Asaf
Yemeği Eslem ile benim sessizliğimle çatal kaşık seslerinin eşlik etmesiyle bitirmiştik.
Eslem bana tebessüm ederek:
-Ellerine sağlık Asaf ama bir daha ki yemekleri ben hazırlayacağım söz.
-Afiyet olsun hatun.
Eslem Asaf'ın bu güzel hitaplarını duydukça içi içine sığmıyordu.O da Asaf'a adım atmak istiyordu.
-Hadi bakalım ellerinden güzel bir çay içelim.
-Tabi ki çay birazdan hazır olur .
-Asaf bak çay demişken aklıma ne geldi ben daha senin çayı açık mı kapalı mı içtiğini bile bilmiyorum .
Ne yemekler seversin .?Neler yapmaktan mutlu olursun?Daha bilmediğim-
-Eslem bir sakin ol sözünü kesmek istemezdim ama yavaş yavaş öğrenirsin öncelikle çayı açık severim .Ve kahve yerine genellikle çayı tercih ederim .Peki sen?
-Peki madem zamanla öğrenirim sen öyle diyorsan.Ben de çayı tercih ederim kahve yerine ve senin gibi açık içerim .
-Tamam o zaman hadi içelim çaylarımızı.
-Getireyim .Eslem çayı bardaklara koyduktan sonra mutfaktan çıkıp salona geçti .
-Asaf buyur çayını.
-Teşekkür ederim canım .Eslemin elinden tutarak onu yanına çağırdı.
-Hadi gel artık yanıma .Iki taraf da nasıl konuşmaya başlayacağını bilemiyordu.
Asaf bir cesaretle:-Eslem bak herşeyin bir anda olmasının seni saşırttığının farkındayım.Birbirimizin hakkında birçok şeyi bilmiyor olabiliriz ama bunlar yaşadıkça öğreneceğimiz şeyler .O yüzden bana merak ettiklerini sorabilirsin.
Eslem Asafın güven verici konuşması ile sessizliğini bozarak :
-Birbirimizi tanıyalım o zaman .Babanın yanında çalıştığını biliyorum ama annen asıl mesleğinin başka olduğunu söylemişti.
-Evet ben aslında mimarlık okumuştum ama birkaç sene mesleğim ile ilgili çalışsam da kitapları daha çok sevdiğimi fark ettim ve onlarla olmaya karar verdim .Tıpkı babamın zamanında yaptığı gibi sanırım onun izinden gidiyorum.
-Baban?
-Babam da mimardı ama o uzun süre mesleğini yaptı zaten onun mimarlık şirketi vardı babasından kalma.
Allaha çok şükür maddi sıkıntımız yok durumumuza hamdolsun .
Imkanlar var ama yine de biz daha mütevazi bir şekilde yaşamayı tercih ediyoruz.
-Annen çok -
-Farklı değil mi ?
-Evet o sizin gibi değil .
-Annem biraz daha gösterişli yaşamayı seviyor .Biz de çok birşey diyemiyoruz .O çok farklı göz önünde olmayı seviyor.
Mesela babam ne kadar şirketle ilgilenmek istemese de annem bir o kadar ilgilenmek istiyor.Ama sorsan babam kitaplarla çok mutlu.
-Seni çok fazla seviyor olmalı ve beni istemediği için kırılmış olmalı.
Asaf Eslemin ellerini tutarak :
-Ne olur böyle düşünme zamanla seni kabullenecek ne derse desin sen ona kırılma.Bu zamana kadar hep istedikleri olmuş ve benim için başka bir gelin düşünüyordu evet ama ben istemediğimi kesin olarak belirttim bunu sana şimdiden söylüyorum ki sonra benden başkasından duyarsan üzülme .
Biz artık bir yuva kurduk ne olursa olsun herşeyi beraber yaşayıp beraber beraber atlatacağız.
-Inşallah Asaf benimle evlendiğine pişman olmazsın belki o kız güzeldi annen de mutlu olurdu .
-Bana senin güzelliğin yeter sen benim elimi hiç bırakma herşey güzel olur Allahın izniyle.Bu arada hayallerden konuşurken hayalin neydi ?
-Bilmem en azından evlenmek yoktu.
Sakın yanlış anlama ama senden önce pek de düşündüğüm söylenemezdi.Kim benimle evlenir ki derdim .Tabi sonra annem büyük konuşma kızım Allah koymuştur nasibine senin de birini deyince hayırlısı derdim.Sen gelince işler değişti.Şimdi evliyiz ve ben ne düşüneceğimi bilemiyorum.
-Tabi ki beni düşüneceksin hanım 😉
-Asaf beni niye utandırıyorsun.
-Niye utanıyorsun canım ben seni düşünüyorum diye utanıyor muyum?
Asaf karısını daha fazla utandırmamak için onu kollarının arasına aldı .
-Hadi canım içelim çayımızı sonra da konuşuruz daha konuşacak zamanımız çok.
Hem sen de çok yoruldun yatsı namazını da kılıp bir an önce yatalım bu arada çay çok güzel olmuş ellerine sağlık.
-Afiyet olsun da sen benim namaz kıldığımı nerden biliyorsun?
-Yemek için çağıracaktım.Odanın kapısı açıktı o zaman fark ettim.Ve çok mutlu etti bu beni.
-Rabbim kabul eder inşallah madem farkettin beraber kılarız olur mu?
-Olmaz mı hiç ?
***
Asaf biraz önde Eslem arkada namazlarının ardından dua ediyorlardı.
Eslem ve Asaf böyle bir yuva kurulduğu için Rablerine şükür ediyorlardı.Asaf duasını bitirip amin dedikten sonra ellerini yüzüne sürerek Eslemin de duasını bitirdiğini görünce seslendi.
-Allah kabul etsin hanım .
Eslem de onun lisanı ile cevap vermekte gecikmedi.
-Amin bey amin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Spiritual-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...