88.Bölüm Başlangıçların Vedası

903 91 201
                                    

🎶🌹🎶🌹🎶🌹🎶🌹🎶🌹🎶🌹🎶🌹🎶🌹🎶

Hoşgeldin Dünyama (Fatih Zengin)

Hoşgeldin dünyama hoşgeldin

Bu güzel günde hayatıma renk verdin

Aşkınla gönlüme süs verdin

Sonsuz mutluluğa söz verdin

Her gün güneş gibi doğdun içime ah

Baksam doyamam bal gözlerine

Hayat verdi seni , güzel hediyemi

Bileceğim sonuna kadar hep kıymetini

Söz - Müzik : Fatih Zengin

🌹🎶🌹🎶🌹🎶🌹🎶🌹🎶🌹🎶🌹🎶🌹🎶🌹

24 saatlik bir günümüz ne eksik ne de fazla tamı tamına 86400 saniyeden oluşmaktadır.Böyle söyleyince kimine göre uzun kimine göre kısa geliyordur belki .Orası tamamen her kişiye verilen 86400 saniyenin nasıl yaşandığı ile alakalıdır demek en doğrusu galiba .

Her insanın meşgalesi bambaşka ,derdi tasası apayrı olsa da her insana verilen süre aynı .

Kimi vakit zorluk içinde kimi zaman kolaylık içinde saniyeler dakikalara , dakikalar saatlere, saatler günlere, günler haftalara , haftalar aylara ,aylar da en nihayetinde yıllara varıyor.

Anlayacağımız ömürler geçiyor, ömürler tükeniyor.İyisi ile kötüsü ile darlık veya genişlik anları derken bir bakıyoruz nereden nereye denilen soru silsilesinin tecrübe dolu cevabının canlı kanlı örneği oluveriyoruz.

Eslem ve Asaf verdikleri kararlar üzere binbir heyecanla okumaya başladıkları çocuk gelişimi bölümünü bitirmenin anındaydılar .Ne vaktinden erken ne de vaktinden geç değildi.Dört yıllık bölümü dört yılda tamamladılar.

Sanki ilk kez üniversite okuyormuş gibi ,ilk kez üniversite öğrencisi olmuşlar gibi , ellerindeki ilk ve tek şansmış gibi gece ve gündüzlerce emek verdiler .

Hani hep geçmişe dönmenin hayali ile yaşarız da olmayacağını bile bile .Sonra ne yaşadığımız anın tadı tuzu kalır ne de bugün ile beslenen geleceğimizin . Öylesine bir muamma öylesine dikenli , acıtan bir kısır döngü işte .

O yüzden güzel bir niyet başladıkları bölümü bitirebilmenin tatlı gururunu taşıyan bir neşe vardı yüreklerinde .

Bir ana neler sığmıyordu ki dört yıla neler neler sığmasındı.

Eslem hem Elif Zümra'nın annesi oldu hem üniversite öğrencisi , hakeza Asaf'ın da hem çalışan hem öğrenci olan bir baba olduğunu unutmamak lazımdı.

Hele hele bölümü bitirmelerine yakın aldıkları eğitim dersleri ile zorunlu staj dönemleri unutulur mu hiç ?

Eslem halihazırda matematik öğretmenliği mezunu olduğu için unuttuğu bilgilerini tazelerken Asaf mimarlık bölümünde almadığı dersler ile ilk kez muhatap olunca sevgili karısından yardım istemişti.

Oturup ne de güzel çalışmışlardı yeri geldiğinde vizelerine yeri geldiğinde finallerine .Hele hele ikisinin de ayrı ayrı bütünleme sınavına kaldıkları ders için birbirinden desteğini esirgemeden birbirini çalıştırmışlardı.

Vize ve finaller için ayrı ayrı çalışsalar da sınavdan önce muhakkak birlikte tekrar çalışıyorlar ve bilgilerini paylaşmaktan birbirlerine sorular sormaktan da cevaplar aramaktan da bir an olsun geri kalmıyorlardı .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin