31.Bölüm Uyandı

2.9K 298 65
                                    


Dışarıda Eslem'i az da olsa görenler şükrediyordu sanki üzenlerinden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorlardı.Asaf yine eşinin yanındaydı.

Birgül eve kıyafet almaya gitmişti .Ömer abisi ise kalanlara yiyecek ve içecek getirmişti .

Bir hareketlenme oldu Eslem'in olduğu katta küçük bir çocuğu ile anne ve babası göründü koridorun başında .

Herbiri ılımlı bir şekilde karşılaşmıştı gelen ziyaretçileri.Eslem'in durumunun iyi olduğunu duyan seviniyor .Ailesine teşekkür ediyorlardı Hatta Meryem'in annesi ağlamaya bile başlamıştı .

-Allah razı olsun efendim .Kızınız çok büyük bir fedakarlık etti .Allah ondan da sizden de razı olsun .Nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum .

-Zeynep Hanım Şeyma Hanım'ın elini tutup üzülme kardeş ne yapalım yaşanması gerekiyormuş yaşandı. Çok şükür evlatlarımız da iyi .Inşallah bir uyansın Eslem kızınız Meryem 'i de çok sever .

Ve koridorun başından iki kişi birden göründü .Biri görümce Birgül namı diğer süt kardeşimiz göründü ilk .

Sonra da arkadan Ömer Bey'in kameradan görünce tanıdığı ve karşılamak için ayağa kalktığı Orhan Bey geldi .

Orhan Bey ne kadar heybetli olsa da mahçup bir şekilde orada bulunan herkesten özür diledi .

Gerçekten isteyerek yapmadığını arabayı ne kadar durdurmak istese de durduramadığını çok üzgün olduğunu belirtti .

Ahmet Bey pişman olmuş istemeyerek kızına zarar veren bu genç adama büyüklük yaparak yanına çağırdı .

-Gel evladım gel sağolasın sana da geçmiş olsun .Çok şükür kızımız da iyi  sonuçta sen de isteyerek yapmamışsın kızımı da orada bırakıp kaçmamışsınız sağolun insanoğlunun başına herşey gelir  .

Sen de dikkat et kendine bak demek ki sana da zarar vermek istemeyenler var gelen misafirlerimiz ile kızımızın uyanmasını bekliyoruz sen de vaktin varsa bekleyebilirsin.

-Sağolun efendim tabi beklerim öyle bu durumda bile beni düşündüğünüz için teşekkürler yardımcı olabileceğim birşey varsa.

-Yok evlat sağlığın gel otur hadi .

Ve küçük bir kalabalık Eslem'i beklemeye devam etti .

************************

Eslem normal odaya alınmış uyanması beklenirken Asaf eşinin elini bir an olsun bırakmıyordu.

Ne zaman namaz vakti girse anca o zaman bırakıyordu .Varıyordu Rahmân'ın huzuruna .

Her namazını bitirişinde Allah'tan diliyordu eşine şifayı.

-Allah'ım Rahmân olan Rahîm olan Şafî olan Sensin .Her halimizi görensin.Düştüğümüzde de kalktığımızda da yanımızda olan Sensin .Senden başka gidecek kapımız da yok .

Sen bizi kapından ayrılmayanlardan eyle,Senden başka kapılar arayanlardan eyleme.Başta tüm insanlığı güzel ahlak ile nasiplendir .Müslümanların yaralarına deva nasip eyle .Gönüllerimizi başta Senin sevgin sonra Habibullah Hz.Muhammed(sav) sevgisiyle doldur .

Kuran-ı Kerim'ı anlamayı yaşamayı Sana layık kul olmayı insan olabilmeyi hayırlı bir ümmet olabilmeyi nasip eyle .

Allah'ım nerede hastalığı olan,şifa bekleyen,yardıma muhtaç olan varsa Sen onların yâr ve yardımcısı ol .Herbirimizin maddi ve manevi hastalıklarına şifalar nasip eyle .

Kusurlarımızı affeyle günahlarımızı bağışla .Bizleri nefsimiz ile bir an bile baş başa bırakma .Yolumuza ömrümüzü de attığımız adımları da hayırlı eyle .

Rabbim daha alacak nefesi yaşayacak ömrü varsa Sen Eslem'e hayırlı ömürler nasip eyle .

Allah'ım Sen kalbimden geçeni bilensin ben eşimi Senin rızan için sevdim .Onu başta Senden sonra da ailesinden gelen bir emanet bildim .
Şu an durumu iyi Rabbim Sana şükürler olsun .

Eşimin maddi ve manevi hastalıklarına şifalar nasip eyle .Başına gelen bu kazayı günahlarına kefaret eyle .Sevdiğimi Sana emanet ediyorum Rabbim bana olan emanetini .

Ya Rabbi Şafî isminin hürmetine Eslem'in iyileşmesini gözlerini hayırla açmasını nasip eyle .Sen herşeyi en iyi bilensin .Eslemi'mi bana ailesine bizlere bağışla .(amin).

Yine ağlayarak
Peygamberimize(sav)'e salavat getirerek bitirdi Asaf samimi duasını .
Ve yavaşça toparlanıp eşinin yanına geçti ve eşinin elini sımsıkı tutmuştu.

Birkaç günün yorgunluğu ve gözlerini hiç dinlendiremediği için daha fazla dayanamadı ve istemsizce kapanmıştı .Ve derin bir uykuya dalmıştı .

Belki de Eslem'in gözünü açma zamanı gelmişti ki Asaf'ın eli sıkıldı .Hemen gözlerini açan Asaf ilk başta birşey anlamasa da gözlerini kırpıştıran bir Eslem'i görünce tabiri caizse yerinden fırladı .

-Eslem Eslem'im canım nasıl hissediyorsun kendini iyisin değil mi Allah'ım sana şükürler olsun açtı gözlerini .

Asaf böyle telaşlı bir şekilde konuşurken Eslem bir kez yutkundu .
Iyiyim çok şükür diyebildi ilk .

Sonra da yine yavaşça su istedi eşinden .
Ona zaman geçirmeden eşine suyunu elleri ile bardağı yavaşça tutarak içirdi .

-Asaf ne oldu ben birşey hatırlamıyorum çok fazla sana geliyordum sonra küçük bir kız çocuğu o kadar .

Eşinin alnını ve  ellerini öpen Asaf :

-Canım çok şükür iyisin ya önemli olan o bir kaza geçirmişsin hastanedeyiz .

Sonra eşinin yatağının yanındaki kırmızı düğmeye basıp haberdar etti birazdan hemşire de doktor da burada olurdu .

Canım sen bekle beni ailemiz dışarıda senin uyanmanı bekliyorlardı ben bir onlara haber vereyim .

Eslem yine sakin bir şekilde tamam diyebildi .Kafası çok karışık olduğu için durumu anlamaya çalışıyordu .
Doktorlar içeriye girerken Asaf da dışarıya çıktı .

-Anne baba uyandı çok şükür Eslem uyandı derken .Normalden fazla olan kalabalığın farkına vardı .Acaba bunlar da kimdi ?

Hayırlı akşamlar sevgili okurlar
Yarın gelir yeni bölüm derken şimdiden yayınlıyorum iyi okumalar
Allaha emanet olun sevgili okurlar ☺☺☺🌷🌷🌷🌹🌹😍☺☺🌲🌲🌼🌼🌻
Vakit ayırıp okuyan oylayan yorumlayan herkese teşekkürler☺☺☺😍😍😍🌷🌹🌹🌷🌹😊😊🌸
Vakit ayıran herkese ithaf olunur .
Inşallah beğenirsiniz bölümü😍☺🌷🌹🌸🌲🌼🌻🌺💮🌺🌻🍁🌱🌿 😊😊😊

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin