27.Bölüm Kahvaltı

3.3K 313 62
                                    

Eslem dinlediği ilahinin gerçek olduğu anlamayacak kadar uykuda rüyada gördüğünü düşünecek kadar bilinci de açıktı .

Sabah ezanının sesiyle gözlerini açan Eslem eşinin kollarının arasından yavaşça sıyrıldı .Kısa bir süre gönlü güzel eşini tabi bu güzelliğinin yüzüne de sirayet etmiş olmasını tebessüm ve derin muhabbetle izledi .

Anlaşılan yine Asaf eşini uyuduğu yerden kaldırmış yatağa yatırmıştı.Yorgunluktan seccadenin üstünde kalmış olmalıydı .

Ince ve naif ruhlu eşine teşekkür etmeliydi ama mahçup olmadan da duramıyordu .

Yavaşça yataktan kalkıp abdest almak için banyoya geçti .

Dua öyle güzel bir nimetti ki Allah ile insanın arasındaki sırlı bir bağdı adeta, elinden geldiğince dilinden duayı ve Allah'ın ismini zikretmeyi ihmal etmiyordu .

Abdest dualarını okuduktan sonra odaya geçti .Sıra eşini uyandırmaktaydı.

Bu arada Asaf'â bakınca aklına  rüyasında çok içli bir sesten dinlediği ilahi geldi ne de güzeldi sözleri .Acaba nerede duydum diye düşündü ki bilinçaltına yerleşmişti .

Neyse dedi ve bunu sonra düşünmeye karar verdi .
Telefonu eline aldığında gelen mesajı gördü :

-Sevgili yengeciğim inşallah saat 09:00 da kapıda olurum umarım beni çok bekletmezsin zira çok aç olabilirim zaten yemek yemeyi çok seviyorum biliyorsun😊😊😊 akşamdan hatırlatayım dedim hadi hayırlı geceler abime ve annenlere selam söyle .

Ilahi Birgül deyip gülmeden edemedi .Tabi bu kıpırdaması Asaf 'ın sesiyle kesildi .

Uyku sersemiyle eşine seslenen Asaf :

-Sabahın nurunda telefona bakıp da neye gülüyor benim Eslemim acaba .

Yatakta doğrulan Asaf :

-Ben seni kaldıracaktım namaza sonra telefona baktım mesaj gelmiş ona gülüyordum.

-Kimden gelmiş .

-Beni senin gibi güldürebilen kim olabilir sence ?

-Kim olacak tabi ki süt kardeşim. 😉

-Evet süt kardeşin sabah annem kahvaltıya davet etti zaten o da ailem ile tanışmak istiyordu iyi denk geldi .

Işte beni kapıda bekletme aç olurum hazırlıklı ol diye mesaj atmış .
Bu sefer Asaf karısını hak vererek güldü .

-Şu kızın küçüklükten beri yemeğe olan sevgisini hayranım .Hayır o kadar yemeğe kilo da almıyor maşallah gül gibi yaşayıp gidiyor .

-Öyle onu gören biri bu kadar yediğine inanmaz .

-Her hali farklı olan bir kız kardeş işte .Hadi bakalım karıcığım güzel sesiyle uyandım ben abdest alıp geliyorum .

-Tamam aşağıya gel orada annemlerle beraber kılarız .

-Tamam canım .

Eslem tam kapıyı açıp çıkacaktı ki Asaf seslendi .

-Bu arada sevgili eşim odan çok güzelmiş senin gibi sade ama bir o kadar da güzel ve şık .

Eslem utanmanın verdiği duyguyla başını eğip eşine teşekkür edip odadan hızla ayrıldı .

Yine arkasında eşinin bu hallerine sevgiyle gülen,gönlü güzel bir adam bıraktı .

Asaf 'ın imam olmasıyla hep beraber ailecek namazlarını kıldılar .

Anne ve baba için böyle bir damada sahip olmak çok büyük bir gurur olmalıydı .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin