .

Asaf ve Eslem'in nikahlarına yetişemediği için uzun zamandır düşündüğü bir fikirdi
aslında .Asaf abisinden sürprizi için destek almıştı .

Yengesi Eslem için kendi kınalığı ile beraber bir kınalık hazırlatmıştı .Eslem yengesinin kınalığını seçme konusunda Asaf abisi ile renk ve desen üzerinde konuşmuşlar ve nihayetinde sade bir kınalıkta karar kılmışlardı .

Asaf ise bu incelik için fırsat buldukça teşekkür etmek istiyordu kuzenden çok süt kardeşi olan Birgül'e.

-Eslem buna çok sevinecek, biliyorsun değil mi ?

-Elbette , niyetimiz de Eslem yengemin sevinmesi,mutlu olması değil mi zaten ?

-Birgül ,Eslem adına bu kadar ince ve naif bir fikir düşündüğün,onca telaşın içinde fikrini gerçekleştirmek amacıyla zaman harcadığın için çok teşekkür ediyorum.

-Rica ederim abiciğim.Hem ne olacak?Allah razı olsun düğünümüz için tüm aile bireyleri seferber oldular,hatta bizden daha çok yoruldular desem yeridir.

-E haklılar,bir tanecik kız kardeşimiz gelin oluyor.Merak etme onlar kadar yorulmasam da seve seve yorulduk senin için, haliyle sizin mutluluğunuz için.

-Asıl benim teşekkür etmem gerekiyor hepinize . Allah'a şükür iyi ki birbirimizin ailesi olmak nasip oldu .

-Hamdolsun benim gönlü güzel kardeşim, hamdolsun.

Birgül'ün kınasından Eslem'e unutamayacağı bir hatıra kalmıştı.Ne diyeceğini bilemeyen Eslem teşekkür dolu gözyaşları ile gelinden önce ağlamıştı.

Mutluluk içinde olan Eslem , kimsenin ne diyeceğini umursamadan yeri geldiğinde görümcesiyle , yeri geldi kızıyla oynayıp eğlenmişti .

O güzel düğünün üzerinden birkaç ay bile geçmişti.Birgül ile Orhan Güney Kore'ye dönüş yapmışlardı.Birgül üniversitede eğitimci vasfıyla mesleğininde adım adım ilerliyordu .

Orhan da hem inşaat mühendisi olması hasebiyle hem de aldıkları okul inşaatının tamamlanması için canla başla çalışıyordu.Projenin ilk anında da ,ilk temel atıldığında da hatta proje tamamlanıp teslim edilene kadar işinin başında olacaktı.Sonrası Birgül ve Orhan için şimdi olduğu gibi Allah'u âlemdi(bilir).

Birgül ve Orhan'ın mutlu olması onları mutlu ediyordu,sadece hasret biraz zorluyordu onları .Fırsat buldukları anda gelseler de ana baba yüreğine yetmeyebiliyordu .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin