Eve geldikten sonra Eslem 'in benim için seçtiği şarkıyı mutlulukla mırıldanmaya devam ettim .
Odamıza geçip üstümü değiştirdikten sonra annem ile babamın yanına inmeye karar verdim .
Hem anneme aldığım hediyelerimi verirdim hem de anneme hediye almışken babama da hediye alayım dediğim saatin kutusunu da aldım odadan çıkıyordum .
Eslem de aşağıdan geliyordu .Merdivenlerde sevgili eşim ile karşılaştık.
-Asaf elindekiler ne? Birini ben alayım istersen .
-Olur mu karıcığım yardım teklifin için teşekkür ederim ama kocan taşıyabilir merak etme .
-Olsun beraber taşırdık .
-Güzel eşim bir dahakine yardım edersin en azından bugünlük ayağının üstüne çok yüklenmesen olmaz mı?
-Ama Asaf çok şükür bak bir şey olmadı .Hem dizim de acımıyor artık .
-Peki tamam sen nasıl istersen .Madem illaki yardım edeceksin şu küçük kutuyu sen taşı o zaman .
Verdiğim cevap üzerine Eslem çok mutlu olmuştu .Çoktan elini uzatmıştı bile kutuyu almak için .
-Teşekkür ederim Asaf .
-Ben teşekkür ederim Eslem yardım ettiğin için .
Genç çift adeta güle oynaya salona inmişlerdi .
Eslem çay koymak için mutfağa geçecekken Asaf eşini koltuğa oturttu.-Hatun bu sefer çayı ben demleyeceğim sen otur zaten annemle babam da iner birazdan aşağıya .
-Tamam çayı sen koy ama ben de yanında durayım.
Eşinin bu tatlı bakışlarından sonra Asaf çareyi kabul etmekte bulmuştu .
Asaf çayı ocağa koyarken ;oturacağını söyleyen Eslem çay bardaklarını tepsiye dizmeye başlamıştı bile .
Asaf ise bir şey söylememişti karısına madem ki iyi hissediyordu o zaman sorun yoktu .
Eslem bu arada gündüz yapılan kekten de çıkarmıştı .Eşine yardım eden Asaf rengarenk olan servis tabaklarını çıkarıp eşinin dilimlediği kekin yanına koymuştu .
Eslem de dilimlediği meyveli kekleri Asaf 'ın getirdiği tabaklara koymuştu .
Genç çift tabakları ve çayları beraber salona taşıdılar .
Salona biraz önce inen Ömer Bey ve Meryem Hanım Asaf ve Eslem tebessümle izlediler .
Çaylar içilip kekler yenilene kadar Meryem Hanım'ın da dahil olduğu samimi ve sıcacık bir aile ortamı olmuştu .
Konuşunlar arasında öncelikle Eslem 'in merdivenlerden nasıl düştüğü ve geçmiş olsun dilekleri ve akabinde çok şaşırtan bir şekilde yetimhaneye gittiği günden beri kendisi ile konuşmayan çocuklardan biri olan Anıl'ın yardım edişi .
Eslem o an acısını unuttuğunu dizinin kanadığının farkında olmadığından bahsederek Anıl 'ın düşmek ile sarf ettiği sözleri tekrar etmişti .
En çok Ömer Bey'in cevabı mutlu etmişti Eslem 'i .
Belki bu küçük kaza bir konuşmaya vesile olmuştu .Ve Anıl da bir adım atmıştı .Inşallah hayırlara vesile olurdu.
Bu meseleden sonra Birgül için hazırlık yapma fikrine en güzel destek Meryem Hanım'dan gelmişti :
-Bu işi gelinim ile bana bırakın siz .Kimseye haber vermeyin .Biz sizden gerektiği zaman yardım isteriz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritual-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...