36.Bölüm Can Kaybı

2.7K 259 95
                                    

Görseldeki Kore dizisi :Heirs
Ne kadar kurgumuza uymasa da temsili Asaf ve Eslem olarak hayal ettim 🌷🌷🍁🍁🌿🍀🍁🍁🌷🌷
😍😍😍

**************************

-Aslında bizim sana bu konuda birşey anlatmamız doğru olmaz kızım ama yine de konuyu bilmen daha iyi olur .

7 yaşındayken kaybolmuştu ve herkes Yusuf'u ararken onu bir araba çarpmış ve çarpan kişi de orada bırakıp kaçmış ve çok kan kaybetmiş bizim haberimiz hastaneden arandığında olmuştu .

Ve biz daha ne olduğunu anlamadan aradığınız çocuğa uygun bir ceset var denilince nasıl vardık hastaneye anlatamam varınca gerçekle yüzleştik Rabbim emanetini almıştı o kadar ağır bir imtihandı ki kızım Rabbimize sığındık .

Asaf bu konu hakkında konuşmak istemez .Sen yine de bir sor ona uygun bir dille .Belki konuşursan daha iyi olabilir .Asaf bu konuyu o küçük yaşından beri kim açmak istese izin vermedi konuşulmasına .Allah yardımcın olsun kızım .

Hatice Hala konuştuktan sonra odayı sadece tek bir cümle doldurdu.Allah'ın Kelamı olan Kur'an dan Bakara Suresinin 156.ayeti döküldü dudaklarından Yaradana teslim olmuşcasına.

Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın adıyla

اَلَّذ۪ينَ اِذَٓا اَصَابَتْهُمْ مُص۪يبَةٌۙ قَالُٓوا اِنَّا لِلّٰهِ وَاِنَّٓا اِلَيْهِ رَاجِعُونَۜ

١٥٦

Onlar; başlarına bir musibet gelince, "Biz şüphesiz (her şeyimizle) Allah'a aidiz ve şüphesiz O'na döneceğiz" derler. ﴾156﴿

Eslem'in elini tutan ve ona destek olmaya çalışan hem Birgül hem de annesi çoktan ağlamaya başlamıştı .

Duygu yüklü dakikalar birbirini kovalarken saat 3'e yaklaşıyordu .
Ve Eslem'in artık kalkması gerekiyordu .

-Birgül ben kalkayım herşey için teşekkürler Hatice Hala ellerine sağlık.Geç olmadan gideyim eve akşam baya kalabalık olacağız annemler gelecek siz de gelecekmişsiniz inşallah .

Birgül yengesine hemen cevap verdi .

-Evet yengecim biz akşama geliriz inşallah .

-Tamam canım hadi Allaha emanet olun .

-Sen de kızım .

Eslem Birgüle sarılıp Hatice Halanın da elini öptükten sonra evden çıkmıştı .

Kafası bugün anlatılanlar ile dolu olunca yavaş yavaş adım atıyordu ve haylice dalgındı .Allah'ım Sen yardım et .

Bakalım Asaf ile nasıl konuşacağım bu konuyu diye düşünürken sonunda eve varabildi.

****************

Sofra neredeyse hazır olmak üzereydi ve misafirler de birazdan burada olurdu .

Karısının aşağıda olmadığını fark eden Asaf odalarına çıkmıştı .Karısı ise Asaf'ın geldiğinin farkında bile değildi annesinden getirdiği zeytinyağlı sabunları yerleştiriyordu .

Nedense şampuan kullanmayı tercih etmezdi annesi daha sağlıklı olduğu için zeytinyağlı sabun kullanmaya alışık bir şekilde büyütmüştü kızını .

Geçen gün Asaf ben de kullanayım bakalım hatun şu sabunlarından deyince Asaf için de banyodaki raflara da fazlaca yerleştiriyordu .
Ne zaman ki Asaf bir kez daha Eslem deyince o zaman fark etti eşinin geldiğini .

-Aaa Asaf fark etmedim geldiğini dalmışım kusuruma bakma .

-Yok canım sen iyi ol da o bana yeter .Neden dalgınsın peki .

Gözyaşım "Yaprak Güzelim"   TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin