5.bölüm Şiir

8.1K 666 261
                                    

Nikah sabahı

Asaf

Birazdan dini nikah için Eslemlere geçecektik kahvaltıya inerken annemlerin konuşmasına istemeyerek kulak misafiri oldum.

-Aman Ömer ne bu gelin merakınız hala anlayabilmiş değilim. O kusurlu kız ve ailesine sırf biricik oğlum için katlanıyorum.

Zaten nikahı da aceleye getirdiler bence ailesi de kızdan bir an önce kurtulmak derdinde .

-Hanım ben sana bu konu hakkında bir daha konuşma demedim mi bak oğlun duyacak şimdi hem onlar mutlu olduktan sonra bizi hiçbirşey ilgilendirmez .Ayrıca kız çok hanım hanım, birbirlerinin kıymetini bilsinler o bana yeter.

-Ne mutluluğu Ömer ?Daha dün gelinlik bakmaya gittik , bir sürü güzel gelinlik de vardı. Neymiş hanımefendinin içine sinen bir gelinlik olmamış .

Kendi de bal gibi biliyor ki o kıza bir şey yakışmaz. Beyaz bir elbise alıp çıktılar hiç de güzel değildi zaten anlamadım canım ben de .

-Bak üzüldüm şimdi gelinlik bulamadığına.Ne yapsak acaba ?Dünürlere de kıza ayıp olur şimdi.

-Aman ne ayıbı gelinliği beğenmeyenler onlar, bırak ne halleri varsa görsün.

-Sana inanamıyorum Meryem Hanım bu bizim oğlumuzun nikahı nasıl böyle düşünürsün.

-Nikah benim oğlumun ama isteğim gelin başkaydı Ömer Bey.

-Kapatalım artık bu konuyu lütfen.

-Aman, tamam olsun bakalım tamam.

Bu duyduklarım beni çok üzmüştü annem nasıl hala böyle düşünürdü?Nasıl yapacağım bilmiyorum ?Allah'ım yardım et .Ama en azından Eslem'e bir gelinlik alabilirim .

-Anne baba ben hazırım.Hazırsanız hadi çıkalım.

-Tamam oğlum geldik.

**********

Bismillahirrahmanirrahim

-Sen Ömer oğlu Asaf Ahmet kızı Eslemi 100 bin TL mehir ile eşin olarak kabul ettin mi?

-Ettim.

Kabul ettin mi?

-Ettim.

Kabul ettin mi?

-Ettim.

-Sen Ahmet kızı Eslem Ömer oğlu Asaf'ı 100 bin TL mehir ile eşin olarak kabul ettin mi?

-Ettim.

Kabul ettin mi?

-Ettim.

Kabul ettin mi?

-Ettim.

-Sizde şahitlik ettiniz mi?

-Ettik.

Allah nikahızı kabul buyursun deyip nikah duasını yapıp nikahımızı kıydı.

Elhamdülillah.Allahim sana şükürler olsun .

************

Gelinim hoşgeldin ömrüme
Ümitliyim bizden
Zerre korkun kalmasın
Elem sarmasın seni
Lütfet bana sevgini
Lütfen kabul et sevgimi
Eslemim
Rüzgarlara anlattım seni
Gözyaşım koydum ismini
Üzüntümden değil
Zorluklardan da değil
Engellerin büyüklüğü değil
Lal olmayasın hiç bana
İçini dök bana
Sırrına da ömrüne de ortağım
En güzel anılar bizim olsun
Ve soruyorsun bana neden
Güzelim
İncilerin üzüntüden değil
Lakin mutluluktan akabilir
İşte sen de bana emanet
En güzel gözyaşımsın
Şükür sebebimsin
İlk adımını attın ya bana
Masalımız bizi bekliyor
Elbet korkuların var
Seni bekliyorum
Laleleri sevdiğini biliyorum
Eline al hadi gelin çiçeğini
Mutlaka orda olacağım
Elvada olmadan merhaba diyelim güzel kadınım yuvamıza...
💙💚💛💜❤

Asaf'ın sevgili eşine🙂 🌹 💌🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Duydum ki içine sinen bir gelinlik bulamamışsın umarım bu gelinliği beğenirsin, gördüğüm an aklıma sen geldin ve senden başkasında bu kadar güzel duramazdı eminim.

Bu arada hangi arada bunları yaptın diye sorarsan merakını gidereyim sabahtan kıyılan dini nikahımızla resmi nikah arasında ki o da 4 de olacağı için çok vaktim oldu şiirin baş harflerine dikkat et seni bana veren Allah'a şükürler olsun gelinliği çok beğenirsin umarım benimle mutlu olmanı istiyorum hem de çok.

Her insan çok özeldir asla unutma .Seni bekliyorum sen benim için çok özelsin hadi gelinim beni daha fazla bekletme ...

Eslem'in yakışıklı eşi Asaf😊

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin