10.bölüm Yaprak Güzeli

6.3K 507 148
                                    

Eslem ve Asaf kahvaltı ettikten sonra çiftlikte gezmeye başladılar.

Eslem her gördüğüne merakla bakmaya gidiyor,Asaf ise karısının bu hallerini tebessümle izliyor kendisiyle rahat olmasından dolayı mutluluk duyuyordu.

Asaf Eslem'i çiftliğin içindeki çiçek bahçesine getirmişti aslında göstermek istediği yer burasıydı.

Eslem ise zaten doğal ortama çoktan razıyken çiçek bahçesini görünce havalara uçtu.

-Ya Asaf burası çok güzel.Çiçekler ise benim için ayrı bir dünya .Baksana şunlara hepsi birbirinden farklı birbirinden güzel Allah bizlere kokusuyla görüntüsüyle çiçekleri vermiş .

O yüzden çiçeklerin yeri toprakla bağı varken güzel .Ben koparılmasına razı değilim saksıda bile büyük emek sevgi şefkat istiyorlar.

-Öyle canım ben de seveceğini düşündüm bence de herşey yerinde güzel.Ama istersen evde anneminde çiçekleri var sende götürebilirsin odamıza koyabiliriz.

-Aslında şu çok güzelmiş adı ne çok sık gördüğüm bir çiçek değil .

-O mu o yaprak güzeli.

-Yaprak güzeli mi ne kadar güzel çiçeği yok ama yaprağı yetiyor rengarenk adı misali boşuna koymamışlar bu ismi ona .

-Tamam Asaf onu götürelim ben teşekkür ederim .Inşallah onu ortamından ayırdım diye yabancılık çekmez.

-Sen yoldaş olursun ona merak etme sen de benim yaprak güzelimsin.
Tıpkı onun gibi güzelliği içinde kendinde rengarenk dolu dolu senin gibi birçok güzel duyguyu barındıran yüreğin gibi.

-Asaf beni her geçen gün kendine daha da hayran bırakıyorsun ne diyeceğimi bilemiyorum .Asaf karısını daha fazla utandırmamak için bir eline çiçeği alarak bir eliyle karısının elini tutarak :

-Hadi canım eve geçelim artık :)

-Olur Asaf:)

                   *********

Ertesi gün saat 15:00

-Eslem hadi canım hazırsan çıkalım .

-Geliyorum Asaf .

-Canım biliyorsun daha fazla kalacaktık ama biliyorsun babam aradı.Annem fenalaşmış.

-Olur mu canım önemli olan Meryem Annenin sağlığı .Elbetteki evladını yanında isteyecek.

             ****

Eslem

Çiftlik şehir dışında olduğu için namaz ve ihtiyaç molasıyla yol 3 saat sürmüştü sonunda varabilmiştik.

Bu eve gelin olarak adım atacağım çok şükür eşim bana destek oluyor ama Allahım ne olur Meryem Anne ile anlaşabilelim birbirimizi anlayabilelim.Gelin kaynana değil de anne kız gibi olalım.

Bismillah deyip Asaf önden elinde poşetlerle girdi ardından da ben .Girince doğruca salona geçtik .Evin çalışanları Asaf ın elindekileri aldı.

Asaf ne kadar ben götürürüm dese de aklı annesinde olunca doğruca salona geçti.

-Selamun Aleykum baba .

-Aleykum selam hoşgeldiniz çocuklar .

-Hoşbulduk baba annem nasıl?

-Çok şükür oğlum iyi tansiyonu düşmüş sadece ama ille de seni göreceğim deyince birşey diyemedim kusura bakma kızım sizi de erken çağırdık.

-Olur mu efendim geçmiş olsun .Tabi ki geleceğiz.

-Anneniz odasında dinleniyor çıkalım hadi yanına.

Asaf elimden tutup beni ardında götürdü .

-Anneciğim nasılsın ?

-Nasıl olayım oğlum halsizlik var  birde .

-Geçmiş olsun Meryem anne.Bunu dememle bana öyle bir baktı ki sanki ben burda olmamalıydım buraya ait değilim gözlerine öyle bir dikti bana .

-Sen de mi geldin yeni gelin.Sanki seni çağırdım da ben oğlumu istedim yanımda.

-Meryem Hanım o nasıl söz bizim gelinimiz burası onunda evi tabi gelecek .

-Ay Ömer bey ben burda hasta yatıyorum sen neler söylüyorsun.

-Anne o zaman sen dinlen biz de zaten geldik artık buradayız odamıza geçelim .

-Asaf sen biraz daha kal oğlum yanımda .

Asaf odada kalırken ben ve Ömer baba odadan ayrıldık.

Ömer baba az önceki durumdan dolayı biraz mahçuptu.

-Ömer baba önemli değil sonuçta o bir anne sanırım oğlunu benimle paylaşamıyor.Sen üzülme benim için sorun değil.

-Sağol Eslem kızım inşallah herşey gönlünce olsun . Üst kat size ait dilediğince yerleşebilirsin.Birşeye ihtiyacın olursa bu evin çalışanı Ayşe hanım var ona danışabilirsin .

-Sağolun efendim .

-Yeni evine hoşgeldin güzel kızım.
Bu babacan adama tebessüm ederek cevap verebildim.

Sanırım benim bu koca evde imtihanım Meryem Hanımla olacaktı .

Allahım ne olur Meryem Hanım ve benim imtihanımdan bizi selametle çıkar .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin