40.Bölüm Gözyaşım

2.1K 228 35
                                    

Kitabevinin kapısının açılma sesiyle girişteki masada oturan Asaf gözlerini kapıya doğru çevirdiğinde içeriye girenin eşi olduğunu fark etti .Başka kadınlardan gizlediği sadece eşine bahşettiği koca bir tebessüm ile karşıladı eşini .

-Hoşgeldin canım .

-Hoşbulduk canım deyip kollarını açmış kocasına sarıldı .

Yetimhane de  kalan aklıyla kocasının şefkatine sığındı .Rabbime şükürler olsun çok güzel bir aile ile büyüdüm annemden de babamdan da Allah razı olsun. Şimdi de bu koca yürekli adam eşimdi.Elhamdülillah.

-Arasaydın ya canım ben almaya gelirdim seni .

-Olsun be Asaf yürümek de iyi geldi .Bugün tanıştığım çocukları düşünürken baktım ki çoktan buraya varmışım.Ayaklarım beni sana getirmiş .Senin yanına gelmek istedim.

-Bugün çok yoğun değil canım ben babama haber vereyim de dışarıya çıkalım olur mu ?Hem daha rahat uzun uzun konuşuruz .

-Olur Asaf .Haa unutmadan madem çıkacağız şu tatlıyı almıştım tatlı yiyelim de tatlı konuşalım diye hem herkese ikram ederdin .

-Düşünceli karım benim niye zahmet ettin .Allah halil ibrahim bereketi versin .Ver sen tatlıyı bana  ben de Akif ile Efe 'ye  vereyim onlar halleder .Sen babamın yanına geç geliyorum ben .

-Tamam canım .

Ömer baba hoşgeldin gelinim diyerek karşıladı beni .Gönüllü çalışacağım için çok sevindi.Inşallah oradaki çocuklara faydan olur gelinim dedi  hayırlı olsun dileklerini iletti .

Ben de sağolun babacığım inşallah dedim .Zaten bir süre sonra Asaf da geldi babasından izin aldı .Biz de hayırlı işler dedikten sonra dükkandan ayrıldık .

Çalışan sayısı fazla olduğu için babamız yorulmamış olurdu biz de gönül rahatlığı ile oradan ayrılabilirdik.

Biz arabadayken ikindi ezanı okunmuştu.Asaf ise eve gidelim demişti .Ben de olur demiştim.Hazır yoldayken bir camide duralım demişti .Ben de seve seve kabul etmiştim .

Ben abdestim olduğu için diğer hanımların olduğu yere çıktım .Asaf ise ben yine de abdestimi tazeleyeyim demişti .

Fakirin de zenginin de yetimin de öksüzün de kim olursa olsun ne durumda olursa olsun ne  olursa olsun herkesi Yaratan birdi ve Allah'ın herşeye gücü yeterdi .

Ve herkesin imtihanı ayrı ayrıydı ve kim olursanız olun gönlünüzdeki iman sınıf,ırk,cinsiyet ayırmadan Rahmân'ın huzuruna varıyordunuz .
Ve o an yine bir hadisi şerif doldurdu zihnini .

- “Ey insanlar dikkat ediniz! Rabbiniz tektir. Arabın, Arab olmayana, Arab olmayanın Arab’a, siyahın kırmızıya, kırmızının siyaha, takvadan öte, hiçbir üstünlüğü yoktur. şüphesiz Allah Teala katında en üstününüz, Allah Teala’dan en çok korkanınızdır.” (Müsned-i Ahmed b. Hanbel, 5/411)

Zengin bir an fakir, fakir ise zengin olabilirdi .Herşeyden önce insan olmak gerekirdi ve Allah insanı çeşitli imtihanlara tabii tutardı .

Yeter ki sabredelim ve Rabbim bizleri imtihanlardan güzel sonuçlara çıkarırdı inşallah .

Namazlarını kılan cemaat yavaş yavaş dağılıyordu ve Eslem duasına devam ediyordu. Artık yetimhanedeki çocukları da dualarına katar olmuştu hususi olarak .

Duasını bitirdikten sonra Efendimiz(sav) salavat getirip (Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve âlâ ali seyyidina Muhammed.) ellerine yüzüne sürüp amin deyip bitirdi .Zaten herkesin çıkmasını da beklemişti .En son kendisi de çıktıktan sonra çok da fazla kimsenin kalmadığını fark etti .

