78.Bölüm Elif Zümra

1.3K 125 172
                                    

Yetimhanenin konferans salonundaki güzel ve anlamlı gece güzellikle nihayete ermişti ."Gönlünüze Gönüllüyüz" niyetiyle gerçekleşen gece yetim ve öksüz gönüllerde huzur bırakmıştı.Ve geceye katılanlar bir tatlı huzur ile ayrılmışlardı yetimhaneden .

Çocukların gözlerinde umut olduğu kadar gelecekleri ile ilgili hayaller yavaş yavaş yeşeriyordu .Yeter ki güzel niyetler ile bir adım atılmak istensindi sadece küçücük bir adım .

Gözler bir de geceye vesile olan Eslem'i arıyordu.Ne yazık ki daha birkaç dakika önce dolu olan sandalyeler boştu .Ne olmuştu acaba diye çocuklar da merak etmeye başlamışlardı.Sarılmak istemişlerdi .

İnci öğretmen aileden durumu öğrendiği kadarıyla öğrencilere uygun bir dille anlatmıştı ki yüreklerinde kırgınlık olmasın .

Aileler hastaneye Asaf'ın haber vermesi ile geçmişlerdi.Eslem annesi ile Asaf'ın annesi de aynı endişeyi taşıyorlardı.

-Çok erken doğum da değil ama sanki biraz daha zaman vardı .

Aynı düşünceler ile hem Eslem hem de doğacak torunları için endişe duyuyorlardı.Tüm ailenin dillerinde dua yüreklerinde heyecan ve endişe büyük yer kaplıyordu .

Güzel dilekler ile hastaneye vardıklarında Asaf'tan müjdeli haberi almışlardı.Anne de çocuk da sağlıklıydı .Bu güzel haber yüreklerindeki endişeyi silip atmış yerine sevinç ve şükür nidalarına bırakmıştı.

Her iki aile de aynı mutluluğu paylaşıyordu .İlk torun dünyaya sağlık ile gözlerini açmıştı Allah'a şükür.

Ve şimdi iyiliği için dualar geleceği için dualara geçiş yapmıştı.

-Allah'ım şükürler olsun .

-Allah analı babalı büyütsün güzel yavrum.

Bebek yenidoğan ünitesinde yerini alırken Eslem 'de henüz görebildiği ve güzel ağlamasını duyabildiği kadarıyla huzurluydu . Ve doğum sancılarının,doğumun getirdiği yorgunlukla istemeye istemeye gözlerini kapatmıştı.Eslem genel değerleri kontrol edildikten sonra odada Asaf ile kalmıştı.

Eslem'in uykuya dalışıyla annesi Zeynep Hanım'da odaya girmiş,Asaf da bebeğin yanına gitmişti.

Farklı bir duygunun içindeydi.Ne olduğunu çözemiyordu . Karısının sancısının başladığı andan itibaren doğumla birlikte yaşadığı heyecan artmış gibiydi .Kalbinin sesini hala duyuyordu . Eslem'in bağrışlarının bittiği noktada duyduğu ince çığlık misali ağlama sesi başlamıştı.

Anne karnından ayrılan bebeğin dünyada aldığı ilk oksijen ciğerlerini yakmıştı belki de .İlk nefes aldığında canı yanmış mıydı acaba?

Birçok bebeğin arasında gözleri sadece kızının üstündeydi.Asaf artık bir kız babasıydı . Allah'a şükür ki eşine bebekleri de sağlıklıydı.Özlem duygusu ile bekledikleri vuslat anını yaşıyorlardı.

-Hoşgeldin güzel kızım .

Yüreği bebeğine hoşgeldin nidalarını taşıyordu .Camın üzerine koyduğu elle sanki bebeklerini seviyordu.Eslem gözlerini açtığında tekrar tekrar bebeklerini görmek isteyecekti.Hem hemşirenin söylediğine göre birazdan bebeklerinin tüm kontrolleri tamamladığında annesinin yanına götüreceklerdi .

Dakikalar sonra o büyük buluşma tekrar yaşanmıştı.Hamilelik döneminde okuduğu tüm kitaplar,annesi ve kayınvalidesinden dinlediklerini bırak daha birkaç dakika önce hemşirenin anlattıklarını bile hatırlamıyor gibiydi .Nasıl tutacağına karar veremiyordu.

Kızını ilk kucağına alışı bir kucaklaşma gibiydi . Aylardır süren merak ve hasret duygusu sevinç gözyaşları ile vuslatını yaşıyordu.Allah'a şükür ile dökülen gözyaşlarına Asaf'ın mutluluk gözyaşları eşlik ediyordu.

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin