Not :Kullandığım görsel Remember War of the Son adlı Kore dizisine aittir .
Bu arada bu bölüme kadar ne kadar acemi de olsa bana destek olan ve küçük hikayeme değerli vakitlerini ayırıp okumayı oylarını yorumlarını eksik etmeyen sevgili okurlara armağan olsun .Okumuş,oylamış,yorumlamış herkese teşekkürler😊😊😊
************************************
Asaf Eslem öğrendikleri bütün bilgileri birbiri ile paylaştılar. ikisi de eşinin buldukları her bilgiyi dikkatle dinlediler .-Eslem işte böyle babam vezirin özelliklerini beğendiği için anlamı da böyle güzel olunca annemle fikrini paylaşmış o da isim kulağına hoş gelince kabul etmiş .
-Benim de annem hep Sahabelerin (r.anhum) hayatlarını okumayı çok severmiş bana hamileyken okumuş olduğu sahibinin hayatı onu çok etkilemiş hatta akşam babama ağlaya ağlaya anlatmış .Babam da hikayeyi dinleyince gönül rahatlığı ile ismimi koymuş.
-Ikimizde çok güzel ahlaklı kişilerin ismini almışız inşallah bu ahlak ömrümüze de yansır .
-Böyle bir etkinlik bizim için güzel oldu .Iyi ki aklına geldi hem yeni bilgiler hem de birbirimize ait bilgiler de öğrendik .
-Evet güzel bir hatıra .
-Bu arada geldiğimden beri söyleyemedim .Nedir sendeki bu dalgınlık ?Benimle paylaşmak istemezsen anlarım ama seni de böyle düşünceli görmek beni endişelendiriyor .Sanki bir sorun ama tek başına üstlenmişsin.
-Seninle tabi ki paylaşırım canım benim ama ben yarını bekliyordum .
-Ha yarın ha şimdi hadi söyle kafan rahat bir şekilde sabaha varırız inşallah.
-Peki madem Eslem sen ne kadar kırılmadım desen de annemin farkındayım .Ve ben onunla konuştum .Bir süre ayrı kalmamız iyi olacak gibi .Babam da beni destekliyor .Eslemin gözlerinde bulutlar yağmurları haberdar ediyordu .
-Bee-nim yüzümden değil mi ?
Eslem deki kırgınlığın farkına varan Asaf kendine kızmadan edemedi .Eslem şu an kendini suçluyordu .Bir hareketle naif ruhlu eşini bağrına bastı Asaf .Saçlarını sevdi şefkatiyle sarmaladı.
Eslem de bu koca dağa düşen yağmur damlası gibiydi .Bir yandan ağlayan Eslem bir yandan da cevap veriyordu .
-Öz-ür dilerim .
-Hayır Eslem hayır sakın özür dileme sadece bana bak gözlerime bak .Seninle hiçbir alakası yok .Bu sadece annemin inadını kırmak için kısa bir süreliğine .Annemi kırmak için değil sadece gerçekleri görmesine yardımcı olmak için .
-Hiçbir zaman bir anne ile oğulun arasına girmek aralarını açmak istemedim .Gitmeyelim Asaf annen çok üzülür.Daha da sinirlenir .Bize dair hiçbir inancı kalmaz .
-Ne desem az be sana benim güzel ruhlu kadınım peki peki gitmeyelim ama olur da yarın yine aynı şey olursa sadece kısa süreliğine gideceğiz .
-Teşekkür ederim Asaf .
Asaf ağlamaktan yorgun düşen eşini kucağına alarak odalarına götürdü .***********************************
Sabah kahvaltıya inmeden Eslem Meryem Hanım ile konuşmaya karar verdi .Asaf ise umarım onu görmezdi .
Usulca kapısını çaldı çalışma odasının.Her sabah kahvaltıdan önce çalışma odasına geçerdi .Eşi ve oğul uğraşmasa da Meryem Hanım işleri sıkı tutuyor şirket işlerini takip ediyordu.
-Meryem Hanım gelebilir miyim ?
-Müsait misiniz?
Meryem Hanım ise cevap bile vermedi .
Olumsuz bir cevap görmeyen Eslem odaya geçti .
-Meryem Hanım sizden birşey rica edecektim .Sanırım durumdan haberiniz var .
Meryem Hanım sessizce dinliyordu .Ne diyecekti bu gelin biz gidiyoruz demeye mi gelmişti ?
-Asaf gitmekten vazgeçti .
Meryem Hanımın anında gözleri parladı .Ve suskunluğunu bir soruyla bozdu .
-Nasıl ?
-Sanırım ikimizin durumuna göre fikri değişebilir.
-Ne demek ?
Sorular devam ediyordu .
-Benim bunun için bir çözümüm var .
-Ne?Yine bir soru .
-Asafın yanındayken bana söylediğiniz hitaplari söylemeyin .
-Sana mı soracağım.
-En azından Asaf varken söylemeyin.Biz ikimiz olduğumuzda herşeyi söyleyebilirsiniz inanın kırılmam .
Meryem Hanım içinden:
Keşke kırılsan da alsan başını gitsen .
-Ben bunları kaldırabilirim .Asla bir evlat ile anne arasına girmek gibi bir niyetim yok .Bu dediğime uyarsak Asaf gitmeyi düşünmez .
Meryem Hanımın bu fikir aklına yattı .Hem oğlu gitmeyecekti.Hem kendisine bu kusurlu gelin yüzünden kızmayacaktı .Hem de içindekileri oğlu olmadığı zamanlar söyleyebilecekti.
-Tamam .
Eslem de meseleyi halletmenin, Asaf ın mutlu olacağı düşüncesiyle huzurla kahvaltıya yardıma indi .
Bakalım bu planı Asaf ne zaman fark edecekti ?Esleme tepkisi ne olacaktı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşım "Yaprak Güzelim" Tamamlandı
Espiritual-Hoşgeldin gözyaşım. -Hoşbuldum Asaf'ım.Merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim? -Tüm sorularına özenle cevap vereceğimi biliyorsun. -Bana neden gözyaşım diyorsun? -Sen benim ömrüme verilmiş emanetsin. Sen benim sevincimin gözyaşısın. Şükür ederken...