Yoğun Bakım ünitesinin kapısında Eslem'in sevenleri gözünü açmasını bekliyordu .
Doktor Hanım Allah'ın izniyle umutlu konuşmuştu .Bir güne olmasa da bir haftaya Eslem'in uyanabileceğini söylüyordu .
Bekleyenlerin gözlerinde Rahmân'â şükür ,parıl parıldayan umut ve Meryem Hanım 'a minnet duyguları barınıyordu.
Asaf ise Eslem 'in yanına geçmişti günün belli saatlerin de geliyor eşine konuşuyor,onu sabırla bekledeğini söylüyor .
Yeri geliyor Eslem 'in kulaklarını Kuran sesi yeri geliyor eşinden dökülen kısık sesle de ne kadar hasret dolu olduğu belli olan türküler dökülüyordu .
Aslında gözünü açmak istiyor ama demek ki daha zamanı var deyip yeniden uykulara dalıyordu .Yine Asaf'dan bir ilahi döküldü yine ruhunun inceliklerine .
(Gel Gör Beni Aşk Neyledi)
Ben yürürüm yana yana
Aşk boyadı beni kana
Ne akilem ne divane
Gel gör beni aşk neylediGah eserim yeller gibi
Gah tozarım yollar gibi
Gah akarım seller gibi
Gel gör beni aşk neylediAkar suların çağlarım
Dertli ciğerim dağlarım
Şeyhim anuban ağlarım
Gel gör beni aşk neylediYa elim al kaldır beni
Ya vaslına erdir beni
Çok ağlattın güldür beni
Gel gör beni aşk neylediBen yürürüm ilden ile
Şeyh anarım dilden dile
Gurbette halım kim bile
Gel gör beni aşk neylediMecnun oluban yürürüm
O yari düşte görürüm
Uyanıp melül olurum
Gel gör beni aşk neylediMiskin Yunus biçareyim
Baştan ayağa yareyim
Dost elinde avareyim
Gel gör beni aşk neyledi
(Yunus Emre)Allah bu iki gönüle önce Yaradan'ın sevgisini sonra da yaradılanın sevgisini nasip eylemişti.
Ömer Bey ise öğrendiklerini eşi ve dünürleri ile paylaşıyordu.
-Nasıl olmuş kaza bir karakola mı gitsek ?
-Karakola gitmemize şu an gerek yok Ahmet Bey ?
-Neden dünürüm?
-Polisler olay yerini incelemek için bizim kamerayı izlemişlerdi .Ben ordaydım öyle öğrendim zaten .
Bir yandan üzülüp bir yandan da gelini ile gurur duruyordu .
-Işte gelin bizim oraya geliyordu galiba ilerden de araba bir arıza olduğu belli bir şekilde bir oraya bir buraya duramadan geliyordu .
Yolun ortasında da küçük bir kız çocuğu vardı .Eslem de kız çocuğunu fark edince bir hızla yola atladı çocuğu kucakladığı gibi arkasından koşan annesine fırlattı annesi de Meryem yavrum deyip çocuğu alırken Eslem evladım kenara çekilemedi arabada ona çarpınca durabildi .
Annesi Zeynep Hanım gözü yaşlı ama gururlu bir ifadeyle konuştu .
-Vah fedakar yavrum benim demek bir ana kuzusunu kurtarmaya çalışırken böyle oldu ha .
-Öyle dünürüm öyle güzel bir evlat yetiştirmişsiniz ki Allah sizden de kızımızdan da razı olsun .
Ahmet Bey dünürü Ömer Bey'e cevap vermekte gecikmedi.
-Amin inşallah kızım da iyi olunca inşallah daha mutlu olacağız .
-Inşallah Ahmet Bey inşallah . Küçük kız çocuğun annesi aramış zaten hemen ambulansı.Polislere de çarpan kişi haber vermiş .
-Allah razı olsun .Canımız yansa da bak çarpan adam da kaçmamış kızımı yolun ortasında bırakmamışlar .
-Öyle Ahmet Bey .Zaten öğrendiğim kadarıyla adam arabasını servisten servisten yeni çıkarmış ama yine de frenleri tutmamış arabanın .
Ben kendisi ile konuştum bizzat .Şu an soruşturma devam ediyor .Kendisi önemli bir iş adamı .Tehditler alıyormuş galiba arabasının bilerek bozulduğunu düşünüyor .
Izniniz olursa geçmiş olsun demek için istemeden zarar verdiği için özür dilemek istiyor .Tabi küçük kız çocuğunun ailesi de teşekkür etmek istiyor .
Ahmet Bey ve Zeynep Hanım mütevazi bir şekilde içinde kin barındırmayan bir sesle .
-Onlar olsa da olmasa da kızımızın başına gelecekmiş belki Allah bilir tabi gelsinler tabi .
-Tamam dünürüm ben haber edeyim .Sağolun yüce gönlünüz için elbette başa gelecekse sebep aranmaz tabi.
Bu konuşmaları sessizce dinleyen Meryem Hanım Eslem'in kurtardığı kızın isminin Meryem olduğunu duyunca şaşırdı .
Acaba ben gerçekten bu kıza çok mu yükleniyorum o birine vesile olurken ben de ona mı vesile oldum neler görmem gerekiyor acaba ?
Oğlumun bu kızı ne kadar sevdiği ortada onun yıkılmasını istemem elbet bir de bu kız ölseydi ona yaptıklarımın vicdanen beni rahatsız etmesine izin veremezdim .Insanlık görevini yapmış oldum .
Meryem Hanım kendi kendiyle hesaplaşa dursun bir yanda ise eşinin başından ayrılmayan bir Asaf vardı .
Gözünde ki yaşların biri bitmeden biri gelse de erkek adam bu kadar ağlar mı dense de o ağlıyordu .Boşuna mı gözyaşım diyordu eşine .
Bazen mutluluktan bazen de özellikle de şimdi hasretten ağlıyordu .Çok şükür durumu iyi olsa da heyecanla eşinin kahverengi gözlerini açmasını eşinin gözlerine doyasıya bakmayı bekliyordu .
Haberi alan küçük kız çocuğu Meryem 'in annesi Şeyma Hanım ve babası Mehmet Bey çocuklarıyla ve getirdikleri çiçeklerle hastaneye varmak üzereydiler .
Polislerle yeni görüşmüş olan iş adamı Orhan Aydan Bey de hastaneden gelen haberle çarptığı kızı ziyarete gitmek için bu sefer iyice kontrol ettirdiği yeni arabasıyla çiçekçiye uğrayıp çiçeğini de aldıktan sonra hastaneye doğru yola koyuldu.
Evet sevgili okurlar yeni bölüm geldi .🌷🌷
Merak edenler devamı yarın yeni bölüm gelecek inşallah 😊😊😊
Olumlu olumsuz eleştirilerinizi bekliyorum .☺☺☺
Yine bu bölüm okuyan herkese ithaf olunur .🌷🌷🌷😊😊😊🌹🌹🌲🌲🌲Şimdiden vakit ayırıp okuyan beğenen herkese teşekkürler🌷🌷🌷
Allaha emanet olun 🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spirituální-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...