Gözlerinin eşini aramasına gerek kalmadan eşi bulmuştu bile Eslem 'i.
Eslem de çabucak eşinin yanına yürüdü .

-Çok mu bekledin ?

-Gelen sen olduktan sonra beklenmez mi hiç ?

Eve vardıklarında Meryem Hanım da yoktu .Bir güzel çay demlediler .Hem çaylarını içip hem de konuştular .

Eslem her gördüğü çocuğu anlattı .Daha hikayelerini tam bilmeden gördüğü kadarını anlattı eşine .Neler yapabilirim dedi sence .Asaf da yufka yürekli eşine her daim destek olacağını belirtti .

Neler yapılabilir konusunda karı koca beyin fırtınası yaptılar .Ders saatlerini konuşup eşiyle programını düzenledi Eslem .

Akşam saatlerine denk gelen saatler Asaf için endişe oluştursa da kendisi götürüp getireceği için eşini içi biraz daha rahatladı .

Annesi zaten halasındaymış babası ben de oraya geçiyorum deyip haber verdi .Ali abinin yeni durumu için konuşacaklarmış.

Akşam ve yatsı namazlarını da kıldıktan sonra günün doluluğu ve duygusal yorgunluğu ile Eslem yine seccadesinde uyuyakalmıştı.

Asaf ise namaz bittikten sonra Kuran okuyordu .Eşinin de dua ettiğini düşündüğü için Kuran'ı Kerim den sureler okuyup rafa kaldırdıktan sonra eşine döndüğünde yine seccade de uyuyakalmış bir Eslem ile karşı karşıya kaldı .

Bu sevimli hanımına gülmeden edemedi .Ve yine uyandırmamak için eşini yerden kaldırıp yatağa yatırdı .Pijamalarının üstüne giydiği eteğini çıkardı örtüsünü de çıkarıp saçındaki tokayı yavaşça çözdü ve eşinin üstünü örttü .

Asaf da tekrar banyoya uğradıktan sonra karısının yanına doğru uzandı .Uykusunda eşinin geldiğini fark eden Eslem bir ara uyku mahmurluğu ile hayırlı geceler Asaf'ım Allaha emanet ol.

-Sana da gözyaşım dedi Asaf .Sen de Allaha emanet ol dedi .

Eslem bunu duydu mu bilinmez ama küçüklükten gelen bu alışkanlığına kocası da alışmıştı.Uyurken de sevdiklerini Rabbine emanet ediyordu .Nasip olmazsa sabaha da çıkamayabilirdik.Ecelin ne zaman geleceğini yine sadece bize bu ömrü nasip eyleyen Rahmân bilirdi .

Eşini bağrına bastıktan sonra saçlarını okşayan Asaf yine eşine muhabbetle gönlünden dökülen eşi için yazdığı bir şarkıyı yine bir ninni misali mırıldanmaya başladı .Daha bestesi olmasa da sözcükler yavaş yavaş döküldü .

Asaf'ın Eslem için yazdığı şarkı ...

🍁🍁🍁

Gözyaşımsın

Gönlümün misafiri 

Ilk ve son geleni 

Rabbimin emaneti 

Sen yaprak güzeli 

Sakladım seni göğsümde 

Benim helalim diye 

Kahverengi gözlerine 

Vurulmuş bir çift kahve 

Sakla beni yara izinde 

Nasıl ki geldin bana 

Ben de sarılayım sana 

Bir şarkı koptu yüreğimden 

Senin yüreğine giderken 

Sevginin onca  yolu varken 

Sen benim gözyaşım oluverdin

Varlığına şükrettiğim

Ömrümü ömrüne verdiğim 

Iki dünyada saadet nasip olsun

Yuvamıza sevgili eşim ...

🌷🌷🌷

Sevgili okurlar yeni bölüm geldi  inşallah yeni bölümü beğenirsiniz.🌷🌷🌷🍁🍁🍁🌸🌸🌻🌻😊😊😊😊☺☺☺☺🌼🌼🌼🌼🌼
Şimdiden okuyan beğenen yorumlayan herkese teşekkürler efendim.😊😊😊☺☺☺💮💮💮🍁🍁🍁🌿🌿🌸🌸🍁🌷🌷🍀🍀
Kendinize iyi bakın .🌷🌷🌷🍁🍁🍁🌸🌿🌼🌿🌷🌷💮🌷🍀🍀🌺🌻🌻🌹
Allaha emanet olun.😊😊😊

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin